MİCHAEL'İ DOKTORU ÖLDÜRDÜ DEDİLER.KOSKACA BİR KRALI ÖLDÜREN DOKTORU ÖLDÜRÜRLER ABİ.AMA NEDEN MURRAY HALA GEZEBİLİYOR,ÇÜNKÜ MURRAY'IN BİR SUÇU YOK MJ'Yİ ÖLDÜRDÜ DİYE YALAN ATTILAR SADECE.PEKİ MURRAY NEDEN HEP YALNIZ ? BUDA KOCAMAN BİR OYUN.MİCHAEL'IN HAYRANLARI MURRAYI ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTI PEKİ MJ'NİN KORUMALARI NEDEN MURRAY'I KORUDU ? NİYE KORUSUNLARKİ BIRAKSALARDA ÖLDÜRSELERDİ MURRAY'I AMA YAPAMAZLARDI ÇÜNKÜ MURRAY SUÇSUZDU. 6- Michael neden ayrılmasından 20 yıl sonra 2009’da, Frank Dileo’yu menajeri olarak tekrar işe aldı? TESADÜFE BAKIN... FRANK'I İŞE TEKRAR ALDIGI SENE ÖLDÜ... 7-Michael neden ölümünden önce hasta gibi görünmeye çalışıyordu? Tekerlekli sandalyede gözüktü ve 2 aydan az bir süre içinde en az 30 kez hastaneye gitti. This Is It’i (konferansı) izledikten sonra onu hiç hasta gördünüz mü? HAYIR GÖRMEDİK.ÇOK İYİ OYNUYORDU BU YALANI.AMA UFAK TEFEK YAPAMADIKLARI OLDU.KONFERANSTAKİ GİBİ.KONFERANSTA GAYET CANLIYDI.TABİRİ CAİZSE TURP GİBİYDİ. 8-Anma Töreninde Kenny Ortega’nın dili neden böyle sürçtü: “ 1 haftadan az bir süre önce, o bizimleydi.” Ölümünden 2 hafta geçtiği sırada..? DİLİN SÜRÇMEDİ ASLINDA.ÇÜNKÜ 1 HAFTA ÖNCE ÇOCUKLARIYLA BULUŞMUŞTU. 9- Kenny neden şöyle söyledi: “Filmde öylesine mevcut ki, onun HALA bizimle olmadığını unutabileceksiniz.” ŞUANDADA BİZİMLE BİRLİKTE.TAMAM KALBİMİZDE AMA.ŞUAN O NEFES ALIYOR. 10-Jermaine This Is It prömiyerinde neden şöyle dedi: “Bu gerçekten o değil, çok çok daha devamı gelecek, bu son perde değil.” ?? BUDA MİCHAEL JACKSON'IN ÖLMEDİĞİNE DAİR DAHA ÇOK KANIT ÇIKACAGINI GÖSTERİYOR.
Neden bir aile arkadaşı, Michael’ın 6 ay içinde öleceğini söyledi ve… tam 6 ay 2 gün sonra Michael öldü? NE YANİ MEDYUM MU BU ? KUSURA BAKMAYIN AMA ALLAHTAN BAŞKASI KİMİN NE ZAMAN ÖLECEĞİNİ BİLEMEZ.AMA BU ADAM BİLDİ DİYECEKSİNİZ.ÇÜNKÜ BİLMESİ NORMALDİ.ÖLMEDİKİ.SAKLANIYOR.SADECE ÖLCEĞİ HABERİNİN 6 AY SONRA ÇIKACAGINI BELİRTMEK İSTEDİ.AMA KİMSE ANLAYAMADI. This Is It’de Michael neden bir geri dönüşten bahsediyordu? EVET ŞUAN SAKLANIYOR.AMA GERİ DÖNÜCEK.BİR YOL BULUNCAK GERİ DÖNÜCEK. This Is It’in sonunda, Michael neden işaret diliyle olan bölümde şöyle diyordu: “Tüm kalbimle, Daha fazlası var Hepinize kendimi göstereceğim.” BUDA GERİ DÖNECEĞİNİN 2.KANITI
Provalar boyunca neden elimizde sadece Michael’ın kameranın arkasında, Kenny’in ise Michael’ın arkasında olan resmi vardı? BİRDE PROVALAR FİLM'E KONCAKTI DİMİ ? Michael neden nefret etmesine ve yorulmaktan öleceğini bilmesine rağmen konser turu yapmak istedi? HAYRANLARI ÖZLEDİĞİ İÇİN Mİ ? HAYRANLARI ONU ÖZLEDİĞİ İÇİN Mİ ? BİLEMEDİNİZ İKİSİDE DEĞİL. BUNA ZORLANIYORDU.KONSERDE DANS EDEMEDİ.ZOR ŞARKI SÖYLEDİ.ÖLECEĞİNİ GÖSTERMEYE ÇALIŞTI.
