Lady GAGA

13.1K 270 69
                                    

Lady GAGA.

Lady Gaga kimdir? 2008 yılında çıkmış olan biri nasıl olur da bu kadar ünlü olabilir? Nasıl olurda Michael Jackson'dan daha fazla hayrana sahip olabilir?

Dünya piyasasından bahsediyoruz. Nasıl kendini kabul ettirdi bu kadar çabuk? Şarkı yazıyor, beste yapıyor, 2 dakikalık şarkıya 9 dakika klip çekiyor. 

Bu kadın MTV müzik ödüllerinde, sadece Bad Romance ile 8 dalda ödül almış insan.

''İşte başarısının kanıtı, illuminati değil, bağımsız bir yerde almış ödüllerini.'' MTV illuminatiye ait bir kanaldır buna yazının sonunda da değineceğiz. 

2 yılda dünyanın popisi olmuş bu kadın için bakın Amerikalı yazar Camille Paglia ne demiş: “Lady Gaga’nın geçmişteki başarılı müzisyenlere bakılarak dikkatle inşa edilmiş yapay bir imajı var. Kamusal alandaki her hareketi önceden bir senaryo gibi yazılmış."

Yani demek istediği ondan önce olan ünlülerin olay yaratan yani çok beğenilen hareketleri , klipleri , kıyafetleri kendisinde hepsinin birleşimi olarak yer alıyor.

***

Tüm kliplerinin çoğunda eşcinsellik ön planda.

''Peki neden eşcinsellik aşılıyorlar, neden cinsellik ön planda?''

İsterseniz Bill Gates'in dünya nüfusu hakkındaki görüşlerine bakalım? Ahan da buradan izle istersen.

"Nüfusu, aşılarla %10-15 azaltabiliriz". B.Gates

Amaç: Nüfus artış hızını azaltmak, dejenere bir toplum yaratmak. 

100 koyunumu daha iyi kontrol edersiniz, 10 koyunu mu?

Amaç 2: Dünyanın zevkten ibaret olduğu bilincini yaratarak seni tüketim canavarına dönüştürmek.

Kliplerinde cinselliği kusmuklaştıracak kadar abartan ''çirkin'' bir ''kadın'' popstar yaratmak istedikleri açıkça ortada değil mi?

He cinsellikten bu görüntülerle tiksinmiyorsan, sana eşcinselliği de aşılamayı ihmal etmiyor bu abiler.

Ya da anti-çocuk, sonsuz-zevk düşüncesini.

Bu sayede nüfus kontrol altına alınıyor.

Ama sakın yanlış anlama. Eşcinsellik bireyseldir, eğer kişi bunu ruhunda veya bünyesinde hissediyorsa, bu hiçbir güçle bağdaştırılamaz. Benim lafım, karşı cinsten hoşlanıp, kendi cinsi olan birinden hoşlanmayıp bu klipler sayesinde yönlendirilebilecek cahil kısıma. Bu şerefsizler, eşcinselliği kendilerine alet etmeye çalışıyor yani. Bu yüzden nefretim. Dünyadaki her şeyi kendilerine alet etmeye çalışıyorlar. Eşcinsellik de bunlardan biri.

Yoksa kimsenin yatakta ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez. Yineliyorum, eşcinsellik bireyseldir. Duygusaldır. Heteroseksüel olan kimseleri, bizleri, bağlamaz.

***

Lady Gaga'nın şarkılarından Judas'ı biliyorsunuzdur. Sözlerine bir bakalım.

Judas kim? Kim bu Judas?

İsa'yı eleveren havari. Yani şeytanın ikizi denebilecek kadar kişiliksiz biri.

Ve o şarkıda Gaga ne diyor? ''Aöööaaa I'm in love with Judas''  

Derin duygular besliyormuş Judas'a.Kara kaşı, kara gözü için mi dersiniz?

Sözlere devam:

"I'll bring him down, bring him down, downA king with no crown, king with no crown"

Çeviri: 

Onu al aşağı edecem, al aşağı edecem, o taçsız kralı, taçsız kralı. 

Taçsız Kral, Hıristiyanlıktaki bir dolaylı anlatım olarak düşün, İsa demek.

İslam'da kıyamet alametlerine göre, Deccal denen şeytanın işbirlikçisinin dünyaya geleceğinden ve İsa'nın yeryüzüne tekrar gönderilip, onunla savaşacağını biliyorsun değil mi?

Son dörtlüğe geldik...

"I wanna love you,But something's pulling me away from youJesus is my virtue,Judas is the demon I cling toI cling to"

Meali: Seni sevmek istiyorum, fakat bir şey beni senden uzaklaştırıyor, İsa benim faziletimdir. Judas ise, saplandığım şeytandır, saplandığım... 

Mealin meali: İsa'nın yolunu seçmek istiyorum fakat yapamıyorum, beni cezbeden başka bir şeyler var. isa benim için erdemi ve fazileti simgeliyor evet fakat Judas'tan da vazgeçemiyorum, ona takılıp kaldım, (verdiği güç/para/şöhret sebebiyle) beni cezbediyor, kendi tarafına çekiyor...

Evet Lady Gaga analizi bu kadar. Analizin başında MTV'den bahsedeceğimi söylemiştim. Kısaca bahsedeyim; MTV tamamen illuminatiye aittir ve açılışı "Masonik tv'dir" 

İlluminati ve ÜnlülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin