Heyy, Jullie zien misschien wel dit tijdschrift maar wie zitten er eigenlijk achter de computer?
Om jullie daar een beetje meer inzicht in te geven houden we een voorstel rondje. Elke editie stelt iemand anders van redactie teampjeee Nefelibata zich voor.
Geschreven: @xUnicornxpowerx
Veel mensen weten niet hoe ik echt heet aangezien ik niet mijn echte naam gebruik op Wattpad. Voor het geval dat je het interessant vind, ik heet Yerus en ben op dit moment 14 jaar. Ik woon in Overijssel ( gelief niet stalken!) maar ben geboren in de hoofdstad van Ethiopië. Ik heb 2 broers. Thuis hebben we 2 honden,2 katten en 2 vissen.
Ik heb een bruine huidskleur en donkerbruine ogen. Mijn kledingstijl is gewoon een leuke zwarte broek met bijv. een bloesje er boven. 's Avonds heb ik het liefste een oversized hoodie met een warme joggingbroek aan. Al ik geen huiswerk heb( Komt bijna tot nooit voor) lees of teken ik.
De school waar ik lessen volg is het Greijandnus. Ik zit in mijn ena laatste jaar en hoop dat ik hierna de opleiding paard en verzorging kan doen. De opleiding is Mavo/Havo of ook wel TL/Havo School is natuurlijk niet leuk maar aangezien school voor mijn bijna 2 uur reizen is, is het wel leuk om mensen te zien die heel ver weg wonen. De leraren zijn ook niet echt erg ofzo. ( eigenlijk wel maar je weet maar nooit wie er mee lezen! sstt)
Af en toe teken ik. Ik vind het gewoon leuk om af en toe helemaal van alles afgeleid te zijn. En dan ga ik meestal tekenen met muziek op. Altijd muziek, eigenlijk bij alles wat ik doe.
Het liefste zou ik iets met fotograferen willen mee doen, Ik heb nu mijn 3de camera: Nikon d3400. Het liefste doe ik dierenfotografie maar mensen en landschap vind ik ook heel leuk.
Ik loop nu al langer dan 4 jaar mee op de KC Deventer EO ( kynologenClub Deventer En Omstreken). Dat is een hondenschool. Mijn moeder geeft daar les en ik help andere instructeurs. Ik doe vooral de puppen groep. En op Maandagavond help ik mijn moeder. Ook loop ik met mijn eigen hond daar. Ik heb de puppen, a,b,c en de agility gedaan met mijn schapendoes. Ze heet Rasta en wordt in maart 4.
Over lezen hoef ik denk ik niet zo veel over te zeggen. Ik lees gewoon onwijs veel en alle genre. Het liefste Trillers of science fiction maar een lekker cliché verhaal ben ik ook wel voor in. Ik mag van mijn moeder geen boeken meer kopen omdat ik ze anders veel te snel uit heb. "Dan kan je net zo goed uit de bieb halen"
Ik rijd sinds mijn 9de paard maar wou het al veel langer. Ik rij bij Manege Tjoonk. Een niet erg grote manege maar wel gezellig. Mijn grootste maar vervelendste ervaring was toen Bandelero koliek kreeg. Nu rijd ik op en grote bruin paard die Janna heet. Ik hou het meest van Springen ook al is dressuur ook heel leuk.
Blunders: toen ik klein was zag ik mijn geboorte kaartje en toen liep ik helemaal blij naar mijn ouders en zei: Kijk, dat is op dezelfde dag als mijn verjaardag!"
Mijn ouders lagen dus helemaal in en deuk en ik snapte er toen niks van. Wat erg!
Een wat minder erge was toen ik vergeten was aansingelen dus toen wou ik opstappen maar je begreep vast wel wat er gebeurde.
Wattpad: Ik werd sinds mei 2016 al lid maar had toen een ander account. Mijn eerste boek was : De val. Als ik het zo terug lees is dat boek echt flop. Het ging over paarden. Misschien herschrijf ik hem nog wel. Ik heb nu een half jaartje dit account samen met @machteld123. Onze eerste boek was een fanfictie over Cameron en Niall. MFL is het eerste boek waarmee het goed gaat.
Ik geef jullie 1 tip mee bij het schrijven: Hou vol. Als je volhoud met schrijven gaat het vanzelf beter.
JE LEEST
Nefelibata editie 1 (Kersteditie)
RandomWelkom bij het nieuwste tijdschrift van Wattpad! Het tijdschrift staat vol met testjes, schrijftips, interviews, leuke weetjes, hotties en nog veel meer. Veel plezier met lezen!