Odata ce ajung in clasa sunt agresat verbal de Chloe care dorea sa fie sigura ca vin cu ei la pizza dupa ore.Ii explic in nenumarate moduri ca nu voi lipsii sub niciun fel si odata ce intelege imi reiau lectura asupra formulelor de la matematica.
-Buna ziua!se ridica si spun toti colegii la unison eu find pierdut in formule.
-Haru Todoroki este prezent?Intreaba domnul diriginte iar eu sar ca ars deoarece nu salutasem cu restul clasei!
-Ohayo sensei!
-Nu asta este problema, sunt miscat ca iti repetai atat de intens formulele, dar am ceva ce trebuie sa vorbesc cu tine pe hol.
Ma ridic si merg pe hol alaturi de domnul profesor.
-Haru, voiam sa-ti spun ca asi dori sa incepem meditatiile azi, de la ora 6, este bine?
-Dar nu mergeti la suc cu toata clasa?
-Ahh, asta, le-am refuzat pe fete, am alte prioritati.
Ok, de ce mi-am imaginat ca domnul profesor m-ar abuza sexual la el acasa...
-Aha, este in regula atunci!Ii spun si intru in clasa.
-Chloe, nu mai vin azi la suc......
Ch-CEEEEEEEEEEEE!?!?
-Am meditatii la matematica....si am uitat ca stabilisem cu mama de vineri.
Ch:Okk atunci, nu te stresa!
Incep orele iar gandurile mele zboara numai spre visul de vineri seara..acel tip saruta atat de bine...si saruturile lui pe pielea mea se simteau foarte bine.
Fara sa-mi dau seama orele se terminasera deja iar eu am scris robotic absolut tot.O sa fiu praf la meditatii.
Era deabea ore 3 deci am timp sa ajung acasa, sa mananc si sa incerc sa repet cate ceva.
~)~)~)~)~)~)~)~)~)~)*~(~(~(~('~(~(~(~(~(~(~(
Odata ce termin de citit toate formulele primite azi observ ca era deja 5:30 si nu le-am pus si in aplicare.Am beliiiit....
Capitol scurt?Nuj cat de scurt e dar sper sa va placa
Am postat asa de dimineata ca eu n-am dormit toata noaptea si ma trezesc cand se culca toata lumea =)))
Vine capitol mai hard...
CITEȘTI
Ca de la profesor la elev
RomanceNu că aş plăcea vreo fată în modul ăla. ..e mai mult ca sigur că sunt gay.Mi s-a sculat în a |||V-a la un coleg cu care eram la înot ^.^ #101 în dragoste -8 Ianuarie2018 #68 în dragoste -13 Ianuarie2018 #42 în dragoste -8 Aprilie2018 #31 în dragoste...