Bu bölümü havin360 a ithaf ediyorum. Arkadaşlar biliyorum bölümler çok geç kaliyo ama üzgünüm. Bir 8. Sınıf öğrencisi olarak derste çalışmam gerekiyor ve lanet olası sınavlar bitmek bilmiyor. Bundan sonra oy sınırlaması ve gün olacak. Hikayenin sonunda belirteceğim. Hepiniz öpüldünüz.
Young ün gözünden ...
Sabah gozume vuran güneş sayesinde uyandım. Ean hala uyanmamisti. Cidden bu çocuk ne ara uykuyu bu kadar sever oldu. Önceden horozlardan bile önce kalkardi. Şimdi ise kulağının dibinde bomba patlasa 'biri şunun sesini kıssın' der.
Yanagina öpücük kondurup dolabıma ilerledim ve içinden şık ve sade bir şeyler seçtim. Saçlarımı da tarayıp aşağıya indim. Önce salona baktım kimse olmadığını gorunce mutfağa geçtim. Yoongi bey ve Jungkook kahvaltı masasında oturmuş onundekileri yemek yerine gözleriyle birbirlerini yiyorlardi. " Günaydın " diyerek içeri girince ikiside bana bakti. Başlarını sallayarak cevap verdiler. Bende masaya oturdum ve kahvaltimi yemeye başladım.
Ben varken birbirlerine öyle bakmıyorlardı. Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki Ean mutfağa girdi. Beni gorunce kosarak kucağıma atladı. Beni doya doya öptükten sonra " Unni seni çok özledim " dedi bende onu öperek " bende meleğim bende seni cok özledim. Hadi birlikte kahvaltı yapalım. " dedim. Beni onaylayarak yanımdaki sandalyeye oturdu. Cubuklarini eline alıp yemeye başladı. Bende kafami karşımdaki ikiliye diktim. Ikisinde çıtı çıkmıyordu. Şu kahvaltı bir bitsin ikisiyle de konuşacağım. Hızla kahvaltimi yapıp salona geçtim. Bir süre sonra önce Yoongi bey sonra da Jungkook geldi. Ikisini de koltuğa oturtup konuşmaya başladım :
- Siz ikiniz neden sürekli birbirinize ölümcül bakışlar atıp duruyorsunuz ?
-Kim biz mi ?( Yoongi )
-Tabi siz. Içeri girdiğimde resmen gözlerinizle birbirinizi yiyordunuz.
- Yok oyle bir sey kuru iftira ( Jungkook)
- Hey. Bana salak mışım gibi davranmayı kesin. Bu konuyu hallettigimizi düşünüyordum.
Bunu söylerken Yoongi beye bakmıştım.
- Hallettik zaten. Biz sadece dalmıştık. Yani öyle birbirimizi öldürmek gibi bir niyetimiz yok. (Jungkook)
Tek kaşımı kaldırıp yüzlerine bakmaya başladım.
- Iyi öyle olsun bakalım , deyip mutfağa geçtim. Akşam a ne yemek yapsam diye düşündüm. Sanırım kimchi olabilir. Hem Ean çok seviyor. Hemde yemeyeli uzun zaman oldu. Kollarimi sıvayıp yemeğe giriştim.
Yoongi nin gözünden ...
Young salondan çıkınca Jungkook la birbirimize bakmaya başladık. Tam salondan cikacakken Jungkook un bana seslenmesiyle arkamı dönüp yüzüne baktım. Bana bakarak konuşmaya başladı :
- Yoongi beni ne zaman affedeceksin ?
-Seni affetmesi gereken kişi ben değilim. Young.
-O beni affetti zaten ama sen bana her baktığında utanıyorum.
-Neden ki sen utanılacak naptin ? Altı üstü Young a önce taciz edip sonra kacirdin. Insanların çoğu bunu günde 3- 4 kere yapiyor.
-Lütfen böyle yapma. Benim senden başka kimsem yok. Beni affedemez misin ?
- ...
- Bak biliyorum yaptığım şeyler yenilir yutulur şeyler değil ama bir anlık gaflete düştüm ışte. Lütfen bana bir kez daha güven. Inan sana kendimi affettirebilirim.
Biraz düşündükten sonra cevap verdim
- Peki ama en ufak bir hatanda koyarım kapının önüne haberin olsun.
- Merak etme. Sana da Young a da en ufak bir hatam dahi olmayacak.
Deyip birbirimize sarıldık. Açıkçası bu konuyu halletmiş olmamıza sevindim. Her an boğazına yapışıp onun üzerinde tepinmek istiyordum. Ama Jungkook u tanıyorum. Verdiği sözlerin arkasında durur. Ondan ayrılıp Young a şirkete gideceğimi söyledim. Arabama binip şirketin yolunu takip etmeye başladım.
3,5 saat sonra ...
Young un ağzından ...
Yemekler nihayet bitmişti. Biraz dinlenmek için salona geçtim. Benden sonra Jungkook ve Ean içeri girdiler. Eanin yüzü kıpkırmızı olmuştu. Hemen yerimden kalkıp Ean ve Jungkook un yanına gittim. Ne olduğunu sordum. Dışarda kovalamaca oynadıklarını söylediler. Gülüp yerime tekrar oturdum. Jungkook da gelip yanıma oturdu. Onunla biraz sohbet ettikten sonra Yoongi bey geldi.
Ben yemeklerin hazır olduğunu söyleyince birlikte mutfağa geçtik. Jungkook kendine bir tabak hazırlayıp dışarı çıktı. Ben Yoongi beye bakarak " O neden bizimle yemiyor ? " Diye sordum. Kafasını yemeğinden kaldırarak bana döndü " Istiyorsa yiyebilir " dedi. Ben hemen Jungkook a seslendim. Gelip oda bizimle yedi.
Yemekten sonra mutfağı topladım. Yoongi bey yorgun olduğunu soyleyip erkenden yattı. Ean pazartesi günü yeni okuluna baslayacagindan uyku saatlerini ayarlamak için erkenden yattı. Jungkook ve bende salonda oturmuş havadan sudan sohbet ediyorduk. Sonunda bende esnemeye başlayınca bizde yataklarimiza çekildik. Ben odama girince uzerimi değiştirip yatağa girdim ama ... bir dakika bu Yoongi beyin kokusu. Ne yani ben yokken benim yatağımda mi yatmıştı. Sebepsiz bir şekilde mutlu olmuştum. Bana noluyor böyle. Neden bu adamın yanindayken kendimi bir zırhın içindeymiş gibi hissediyorum. Ya da onun kokusunu duyunca huzur buluyorum. Sürekli onu görmek istiyorum. Neden ? Neden ? Neden ? Yorganı üzerime çekip düşünmeye başladım. Ama maalesef göz kapaklarım buna izin vermiyor. Daha düşünecek çok zamanım var diye söylenip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Bölüm içime sinmedi. Umarım beğenirsiniz. Oy sınırı 15. Bölüm atacağım günler ise pazar. Ama bu biraz da duruma bağlı. Eğer çok yoğun bir hafta gecirmiyorsam yb ler daha erken gelebilir. Neyse çok yazdım. Tekrar öpüldünüz. Sizi seviyorum ❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTFAKTAKİ AŞK
RomanceTek küçük kız kardeşiyle yaşayan ve iş arayan bir abla ve sevgilisinden yeni ayrılmış ve mutfağına aşçı arayan bir Yoongi Size de cazip geliyorsa haydi buyrun okumaya 😊😊