Dus jullie zijn allemaal benieuwd wie de innerlijke kerstelf in julliezelf is? Nou dat ga ik je nu vertellen. Je moet me alleen even helpen door een paar vragen voor me in te vullen. Onthoud hoeveel keer je A,B of C had en tel ze aan het einde op.
Dus laten we dan maar beginnen. Vergeet niet tijdens het invullen je echte innerlijke kerstelf te laten spreken. ;)
Succes!
1. Wat heb je liever?
A: Een grote kop chocolade melk, een goede zwijmel kerstfilm met een dekentje op de bank
B: Op vakantie tussen de palmbomen lopen, terwijl je uitkijkt dat er geen cocosnoot op je zonnebril valt.
C: Niks, ik lig heel de dag in bed chagerijnig te zijn.2. Als je met kerst in de action bent, wat neem je allemaal mee?
A: Een super grote kar vol geladen met kerst spullen en wat milka repen natuurlijk.
B: Ik ga meteen naar de schoolspullen! Het is dan wel kerst maar mijn huiswerk mag er niet onder lijden!
C: Ik neem heel de eten en drinken afdeling mee en ik verhinder alle mensen met kerst spullen om naar de kassa te komen. Te leuk voor woorden.3. Wat vind je van eerste en tweede kerstdag?
A: In één woord GE-WEL-DIG! heel de middag met mijn familie bij opa en oma zitten en 's avonds gezellig met zijn alle gourmetten. Ik hou ervan!
B: Ik vind het wel gezellig, maar daar blijft het ook bij. Ik bedoel we kunnen ook gourmetten zonder dat er random een grote boom in de hoek van de kamer staat.
C: Afschuwelijk. Vooral dat moment als je binnenkomt. Mijn overlevings tip van vandaag is: zorg ervoor dat je oma je niet te pakken krijgt anders wordt je plat genuffelt of gekust!!4. Wat vind je van kerstfilms?
A: Home alone en home alone 2 zijn het beste! Alle zwijmelfilms erom heen zijn ook helemaal geweldig.
B: Wel oke. Als je ze elk jaar ziet worden ze gewoon een beetje saai.
C: The baddest ones on earth! Echt wie zakt zo laag om zoiets te bedenken?5. Vanaf wanneer luister jij naar kerstmuziek?
A: Vanaf wanneer? Gek ik luister heel het jaar lang door!
B: Zo halverwege december meestal. Net voor kerstmis dus.
C: Hoezo wanneer? Ik probeer het juist te ontwijken!6. Welke vakantie vind je leuker?
A: Naar London, ik wil graag vanuit de London Eye alle kerstlichtjes zien en vanuit de winkelstraten natuurlijk.
B: Naar Italië, op een ligbedje aan het zwembad. Lekker in de zon.
C: In een huisje in Zuid-Limburg, waar ik heel de week op bed, netflix kan kijken.7. In welk thema verkleed jij je met Carnaval?
A: Maar één keer per jaar kerstmis. Voor mij niet hoor. Heel het jaar door als het aan mij ligt. Ik ga dus echt wel als de kerstman zijn hulpje!
B: Ik kijk altijd wat ik op dat moment de leukste outfit vind in de winkel. Misschien ga ik aankomende carnaval wel als zwarte piet.
C: Een paar afgeknipte glitter handschoenen is wel genoeg om Micheal Jackson na te doen toch?8. Wat is je lievelingssnoep?
A: Sowieso zuurstokken! Ze zijn zo lekker en mooi en leuk en en... Ohh moet je me nou zo pesten nu wil ik een zuurstok!
B: Hmm Jelly Beans. I fucking love them! En dan niet die smerige smaken zoals kors en tandpasta maar gewoon de lekkere versie.
C: Chocolade is overal voor je wanneer je het nodig hebt!9. Wat voor vrijwilligerswerk lijkt je leuk?
A: Oehhh telt hulpje van de kerstman? Het lijkt me heerlijk om iedereen cadeautjes te geven en dan net nog even hun gezichten te kunnen zien, als ze hun langverwachte cadeau open maken.
B: Iets bij een dierenkliniek lijkt me wel leuk. Heel de dag een beetje die dieren verzorgen enzo.
C: Vrijwilligerswerk? Waar heb je het over! Het beste werk wat ik vericht zijn bankzaken!10. And last best. Hoe zou een kerstelf eruit moeten zien?
A: Oehh. Hij of zij zou een groen met rood gestreept pakje aan moeten. Met verticale strepen. De kerstelf zou zo'n muts in die kleuren op moeten hebben. Oehh en om niet te vergeten groene schoenen met can die neuzen die omhoog gedraaid zijn! En en-
B: Ik denk gewoon een kleine versie van de kerstman. Dus gewoon een klein persoon met een kerstman outfit aan. Ja ik weet het anders ook niet.
C: Bestaan er kerstelfjes?Dit was de Kerstelfjes quiz!
Heb je goed bijgehouden hoeveel keer je A,B of C had?Dan komen hier de antwoorden. Laat inde comments weten of je een echte kerstelf bent!
5 keer A of meer:
Je bent een echte kerstelf! Je weet precies hoe de perfecte kerst eruit ziet. Je bent eraan gewend geraakt sommige mensen je raar aankijken als jij met nieuwjaar al weer kerstliedjes nurriet, maar jou maakt het niks uit. Jij weet dat kerstmis nagisch is!5 keer B of meer:
Je weet niet precies wat je moet zijn. Wel een kerstelf of niet? Sommige dingen aan kerstmis vind je leuk. De gezelligheid bijvoorbeeld. Alleen die stevige knuffels en zoenen van je oma, hoeven van jou toch net niet.5 keer C of meer:
Sinterklaas is meer jouw ding. De kerstman is gewoon niet helemaal jouw type man, maar hee no problem, er zwemmen meer vissen in de zee! Jij zit liever thuis op de bank netflix te kijken met je vrienden. Dat is toch ook gezellig!
JE LEEST
Nefelibata editie 1 (Kersteditie)
De TodoWelkom bij het nieuwste tijdschrift van Wattpad! Het tijdschrift staat vol met testjes, schrijftips, interviews, leuke weetjes, hotties en nog veel meer. Veel plezier met lezen!