De la ultima mea intalnire cu Itsuki ma simt tot mai singur...Mika nu mai vrea sa auda de mine deoarece m-a vazut cu dl. profesor.Profesorul nu face nimic mai mult decat sa-mi foloseasca corpul si eu il las...ma simt ca o curva masculina.Poate ar fi mai bine sa ma las de scoala?Sau de viata?
Oricum, nu am cum sa ma gandesc la asta cand ma aflu cu Chloe la mall facand cumparaturi pentru excursia de o saptamana pe care o avem la munte cu dl. Diriginte.
Ch:HARU!TINE NAIBA ASTEA!
Eu:absent
Ch:AHHHH!imi fute una
Haru:CE MA-TA MAI VREI SI TU?
Ch:SA TII DRACU ASTEA!
Haru:Ahhh...scuze.Iau cumparaturile si plecam spre casa lui Chloe.Pe drum ne intalnim cu ceilalti si ii anuntam ca vom ajunge la timp la autocar.Mda.Plecarea e la ora 8seara pentru a ajunge pana la 12p.m. deoarece nu e asa periculos cu drumetii pe drumul acela noaptea.
Dupa ce ne luam rucsacurile plecam spre autocar.
Ch:Deci...ai ramas cu Itsuki?
H:CE? TU DE UNDE STI DE ASTA?
Ch:Stai calm, nu voi spune nimanui.Si mi-a spus Mika.
H:Mie chiar imi lipseste...nu aveam nicio intentie sa se ajunga aici...
Ch:Stiu.Am auzit ca acum Mika s-a cuplat cu tipul ala din a12-a.
H:Ala?
Ch:Da...
Tipul ala e dealer de droguri prin liceu.Toata lumea stie ca umbla cu o gramada de tipi si tipe pe saptamana...oare ce a vazut la el?
Ch:Am auzit ca este suspectat pentru uciderea unui alt student.
H:Cum asa?
Ch:Cica tipul s-a despartit de el la o petrecere si pentru el toata relatia lor parea serioasa.Tipul a plecat mai devreme iar iubitul lui Mika il urmarise.A2-a zi nimeni nu mai stia nimic despre el.
H:Trebuie sa stam cu ochii pe Mika.
Ch:Ti-am luat-o inainte!Spune si scoate telefonul din buzunar.I-am pus un microfon in geaca pe care o cara peste tot cu el in caz de orice.
H:Ma uimesti.
Ch:Stiu =)Am ajuns intr-un sfarsit la autocar.Ceilalti ne asteptasera pe mine,Chloe, Itsuki si Mika.
Cand ajunseram toti in autocar incepe si distractia.
Eram o clasa destul de simpla...noi, dar cei de a12-a au alte planuri cu boboacele noastre.
Ch:Haru!spune chloe si ma trage de bluza.
H:Da?
Ch:Te rog poti sa ai grija de mine excuria asta?Te roooog!!!
H:De ce?
Chloe imi face semn spre baietii de a12-a si raman uimit cand il vad pe baiatul care o tot abordeaza pe Chloe.
H:Sigur!Nicio problema!\~!~!~!~!~!~!~
Mjur că am postat ieri asta da mmf wattpad
CITEȘTI
Ca de la profesor la elev
RomanceNu că aş plăcea vreo fată în modul ăla. ..e mai mult ca sigur că sunt gay.Mi s-a sculat în a |||V-a la un coleg cu care eram la înot ^.^ #101 în dragoste -8 Ianuarie2018 #68 în dragoste -13 Ianuarie2018 #42 în dragoste -8 Aprilie2018 #31 în dragoste...