Disini aku ingin ceritakan tentang seorang wattpad user yang telah 7 tahun menjadi ahli wattpad.
Apa yang membuatkan aku tertanya-tanya ialah akaunnya tampak seakan misteri. Ramai yang memandang pelik tentang akaun ni.
Akaun ini hanya mempunyai satu huruf user name. Berdasarkan apa yang boleh dikatakan akaun ini sudah lama tidak aktif tetapi bagaimana ianya boleh mengikuti pengguna yang lain?
Untuk menjadi ahli wattpad, pengguna sekurang-kurang mempunyai nama pengguna yang tidak kurang daripada 6 huruf. Aku pun dah pernah cuba nak buat kurang daripada itu, namun tidak berhasil.
Akaun ini tampaknya seakan hidup sendiri apabila ramai yang mengatakan akaunnya diikuti, namun demikian kalau dilihat di profilenya tiada langsung mempunyai following.
Akaun ini mempunyai followers mencecah 2.36k tanpa melakukan sebarang aktiviti.Boleh dilihat ramai pengguna yang mengomen di message boardnya mengatakan apabila mereka menekan mana-mana profile pengguna lain yang mereka nampak, tiba-tiba sahaja mereka kembali semula ke akaun ini. Bagaimana boleh terjadi?
Ada yang mengatakan akaun ini ialah hacker, illuminati, god, satan, dan seorang lelaki yang terlupa password nya. Dan macam-macam lagilah. Ada juga yang nampaknya berasa takut dengan akaun ini yang tiba-tiba sahaja mengikuti mereka tapi sebenarnya akaun ini tidak mengikuti mereka pun. Link tentang akaun FB yang dikongsikan juga sudah tidak wujud.
Ada juga yang hairan bagaimana mereka boleh mengikuti akaun tersebut sedangkan mereka tidak pernah mengikutinya. Ataupun itu hanya perasaan mereka sahaja.
Jadi apa sebenarnya rahsia disebalik akaun ini?
Adakah akaun ini berhantu, ataupun digodam oleh seseorang ataupun akaun ini berlaku kerosakan disebabkan oleh wattpad?
Sesiapa yang tahu jawapannya, bolehlah memberi pandangan anda masing-masing.
Solve this mystery
*kepada yang nak jadi 'Detektif Conan' tu*
______________________________________Vote&Comment√
Followlah akaun ni, mana tahu dia follow kau balik.
Ni ss for his/her account
YOU ARE READING
Creepy Story
Horror-Horror-Short story- Kau rasa kau berani bacalah story ni. 1)Cerita pengalaman orang 2)Cerita rekaan 3)Cerita urban legend 4)Cerita psycho, killer 5)Cerita Misteri/Aneh 6)Copy paste story 'etc' Setiap part akan disertakan dengan gambar. Pastikan an...