Capitolul 18

2.5K 186 30
                                    

Ajungem la cabana pe la ora 19:36 iar eu sunt dus direct la asistentă.După ce-mi verifică piciorul îmi spune că nu e nimic grav, o compresă pentru seara asta, maxim și ziua următoare şi voi fi bine.Eu era puțin tris din cauza ca voi pierde ceva atat de fain.Chiar îmi place cum a decurs ziua pana acum.

Itsuki mă duce în cameră şi mă lasă pe pat.

I:Trebuie să merg să discut cu Eaten

H:Te rog lasă-l aşa ...ne va crea şi mai multe probleme...

I:Odată să se mai atingă de tine că-i fac mutație pe Hymalaia.

H:Mbine....Mi foame! Spun eu lihnit şi rupt de foame.

I:Mbine.Te voi ajuta să mergi până la cantină intr-un mod mai ortodox că na, sunt profesor :(

Mă pun cu o mana dupa gatul lui si cu cealalta il tin de talie.Nu stiu cum arata dar ma simțeam bine.

Ajungem la cantina unde erau adunati deja cativa elevi
Ma pun langa Chloe şi Itsuki merge să ne aducă masa.

Vorbeam eu ce vorbeam cu Chloe până când Eaten se tranteste lângă mine pe bancă.

E:Deci ce mai face sclavul domnului de matematică?spune el luandu-ma de dupa gat punandu-si mana pe abdomenul meu.
Nu-i rău, nu-i rău, chiar ai un corp ok.Dar să vedem cum ți-e chestia importantă.Își pune mâna pe blugii mei strângând materialul puternic.
Chiar că eşti o comoară.Acum ştiu de ce a stat Mika cu tine atâta timp.
Cu o mana imi prinde fata şi o indreapta inspre el.
E:De ce nu laşi tu bătrânul ăla pentru ceva mai bun?Ca mine, spre exemplu.Îmi ia mână şi o pune pe blugii lui strângând pentru a-mi arata ce are el...probabil?

In acel moment imi trag mana din a lui şi-l pocnesc cât de tare puteam eu.

Sper să vă placă şi acest capitol, Mulțumesc pentru toate comentariile de bine *încă nu există de rău * şi mda....tre' să-mi fac lap-topul deci pana atunci scriu de pe telefon.Pupiciiii ●♢●
Idk why btw

Ca de la profesor la elevUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum