1 Dolar ve Sırları

8.8K 156 17
                                    

Öncelikle 1 Dolar'ın ön yüzünde , üstte FEDERAL RESERVE NOTE yazar. Bu altın ve gümüş olmayan , " sanal kağıt " anlamına gelir. 1 Dolar'ın arkasındaysa 12 katlı piramit ve tepesinde bir göz vardır. Ancak göz ile piramit'in arası açıktır. Bu hedefledikleri " YENİ DÜNYA DÜZENİ " ni kuramadıkları anlamına gelir.

 

12 kat 12 israil boyunu ve tepesinde ki göz " Herşeyi Gören Göz " yani " YEHOVA " anlamına gelmektedir. Sağ tarafta 5'li yıldız görülür, bunlar da 6'lı yahudi yıldızı şeklindedir.

Ve kenarlardaki 6'lı yıldızı sol tarafa eklediğimizde gizli " MASON " yazısı ortaya çıkar.



Piramitin katlarının, kartalın ayağındaki zeytinli yaprakları ve okların, tepedeki yıldızlar ve gövdesindeki bayrağın çizgilerinin sayısı hep 13'tür.

  

13 , kabalistik ebcet hesabına göre " sevginin birliği " yani " Israil'in birliği " gibi anlamlara gelir.Kartalın sol pençesinde tuttuğu zeytin dalı barışı, sağ pençesindeki oklar ise savaşı simgeler.


Yani " dünya'nın hakimiyeti bizde istersek savaş istersek barış ". Kartalın kanatlarındaki tüylerin sayısı 33'tür.


 




33 ise Masonik düzende ki dereceleri simgeler. Kartalın gövdesindeki 7 dikey çizgi " Kutsal şamdan'ı " ve " 7 kiliseyi " simgeler.

  



Bu 7 kilise, " Efes , İzmir , Bargama , Akhisar , Salihli , Alaşehir ve Pamukkale'dir. " Kartalın ağzındaki " E PLURIBUS UNUM " ise birçokları arasında bir tane demektir.  Bu ise Tevratta kullanılan seçilmişlik, tanrıoğlu ayrıcalığının simgelenmesidir. Ayrıca piramitin üst kısmında " ANNUIT COEPTIS " yazısını görmekteyiz, buda Tevrat kaynaklıdır.




Bu yazı " başladığın işi bitirmek " anlamına gelmektedir. Piramidin alt kısmında " NOVIS ORDO SECLORUM " yazısı görülür. Buda " çağların yeni düzeni " veya " yeni dünya düzeni " anlamına gelmektedir. Piramidin altındaki rakamlar " MIDCCLXXVI " 1776'yı gösterir. 1776 Illuminati'nin kuruluş tarihi'dir. Paranın ortasında " IN GOD WE TRUST " yazısı görülür. Buda güvendikleri Tanrı'nın " PARA " olduğu anlamına gelir...

İlluminati ve ÜnlülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin