Жилийн дараа~~~~~~~~~~~~~~~~
ЖонЖонгүүг муу дарвайсан нөхөр минээ!!
Намайг ингэж муухай орилход жонгүүг юу ч болоогүйгээр инээмсэглээд ''яасан эхнэр минь?''
Би урд нь зогсоод ''би чамд хэлсэн байхаа битий оймсоо энд тэнд тавьж бай гэж !!
Жонгүүг: заза ойлголоо доо гээд мөрөөр тэврээд ''хүүхэдээ яахын бээ? Би чамд хичнээн олон удаа шалж хэлэх ёстой юмбэ?Би ичингүйрэн доош харан гараараа оролдож байтал тэр эрүүнээс минь зөөлхөн дээшлүүлэн өөрлүүгээ харуулаад ''зүгээрдээ'' гэв.
Би хэсэг түүний гүн хар харах төдийд л уусгамаар нүдэнд уусж ширтэж байснаа болин түүний ''зүгээрдээ'' гэдэг үгэнд итгэв.
Үнэндээ энэ миний анхных өвдөх байх даа.
Гэнэт хонх дугарах үед хаалгаа тайлахаар гүйлээ. Энэ аав ээж 2 байх гэж бодон тайлтал төсөөлсөнөөс өөр хүн байв.
КимСогжин
Жин: сайна уу?
Би гацан с.сайна уу? Гээд хойш хартал Жонгүүг яг миний хойно нилээн хардсан шинжтэй бололтой жин рүү ширэв татаад гараа элгэндээ тэврээд зогсож байв. Хардаж эдр.Би: ор л доо яаж манайхыг мэдэж ирсэн юм?
Жин: ороод ярихуу даа?
Би зөвшөөрөн толгой дохьчихоод жонгүүг руу нүдээрээ том өрөө рүү заатал тэр жинд ''суулдаа'' гэлээ.Ширүүхэн юм болох нь дээ.
Жинд ундаа хийж өгчөөд яасныг асуутал тэр
''Жисү уучлаарай. Чамаас уучлалт гуйх гээд. Би бүх зүйлийн үнэнийг хэлэхгүй бол орой тайван ч унтаж чадахгүйнэ.
Би жонгүүгт хайртай.''
Би хэсэг хугацаанд хаана юу хийж яваа хаана байгаагаа ч умартан гэрээр дүүрэн ЮУ??? Гээд орилчлоо.
Жонгүүг руу хялам хийтэл жонгүүг над руу балмагдсан царайгаар
''Жисү би юу болоод байгааг мэдэхгүэ юу ч мэдэхгүй энэ нэг донтон чинь л жин чи одоо яв!''Гээд жинийг түлхтэл жин тэсэлгүй тас тас хөхөрлөө.Жин нүднээсээ гарсан хэсэг нулимсаа арчин ''юу вэ?? Би юу гэж жонжонд сайн болохын? (хоч өгж эдр) Арайчдээ би одоо удахгүй гэрлэх гэж байгаа тэгээд л та хоёрыг манай хуриманд ирээсэй'' гээд надад гоёмсог цагаан ягаан хосолсон хуримын урилга өглөө.
Гайхмаар юм.
Яагаад И ЖИЫН гэцэн байгаан болоо?