Kısa bir özet; Lil Wayne, Illuminati'nin rapçilerinden birisidir.Kendisi bugünkü Nicki Minaj'ı falan ünlü yapan şahsiyettir. Illuminati'ye çok yararlı olmuş kimsedir.
En başta birazcık giriş yapalım diyorum. Eskilerden bazı şarkılarıyla... Bu konuda pek derine inmeyecem.
Fat Joe Feat Lil Wayne - Make It Rain
Lil Wayne Feat T-Pain - Got Money?
Bunların sadece sözlerine bakmanızı rica ediyorum. Rain Man diyor. Bu Rain Mankimdir?
Önce "Rain" kelimesinin hangi anlamlara geldiğine bakalım,
İsim anlamları,
Atmosferdeki buharın sıvı hale dönüşerek yeryüzüne inmesi
Yağış miktarı, yağmur fırtınası veya duş
Yağmur mevsimi
Sağanak yağış
Ağır ve sürekli bir alçalma veya herhangi bir şeyi atmak
Fiil Anlamları,
Küçük parçalar veya nesneler olarak, küçük miktarlarda aşağı göndermek
Sunmak, bağışlamak veya yüklü miktarda vermek: bir kişinin üzerine iyilik yağması
Dağıtmak, fırlatmak, yakmak vb. : Birinin başına durmadan darbe yağması
Bununla birlikte bir kişi ismi olarak kullanıldığı zaman başka bir anlam yüklenir ve "Yukarıdan Bol Nimet Veren kişi" anlamına gelir."Rain" adı erkek veya kadın için kullanılabilir. Bununla birlikte şarkıcılar bunu kişi ismi olarak "Rain Man" şeklinde söylerler. Fakat bu "Rain Man" in erkek olduğu anlamına gelmez. Tanrı'ya nasıl ki hitap edilirken "he" kullanılıyor ancak "god" kelimesi cinsiyetsiz bir isimdir. Kutsal kitaplarında hristiyanlar "god" için "He" zamirini kullanırlar. Özet olarak "Rain Man" şeytandır.
Bunu öğrendiğimize göre şimdi bir yıl öncesine gidicez. 2012 Ocak sonu-Şubat başına... Nereye gittiğimizi söyleyim; Lil Wayne ft. Bruno Mars - Mirror... Illuminati'ye ibretlik ayar verdiği şarkının klibine gidiyoruz... He tabi bunun sonucunda çok mutlu oldum çünkü Tanrı'ya geri dönüş yapmış :')