Je kruist weer een dag af op de kalender, het is bijna kerst! Buiten is het koud en binnen is de openhaard aan. Net als je lekker op de bank zit met een dekentje, en kop thee en een goed boek schiet je plots overeind. heb ik alles wel klaar voor kerst? Je gaat in je hoofd alles langs. Cadeautjes. Check Kerstboom. Check. Foute kersttrui. Check. Kaartjes om te versturen. Check. Je wil net weer rustig achterover leunen als je 1 ding nog te binnen schiet.
Een Kersthottie!
Voor je op tafel liggen een paar tijdschriften maar dan zie je er plots eentje die je opvalt. Je pakt hem op en bladerd er een beetje door heen. Tot je plots een pagina tegen komt met een quiz.
"Je Eigen Kerst Hottie"zeg je hardop."Nog steeds niet de goeie kerstdate gevonden?, doe de quiz en kom erachter welke Hottie het beste bij je past"
vraag 1 Wanneer smelt jouw hart?
A. Bij zijn schattige lach ?
B. Bij zijn stoere knipoog?
C. Als hij kuiltjes heeft als hij lacht?
vraag 2 Op wat voor eerste date moet hij je mee nemen?
A. Hij neemt je mee naar een groot trampolinepark. Daarna gaan jullie samen naar de Macdonalds.
B. Hij neemt je mee naar een kartbaan. Vervolgens gaan jullie naar de pizzeria toe.
C. Hij neemt je mee naar de kermis en koopt daar een reuze suikerspin voor je.
vraag 3 Hoe moet een jongen zekerweten zijn?
A. Muzikaal
B. Badboy
C. Grappig
vraag 4 Met kerst...
A. Gaat hij uit met zijn vrienden en jij mag eventueel ook mee.
B. Heeft hij een familie diner en heeft hij jou uitgenodigd.
C. Zitten jullie gezellig samen cadeautjes uit te wisselen voor een super grote versierde kerstboom
Vraag 5 Zijn kleren met kerst zijn natuurlijk...
A. Netjes. Hij heeft zwart pak aan met nette schoenen.
B. Stoer. Hij heeft een wit shirt met V-hals onder een leren jasje. Daaronder heeft hij een lichtgrijze broek met vale plekken en gaten bij zijn knieën.
C. In kerstsfeer. Hij heeft een warme, oversized, foute kersttrui aan met daaronder een zwarte broek met gaten bij zijn knieën.
Vraag 6 Op kerstavond kijken jullie...
A. All you need is love. Zeker dat kunnen jullie niet missen.
B. Een actiefilm waar er af en toe een beetje sneeuw ligt.
C. Frozen. Niemand kan zonder Olaf zijn warme knuffels.
Vraag 7 Zijn sokken zijn...
A. Geitenwollensokken.
B. Happy socks.
C. Fluffy.
Vraag 8 Als kerstcadeautje geeft hij je...
A. Een mooie zilveren ketting met een hartje en een diamantje.
B. Heel veel chocolade.
C. Een pretpakket met allerlei spellen en moppen.
Heb je al je antwoorden nog onthouden? Tel precies hoe vaak je A. B. en C. hebt. Welke letter heb jij het meeste omcirkelt?
Het meeste A. omcirkelt? Jij past het beste bij de charmes van Shawn Mendes
Heb jij het meeste B. omcirkelt? Jij past het beste bij het stoere van Cameron Dallas
Heb jij het meeste C. omcirkelt? Jij past het beste bij de leuke Grayson Dolan
JE LEEST
Nefelibata editie 1 (Kersteditie)
AcakWelkom bij het nieuwste tijdschrift van Wattpad! Het tijdschrift staat vol met testjes, schrijftips, interviews, leuke weetjes, hotties en nog veel meer. Veel plezier met lezen!