Өнөөдөр надад тохиолдож хамгийн сайхан өдөр болох юм шиг байна. Жонгүүг намайг бараг л болзоонд урисан. Эххх ёоохх сандраад л.....
~~
Жонгүүг над руу мэссеж бичсэн байхыг одоо л саналаа шүү дээ яанаа.
Жонгүүг: дөрвөн цагаас би гэрээс чинь авна шүү аражи мм? хурдан уулзмаар байна.
Гэсэн байлаа.
Ханан дахь кумамонтой цагаа харвал нэг өнгөрч байв. ''Ээш хурдхан усанд орхоос'' гээд угаалгын өрөө гэлдэрлээ. Үнэндээ яагаад хичээлдээ явахгүй байгаан гэж үү. Тиймээ өнөөдөр сурагч болгоны хүсдэг хагассайн эгчийн төрсөн өдөр шүүдээ.~~
Уснаас гараад цагаа хартал хоёр цаг ээе хурдаляаа жисү. Нүүрээ хөнгхөн будаад уруулаа шууд хараад л үнсээд авмаар эгдүүтэй ягаанаар будлаа үнэндээ би өөрийгөө ч үнсмээр байна. Үсээ жоохоон буржийлгаад ''зяаа сайхан болж байна даа.''~~
''Хүүшээ юу өмсөх вэ?
Жэнсен өмд эсвэл малгайтай цамц ёохххх эсвэл эгдүүтэй хувцас зассс болёо болёо болёоод өгий л дөө явкүэ явку за өмсөх ч хувцас алга.''
Уурлаад сууж байтал жонгүүгаас 'очиж байна шүү'! гэснээс өөр зүйлгүй мэссеж ирлээ.Үсээ дээшээ боогоод малгайтай цамц өмсөөд бас дээрээс нт саарал пальто өмсөөд хар өмд хмм гөөмөн хөөрхөн боловоо.
'Гараад ир'гэдэг мэссеж намайг халтирч унахад хүргэлээ. Утсанд мэссеж ирэхтэй зэрэгцэн сандрахдаа хөлөндөө бүдрээд уначихав.
Би Жонгүүгийг хараад тэвэрмээр байсан ч одоохондоо бид хоёр тийм харильцаандаа ороогүй учир зүгээр л ''ирчихсэн үү?'' хэмээн инээмсэгллээ. Үүхх дажгүй шүү манай бүдүүнээ чинь.
~~
Жонгүүг: өнөөдөр юу хиймээр байна?
Би: цугтаа кафэ орвол яаж байна?
Жонгүүгийн зөвшөөрөн толгойгоо хөдлөгөхтэй зэрэгцэн утсанд мэссеж ирлээ.Нээгээд уншивал~~
Хайраа хэзээ уулзах юм бэ санаад байна үнсмээр байна гээд бичцэн байв.
Би тэр дугаар луу нь 'уучлаарай та хүн андуурсан байнаа' гээд илгээтэл тэр дор нь хариу нь ирлээ.
'Үгүй дээ чи чинь миний хайртай Жисү биздээ арай уббагийнхаа утасны дугаарыг мартчихсан юмуу daddу нь шийтгэнэ шүү! Гэв.Би сандран ''юу вэ'' гэж байтал Жонгүүг утсыг минь булаагаад авчихав.
Тэгснээ ''Жисү найз бандитай байсан бол хэлэхгүй яасан юмбэ? та хоёрыг би салгах шахлаа'' гээд их л хүчилсэн инээд гаргаад утсыг минь өгчөөд яваад өглөө.Би тэр утасны дугаар луу нь залгатал нэг эрэгтэй хүн ''байна уу?'' гэж байна. Аан хэн гэдгийг мэдчихлээ.
''Жин убба?''гээд асуутал тэр эрэгтэй ''уббагаа мартана ч гэж байхгүй байхаа гэхдээ baby чи шийтгүүлнэ шүү үнсье'' гээд тасалчихав.~~
Гэртээ ирэхдээ их л урвагар орж ирэв. Яагаад гэвэл Жонгүүгнамайг хаяад явчихсан шүү дээ. Нөгөөдөр л очиж тайлбарлахаас даа ээшшшш яанаа бид хоёрын харилцаа хөндийрвал яах вэ гээд дэрэндээ нүүрээ наагаад орилтол утсанд дуудлага ирэв.Би: байна уу
Жин: сайна уу хайраа гараад ирээч уулзья!
Би: битий тэгэж дуудаад бай! одоо асуудлаа шийдвэрлий би гарлаа! гээд бушуухан пальтогоо өмсөөд гартал Жин сууж байлаа.Жин: хонгор минь
Би: .......................
Урт амьсгаа аваад ''та яахаараа намайг тэгэж дууддаг билээ?''
Жин: би зүгээр л бооцоондоо ялалтаа авмаар байна надад ганцхан удаа туслачих тэхүү?
Би: юу болоод ингэж их? За хэл л дээ хэр үнэтэй бооцоо болоод ингээд байгаан? Сонсож байж туслая!
~~~ЖонЖонгүүүүүүг ❤️