Prima zi de şcoală

7.6K 314 22
                                    

Mă trezesc vizibil deranjat de alarma care-şi face simțită  prezența în cel mai deranjant mod .Încetul cu încetul mă obișnuiesc cu sunetul și adorm la loc.

-HAAAARU!!!Se aude vocea mai puțin blândă a mamei mele.Trezirea, acum!

-Cât e ceasul??O întreb frecându-mi ochii doritori de somn în timp ce plapuma pufoasă mă îmbrățișează protector de la spate.

-E 7:25!!!

-Aoleo!De ce nu m-ai trezit mai repede?

-De ce ai anulat alarma?

-Nu am timp de explicații ...spun şi-mi apuc hainele de pe spătarul scaunui pentru a le îmbrăca.-Poți ieşii?

-Oh, cu plăcere Haru, oricând!O pup pe mama pe obraz în semn de mulțumire.
După ce termin cu pregătitul pentru noul an de școală pe care oricum l-am inceput cu stângul,  pornesc spre ea.
Mai am fix 9minute să ajung la școală.
(*****)
3, 2 şiiiiii 1...Am ajuns la fix in clasă.
Aparent voi sta în a II-a bancă cu o fată pe nume Chloe, puțin mai secundă ca mine și foarte drăguță. Nu că aș placea vreo fată în modul acela...e mai mult ca sigur că sunt gay.Mi s-a sculat în aVIII-a la un coleg cu(,) care eram la înot.
Am acoperit neplăcerea colegului cu pretextul că am văzut o vânzătoare super "bună".

Voi încerca să mă țin de cartea asta... pwp dacă v-a plăcut :*)*:

Ca de la profesor la elevUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum