Îl așteptăm pe profesor de 10 minute, vorbind între noi despre cum va fi acest an școlar.Am aflat că am un coleg bisexual, ceea ce e relativ bine deoarece nu ma mai simt atat de "diferit".
Suntem în numar de 18.10 fete si 8 băieți.
Suntem opriți din discutiile noastre de catre domnul director care bate în bancă pentru a ne atrage atenția.
-Buna ziua, elevi!Eu sunt domnul director, Klaus.Sper că vă veți simții bine în acești 4ani de școală care vor urma pentru voi.Am citit în orar că primele doua ore le aveți cu domnul Itsuki, dirigintele vostru și profesorul de matematică.Spune acesta și în următorul moment un barbat ,foarte arătos, cu părul de culoarea lemnului de mesteacăn și niște ochi care pot fi confundați ușor cu cu niște flăcări, întra pe ușă îmbrăcat într-o bluză de culoarea crem și niște blugi tipici.
-Buna copii, eu sunt domnul Shimozuki Itsuki, am 21 de ani și de astăzi vă voi preda matematică!Sper că vă v-a face plăcere să veniți la orele mele.Spune acesta cu un zambet cald care îți dadea niște stări de liniște interioară.Eu nu mă puteam concentra decat pe corpul lui, care era de milioane.Bravo Haru, fă-ți fantezii cu profu' de mate care oricum e mai învârtă cu 6 ani decât tine.O să meargă totul bine.
Acesta ne pune să ne prezentăm.Toți își fac prezentările într-un mod remarcabil de elegant,mai adăugând noi câte ceva din ce am aflat azi.M-a surprins reacția fetei domnului Itsuki cand a auzit ca Micha este bisexual.Hopa, se pare că a ajuns la mine.Acum e acum ;)
-Eu sunt Haru, am 15 ani, locuiesc aici de cand m-am născut...îmi place matematica relativ mult *okei, are cel mai drăguț râs* ammm, citesc ocazional manga, urmăresc unele seriale Americane, și cam atât.
Când văd că profesorul îmi face semn părintești că e destul dau să mă așez, dar apoi un coleg pe care chiar nu-l înghit se gândește să-și face talentele de bârfitoare auzite.
-Ai uitat sa menționezi că ești gay ;))))-e remarcabil că nimeni nu a râs la "obersvația" lui.
-Nu găsesc o problema în homosexualitate deci sunteti liberi să fiți cum vreți.Nimeni nu are dreptul să vă critice dorințele sufletești pe care le vreți implinite cu o anumită persoană.
-Sunteti homosexual?-Se aude vocea lui Chloe de lângă mine.
-Da, sunt bisexual, și nu mă ascund.Acum, dacă nu vă deranjează să așteptați îmi mai puteți pune întrebări după ce terminăm să-i ascultăm pe toți.
El continuă să-și desfășoare activitatea în timp ce eu îl urmăream atent.Când se apleacă să ia un marker pentru a-și scrie numele pe tabla se aud și fujoshi-urile din clasă mea.Chloe e aparent un super fujoshi.
-Cred că ar trebuii să te duci la baie în pauză și să-ți rezolvi problemele.Spune Chloe făcându-mi semn spre umflătura din pantalonii mei.
-Auuuuch, ce naiba am?
-Sunt 99% sigură ca te-a excitat domnu' profu'
Cum de un otaku fujoshi ca ea își poate da seama așa de ușor de asta.
-Eu cred ca m-au excitat fetele din clasă.
-Haru, ne-ai spus că esti gay, și serios, și pe mine m-a excitat puțin profesorul ăsta ...4 ani doar cu el?O să leșin la 3din 4 ore pe săptămână ...
Sfârșit de capitol.Sper că vă place cartea...
Poza cu Haru:
Si cu Itsuki:
CITEȘTI
Ca de la profesor la elev
RomanceNu că aş plăcea vreo fată în modul ăla. ..e mai mult ca sigur că sunt gay.Mi s-a sculat în a |||V-a la un coleg cu care eram la înot ^.^ #101 în dragoste -8 Ianuarie2018 #68 în dragoste -13 Ianuarie2018 #42 în dragoste -8 Aprilie2018 #31 în dragoste...