Welkom!

103 18 4
                                    

Het was een koude woensdag in december. De sneeuw was alweer weg aan het smelten en de gedachten aan de sneeuwpoppen en sneeuwballengevechten leken slechts een droom die in de hersenen werden afgespeeld. Steeds bleef het maar herhalen, totdat iemand de sneeuwgedachten uit haar hoofd verbande en dacht aan iets anders, iets geweldigs, iets grandioos een TIJDSCHRIFT!

Ze ging op zoek naar een redactie voor het tijdschrift. Een tijdschrift wat online moest komen. En al snel vond ze vijf top schrijvers die het sneeuwgevecht uit hun hoofd wilde zette voor dit plan.

Al snel kwamen ze bij elkaar. Misschien niet in een geheime kelder, nee ze hadden iets nog beters....

Een whatsapp groep!

En daar in de groep werden ze een team die alles voor elkaar kon krijgen, ze werden een echt redactie team!

Ze zochten naar de beste naam voor hun tijdschrift een naam die een betekenis had, een naam die in allerlei lettertypes op de cover van het tijdschrift zal kunnen passen. De naam en betekenis werden snel gevonden het werd:

Nefelibata

'Cloud-walker' one who lives in the clouds of their own imagination or dreams, or one who does not obey the conventions of society , literature, or art.

------------------------------------

HIIIHAAAAHOOO ALLEMAAL!

Wij zijn redactie teampjeee Nefelibata. We hebben er ontzettend naar uitgekeken om dit tijdschrift te gaan publiceren. We verwachten dat er elke maand een nieuw tijdschrift in jullie bibliotheek kan komen te staan. Voor elke editie hebben we een nieuw thema. Speciaal voor deze editie hebben we KERST, want ja... het is kerst :)

Hier zijn de mensen die dit tijdschrift allemaal werkelijkheid hebben laten worden :)

RoosvanZoggel katja257 xunicornxpowerx sleepingm00n JorindeVerburg F_T_T_E 

We wensen jullie alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!

Groetjes,

Redactie teampjeee Nefelibata







Nefelibata editie 1 (Kersteditie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu