Sunt trantit pe o banca cu domnul profesor peste mine.
-Ce ati patit?Spun eu vizibil deranjat.
-Tu...tu indraznesti sa umblii cu acel copil, cand eu te astept aici?
-Poftim?Dumneavoastra glumiti.Nu m-ati mai bagat in seama din acea zi, deci nu la mine este problema!
-Tu chiar nu ai idee ce inseamna sa ai responsabilitati, nu?
-Daca stiati ca ma veti trata asa nu trebuia sa ma mai faceti sa ma indragostesc de dumneavoastra!Domnul profesor isi lipeste buzele de ale mele vrand sa ma sarute, eu incercand din greu sa nu-l las, pana cand ma musca de buza si gem infundat.
Am inceput sa plang.Nu inteleg de ce-mi face asta.Eu chiar l-am iubit.
*sunet de poza*
Ch:Domnule profesor, asta numiti dumneavoastra discutie?
Atunci Itsuki sare de pe mine uitandu-se la Chloe.Se apropie de ea repede apucandu-i telefonul si rupandu-l in buzati.
-Pastrez eu asta.Spune si scoate cardul de memorie si bateria.
Chloe vine spre mine si ma imbratiseaza.Eu inca eram suparat pe Itsuki...cum de mi-a putut face asta.
I:Daca mai vrei sa clarificam situatia atunci nu lipsi la urmatoarea ora de meditatii.
Eu doar imi las capul in jos.
H:Chloe, unde e Mika?
Ch:A avut loc o bataie in timpul pauzei si este la cabinetul medical.Vrei sa mergem sa-l vezi?
H:Nu-l pot lasa sa ma vada asa...dar nici eu nu-l pot lasa la greu.
H:Hai...spun si pornesc cu ea spre cabinet.
Cand intru il vad pe Mika intins pe pat.Ce a patit?
H:Mika...Mika, ma auzi?
Doctorul:Doarme.A luat o tranta buna si are nevoie de putina odihna.
H:Dar de la ce a inceput totul?
Ch:Unu' de a10-a se dadea la mine si il tot refuzam, pana azi cand m-a tras dupa el in baia baietiilor.Mika a vazut scena si a venit sa ma ajute.Daca nu era el nu stiu ce pateam...Boul acela!
Zambesc cand imi dau seama ce persoana buna am in fata mea.
Ch:Eu plec acum dar ma intorc dupa ora de Religie, o sa-i spun profesorului ca esti cu Mika, bine?
H:E in regula sa raman aici domnule doctor?
Dd:Sigur, poti sa ai putina grija si de cabinet pana ma duc sa-mi aduc ceva din masina?
H:Nicio problema.
Cand amandoi ias eu ma intorc spre Mika care dormea dus.Statea intr-un pat maricel asa ca am avut loc sa ma pun lejer langa el.Fara sa-mi dau seama somnul m-a furat si pe mine adormind inbratisat cu el.
Mika:Ma trezesc uitamdu-ma confuz in jurul meu.Vreau sa ma ridic dar nu pot din cauza lui Haru care ma imbratisa.Sunt atat de fericit ca a ramas aici cu mine.Imi bag mana in pantaloni dupa telefon si observ ca e deja 11a.m.Mai avem 3 ore, ar trebui sa-l trezesc.Dar cum?
Ma las in jos pana ajung fata-n fata cu el si il sarut.Haru isi deschide buimac ochii si se uita mirat la mine pentru cateva secunde apoi imi raspunde sarutului.
M:Haru, mai avem 3 ore, vrei sa mergem la ele?
H:DOCTORUL!I-am spus ca voi avea grija de cabinet!Sper ca nu lipseste nimic.
Dd:Sunt aici de doua ore, nu-ti face griji pentru mine!E totul bine.
Sper ca nu ne-a vazut sau ceva.El acum se intoarse de la computerul sau, dar cine stie.
Dd-Eu sugerez sa plecati la ore.
M:Asa si vom face!
Ne ridicam, ne luam lucrurile si plecam spre ora de matematica.
Asta ar trebuii sa fie compesare pentru capitolul anterior =)))
Sper sa va placa!
CITEȘTI
Ca de la profesor la elev
RomanceNu că aş plăcea vreo fată în modul ăla. ..e mai mult ca sigur că sunt gay.Mi s-a sculat în a |||V-a la un coleg cu care eram la înot ^.^ #101 în dragoste -8 Ianuarie2018 #68 în dragoste -13 Ianuarie2018 #42 în dragoste -8 Aprilie2018 #31 în dragoste...