Itsuki ma duse acasa cu masina si spre marea mea surprindere in momentul in care voiam sa ies Itsuki ma trase de de dupa talie si ma sarutase apasat.
M-am grabit sa ies din masina deoarece m-ai aveam putin si dadeam p'afara un curcubeu de alimente nesanatoase.
Intru in casa imi salut mama si fug la mine in camera trantindu-ma in pat.Oare...oare exista o posibilitate ca el sa simta la fel pentru mine?Sau doar ma foloseste pe post de sclav sexual al lui...atat de ciudat.
Acum ca ma gandesc, oare el era domnul din vis?
Ma bag la dus pentru a doua oara pe ziua de azi lasandu-mi capul in jos si gandindu-ma la toata ziua de azi.Apa care se izbea de corpul meu ma facea doar mai trist ducandu-ma cu gandul la a2-a mea varianta.
Ies din dus si decid sa-mi termin tema de la meditatii.
Au trecut doua saptamani de cand merg la meditatii iar profesorul nu a mai facut nimic cu mine.Cred ca s-a terminat si cu placerea mea.
Ora de matematica ia sfarsit iar noi salutam profesorul politicos ca de fiecare data. Merg pana la toaleta unde sunt oprit de cineva care-mi apucase mana.Era Mika.
M:Hei, Haru, asi putea sa-ti vorbesc despre ceva?
Cred ca e vorba despre ce-mi spuse Chloe.
-Sigur, dar poate astepta sa merg pana la toaleta?
M-Sigur!Ai putea venii pe acoperisul scolii?
-Sigur, asteapta-ma acolo!
Merg la toaleta, imi fac treburile si plec spre acoperis.
-Deci, ce e?Spun vazandu-l pe Mika rezemat de balustrada.
M-Haru, eu voiam sa te intreb daca esti atras de mine in vreun fel...
-Ammm...nu stiu ce sa spun.
M-Nu-ti sunt deloc atragator?Sau ai pe cineva?
-Nu, nu e asta, doar ca nu am prea privit barbatii in felul asta de mult timp.
M-Te-ar deranja daca te-as saruta chiar in momentul asta?
Eu dau din cap dezaprobator iar Mika isi lipeste buzele de ale mele.Eu ii raspund la sarut.Eram atat de trist ca Itsuki m-a abandonat incat l-am imbratisat si am inceput sa plang pe umarul lui.
Acesta pur si simplu a tacut imbratisandu-ma, din cand in cand sarutandu-mi obrazul.Am ramas asa mult timp.
Capitolul 8?Cred.Nu stiu cat de fericiti veti fi de schimbarea de situatie.
Poza cu Mika:
CITEȘTI
Ca de la profesor la elev
Любовные романыNu că aş plăcea vreo fată în modul ăla. ..e mai mult ca sigur că sunt gay.Mi s-a sculat în a |||V-a la un coleg cu care eram la înot ^.^ #101 în dragoste -8 Ianuarie2018 #68 în dragoste -13 Ianuarie2018 #42 în dragoste -8 Aprilie2018 #31 în dragoste...