Michael neden şöyle dedi: “ Ben ‘This Is It’ diyorsam bu gerçekten ‘This Is It’ dir. Bu, son perdenin çağrısı.” ÖLECEĞİNİ YANİ HERŞEYİN BİTECEĞİNİ SÖYLÜYOR.AMA ÖLMEDİ SAKLANIYOR. -Anma Töreni ve Cenaze töreninde tabut neden kapalıydı? ÇOCUKLARI SON KEZ BAKMAK İSTERDİ DİMİ ?.VEYA KAMERALAR KESİNLİKLE ÇEKMEK İSTERDİ.YADA HAYRANLARI SONKEZ KRALI GÖRMEK İSTERDİ. Cenaze töreni neden gördüğümüz en mutlu olaydı? HERKES ZORDAN AGLIYOR GİBİYDİ.ZATENDE ÖYLEYDİ.AGLAMAYA GEREK YOKTU.ÇÜNKÜ KİMSE ÖLMEMİŞTİ.
Cenaze töreni neden bir film yapımı gibi gözüküyordu ÇÜNKÜ HERŞEY ÖNCEDEN PLANLIYDI.AYNI FİLM GİBİ SENARYOLUYDU. Anma Töreninde gösterilen son resimde neden şöyle yazıyordu: “Yaşıyorum ve hep buradayım.” ÇÜNKÜ YAŞIYORDU NEFES ALIYORDU.GİTMEDİ.HADİ DİYELİM HEP BURDAYDI TAMAM KALBİMİZDE ONU ANLADIMDA.YAŞIYORUM ? YAŞAMASI İÇİN ÖLMEMESİ GEREK. Anma Töreni boyunca Paris’te neden kulaklık (işitme cihazı) vardı? PARİS MJ'NİN KIZI DİMİ ? EVET KIZI.ÇÜNKÜ KIZI NE OLACAGINI TAM BİLMİYORDU.SENARYOLARI ONDAN DOLAYI KIZINA KULAKLIK TAKILDI. Paris’in konuşması neden önceden ayarlanmış gibiydi? ÖNCEDEN AYARLANDI ÇÜNKÜ ÖNCEDEN AYARLANMASAYDI ÇOK AGLARDI.DÜŞÜNSENİZE BABANIZ ÖLÜYOR SİZ KONUŞMA YAPIYORSUNUZ TAM BİR SAÇMALIK ! Paris’in konuşmasından sonra Prince neden gülümsedi? HOŞUNA GİTTİ SANIRIM HAY ALLAHIM :) Anma Töreni neden bir düğün gibiydi? GERÇEKTENDE ÖYLEYDİ.MÜZİK AÇIP OYNASALARDI TAM OLURDU GERÇEKTENDE.GÜLEN GÜLENEYDİ JANET BİLE GÜLDÜ. Anma Töreninde neden Michael’ın gerçek bir arkadaşı konuşma yapmadı? YAPAMAZDI.ÇÜNKÜ ARKADAŞLARI ONUN SAKLANDIGINI BİLİYORDU.
Joe neden özel bir otopsi istedi ama onu göremedi? OTOPSİ YAPILACAK BİR BEDEN YOKTU. Jermaine radyodaki konuşmasında HASTANE diyeceğine neden HAVAALANI dedi? ÇÜNKÜ HASTANEYE DEĞİL HAVAALANINA GİDİYORLARDI.AMA O GÜN HAVA ALANLARI KAPALIYDI :) Çocuklar neden gayet iyiler? Ayrıca Şükran günü ve Noel sırasında neden aniden ortadan kayboldular? BİR KİŞİNİN BABASI ÖLÜRSE PSİKOLOJİK SORUN YAŞAR BUNLAR NEDEN YAŞAMADI ? ŞÜKRAN GÜNÜ VE NOELDE ORTADAN KAYBOLDULAR ÇÜNKÜ BABALARIYLA BULUŞTULAR. Ben Evenstad’ın 25 Haziran 2009’da çektiği videonun tamamını neden göremedik? ÇÜNKÜ MJ'NİN VİDEOLARI VARDI O GÜN ÇEKİLEN. Sağlık görevlileri Michael’ın evinde 45 dakika içinde ne yaptı? KOSKACA KRAL VE SADECE 45 DAKİKA GERÇEKTEN ÇOK KOMİK. Joe, oğlunun ölümünden sonra neden yeni kayıt şirketinin reklamını yapmak peşindeydi? OGLU ÖLMÜŞ.ADAM NİYE KAYIT ŞİRKETLERİYLE UGRAŞSIN ZATEN GAYET ZENGİNDİ. Ambulans neden sirensiz ve çok yavaştı? BEYİN ÖLÜMÜ DAHA GERÇEKLEŞMEMİŞTİ.KURTULABİLİRDİ. Bir Jackson’ı ağlarken gördük mü? HAYIR.