~6~

1.1K 73 2
                                    

~~~

Жин: чамайг надтай үерхвэл би өөрийн өмч хөрөнгөө алдахгүй гэсэн. Би Намжүүнтай мөрийцсөн юм. Надад ганц байгаа зүйл миний аав ээжээс үлдээсэн өв хөрөнгө минь. Надад дүү ч байхгүй ах эгч ч байхгүй аав ээж минь авто ослоор өөд болсон учраас би маш их ганцаардлыг туулж ирсэн надад туслаад өгөөч.....
Би: за яахав ганцхан удаа шүү уул нь ч надад сайн хүн байгаа л даа.
Жин: энэ мөрийг дууссаны дараа би тэр хүнд чинь заавал тайлбарлаж өгнөө.
Би: за за

Маргааш~
Уржигдар уурлаад явсан, таг байхгүй. Яахвэ яаж тайлбарлах вэ. Жонгүүг надаа их гомдсон байх даа хмм 😣
Би: сүёон аа 😞
Сүёон:  чи зүгээр л ярилцсан нь дээр байх аа учрыг нь тайлбарлаад 🙂
Би: чи яаж мэдэж байгаан?
Сүёон: чи сая өөрөө амандаа бувтнаад ярвайгаад л байсан шд
Би: ойлголоо ирэхээр нь ярилцая!!

''Эхний цаг орлоо хүүхдүүдээ хичээлээ хийгээрэй'' гэсэн шиг хонх намайг сэргээтэл дугарлаа.
Энэ бүдүүн ЖонЖонгүүг чинь яагаад ирэхгүй байнаа.

Багш: за өнөөдөр Жонгүүг ирэхгүй шүү өвчтэй байгаа
Би дотроо яанаа эм ууж байгаа боловуу хэн асарч байгаа бол гээд нэг л хичээлдээ төвлөрөхгүй Жонгүүгт л санаа зовоод байв. Харин сайхан санаа гэнэт орж ирлээ.

~~~
Би бүдүүнээгийн гэрт очихоор явж байна. Гадаа сэрүү татаад одоо угаасаа шинэ жил боллоо шүү дээ.

Ааххх мөн юм шиг байна.
Хонх дарлаа. Нэг хоёр гурав чимээ алга. Дахиад дарлаа наашаа хүн ирж байх шиг байна. Юм түжигнээд байх юм.

Жонгүүгийн талаас ~
Ямар нь хаалга тогшоод хонх дараад байнаа хүн сайхан унтаж байхад аишш. Хаалгаа онгойлгохдоо би хөмсгөө зангидан онгойлгоод хартал гайхсандаа болоод гацчихлаа. Тэр яаж манай гэрийг мэдсэн юм болдоо?

Жисүгийн талаас ~
Юувээ? энийг чинь өвчтэй  яаанаа гээд тээр холоос ирж байхад сайхан ногоороол.. ззиа шаал дэмий ирж л дээ.
Би: өвдсөн Жонгүүг хаана байна?
Жонгүүг: ''ханиалгах''
Би: битий худлаа маяглаад бай чи гээд гэдэс рүү нь цохитол тэр ''яаая''гээд холдлоо

Тэр хооронд би гэр лүү нь гялс орчихов. Пүүүх яг л нохойн хороо ямар аймшигтай юмбэ пүүх юу үнэртээд байнаа энэ чинь одоо!!

Жонгүүг: гар л даа хүний гэрт дураараа орж ирээд
Би: гэрийг чинь цэвэрлэхээс нааш би гарахгүй шүү!
Жонгүүг: гараа гээд хойш түлхтэл
Бид хоёр давхаралдаад уначихав.

Тэр нэг хоёр шүлсээ залгичихаад үнсчихэв. Түүний надад өгсөн гурав дахь үнсэлт. Яагаад энэ бүдүүнээ тийм халуухан юмбээ???
Дулаахан уруул намайг мансууруулах шиг боллоо.  Үнсээд л баймаар тэр уруул салчихлаа.
Жонгүүг: яагаад энд ирсэн юм?
Би: чамайг асрах гэж ирсийн
Жонгүүг: эгдүүтэй гэдэг нь одоо хоёулаа боссон нь дээр байхаа
Би түүний дээр байгаагаа  санан ''уучлаарай''гэж хэлэн бантаад угаалгын өрөө  хаана байгаан?  гээд асуучихав.тэр ''баруун эргээд эхний өрөө'' гэв.
Угаалгын өрөөний толинд хартал помидор болчихжээ би.

Орой ~
Би: ингээд бүх цэвэрлэгээ дууссан болохоор би явлаа шүү!
Жонгүүг: надад тайлбарлах зүйл байхгүй юмуу?
Би: мм тийм л дээ миний хэлэх юмыг сайн сонсоорой Жин ах бооцоондоо ялах гээд ингээд байгаан байна лээ тэгээд бас надтай үерхвэл тэрэндээ ялна гэсэн.
Жонгүүг: чи тэгээд үерхэхүү?
Би: энэ угаасаа үнэн үерхэл биш. Би зөвшөөрнө би туслахаар шийдсэн.
Жонгүүг ''мм''гээд цаашаа хараад суучихав.
Би ардаас нь тэврээд ''санаа зоволтгүэ угаасаа би чамд хайртай болчихсон бүдүүнээ''
~~~~~

Авввв ❤️

Миний бүдүүн ЖонЖонгүүг [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora