Harry Styles Zor Bir ÇocuklukGeçirmiş Annesi Ve Babası Boşanmış Bu Zaten Çocuklardaki En Ama En BüyükTramvadır.Bir Önceki Analizlerde Hep Söylemişimdir.Akıl Kontrolü Sadece ZorÇocukluk Geçirmiş Ünlülere Uygulanır.Buna Örnek Olarak Katy Perry Kesha GibiÜnlüleride Örnek Verebiliriz.
Şimdi Bu Harry Styles Nasıl Yükseldi ? O Konuya Değinmekİstiyorum Kardeşlerim.
X-Factor Adlı Bir YarışmayaKatıldı.O Sıralar Hem okuyup Hem Çalışıyordu.Demekki Bütçeleri Kötüydü.BirAilede Bütçe Kötüyse Herşeyi Etkiler Yani Moreli Muhtemelen Bozuktu.BuYarışmaya Yanlış Hatırlamıyorsam Isnt She Lovely Şarkısıyla Katılmıştı.SonraGrup Oldular Sanırım.
X-Factorde Birinci Olamadılar Fakat Şuan X-Factor’de BirinciOlan Kişiden Daha Ünlüler.Neden 3.Oldukları Halde Çok Yükseldiler ? GruptakilerValla Taş Çocuklar.Bir Kişi Yakışıklı Olursa %100 Girer İlluminatiye VeYetenekliler Ondan Dolayı İlluminatiye Alındılar.
HemenArdından Tüm Kızlar Bu Grubu Sevmeye Başladı.Grup Ünlenince Başka KişileriÜnlendirmek İçin Grubu Düşürmek İstediler İlluminatinin Tek Yaptığı Bu.ÜnKaldır Ün Düşür.Götlerini Yırtıp Ünü Kaldırıyor İlluminati SonraDüşürüyor.Beyinsiz Üçgen İşte.
Ardından Bu Gruptaki İki ArkadaşLouis Tomlinson Ve Harry Styles Gay Damgası Yemeye Başladı.Nedeni ÜnlerininDüşmesi.Çünkü Union J Diye Bir Grup Çıktı.One Direction’ın Alteri Değil AmaYinede Onları Ünlendirmek İçin Grupta En Çok Tutalan Kişilere İftira Atmaktı Enİyisi Ve Yaptılarda.
Neden Lou’ya Ve Harry’e Gay Dediler ?
-Çok Yakınlardı Olay Bu.Gay Olayı Çıkınca Antilerde ArttıTabi.Face Gündeminden Düştü 1D Veya Directionerlar.Hayran Grupları Kavga EtmeyeBaşladı.Beyni Yıkanmış İnsanlara Döndüler Adeta.Kavga Etmek Yerine Harry’eBaksalardı Keşke.Harry’e Akıl Kontrolü Uygulanıyor.Ve Kimse Farkında Değil.
Meselaİdolünüzün Akıl Kontrolüne Girdiğini Sahnede Anlayamazsınız Çünkü SahneyeÇıkmadan Önce Monarch Akıl Kontrolü Uygulanıyor.Fakat Dışarıda Normal GündeÇekilen Tüm Resimlerine Bakın Zorla Bir Gülümseme Görüceksiniz.Bu Ünlünün AkılKontrolüne Girdiğini Gösterir Çünkü Akıl Kontrolü İnsanın Beynini Yorar.BeyinYorulunca Otomatikman Vücudunuzda Yorulur.