Capitolul 3

5.4K 269 188
                                    

Odată ce soneria s-a facut auzită toți colegii mei părăsesc clasa.Eu am rămas să-mi strâng lucrurile și să-mi fac o tactică de a merge pe hol cu rucsacul în așa fel încât nimeni să nu-mi observe problema.

N-am observat că domnul profesor încă se află în sală... cred că am belito.

-Cred că ar trebui sa rezolvi aia înainte de următoarea oră, ce zici?Mi se adresează domnul profesor care acum era cu mult mai relaxat ca la ora.

-Aș face-o dacă aș avea cum.Iî răspund sec și mă ridic din bancă.

-Dacă-mi aduc bine aminte tu erai copilul gay, nu?

-Ah, drăguț mod de a-mi spune, dar aș rămâne la Haru, ce ziceți?Îi las un zâmbet drăguț și încerc să-l ocolesc.

-Ști, nu m-ar deranja să te ajut cu aia...

-Oricât de excitant ar suna asta, cred ca nu se cuvine ca in urmatorii 4ani să mă holbez la tine intr-un mod pervers.

-Ai facut asta cam jumatate de oră.Wow, cred că eu chiar am facut asta cam jumătate de oră...

-Să spunem că ar fi și mai pervers de atât.

-Ohhhh, ești atat de complicat.Spune și se apropie de mine luandu-mă de după șolduri.Nu m-am mai distrat de mult cu un student, deci nu văd unde ar fii marea problema cu toată chestia asta.

-Încercați cumva să mă violați?

-Nu e viol unde e plăcere.Spune cu un rânjet pervers.Ohhhh, ok, chiar că-mi place profesorul ăsta.

Acesta iși bagă mâna în pantalonii mei apucându-mi comoara cea mai de preț într-un mod puțin brutal, ceea ce mă face să scot un geamăt.E atât de provocator pentru mine, n-am cum să-l refuz...

Acesta-mi satisface plăcerile jucându-se cu comoara mea, la sfârșit înghițind lichidul rezultat.

-Sper că-ți va face plăcere să ții asta doar pentru tine, da?

-Normal, domnule profesor...spun eu gâfâind.Decid să-mi reocup locul în bancă așteptându-mi colegii în liniște.

~Ora începe iar multe întrebări îi sunt adresate domnului profesor.

-Sunteti căsătorit?-Raspunsul find divorțat.

-Aveți copii?-Nu

-Ați avut iubiți?-Nu-mi ajung degetele de la mâini și de la picioare pentru a-i număra.

Astea sunt întrebările tâmpite pe care le primise, dar existau și unele ok care aveau legătură cu locul unde s-a născut, ce l-a făcut să fie profesor.

Într-un final ridică și Chloe mâna...îmi e frică.

-Ați făcut-o vreodată cu un elev?

Sper să vă placă și acest capitol.Va urma ceva mai hard în viitor, dar încă trebuie să mă specializez in chestia asta.

Uitati o poza cute:

Uitati o poza cute:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ca de la profesor la elevUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum