♕12.♕

1.6K 189 109
                                    

♕

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lovely

-ˈlʌvli/

adjective

very beautiful or attractive.

Heräsin ennen Jiminiä, ja kurkotin katsomaan kelloa. Toinen käteni oli yhä Jiminin ympärillä, ja poika nukkui rauhallisesti sitä vasten. Kello oli kuusi illalla, ja huokasin hiljaa. Ulkona paistoi vielä aurinko, olihan vasta alkusyksy. Ulkona oli lämmin ilma, ja siellä tarkeni t-paidalla.
Silitin hellästi Jiminin poskea, ja hän avasi silmänsä unisena.

"Herätys unikeko" hymyilin, ja Jimin katseli minua hämmentyneenä.

"Kauanko mä nukuin" hän mumisi, ja katsoi minua yhä hämillään.

"Pari tuntia" vastasin hymyillen, ja pörrötin Jiminin hiuksia.

"Oikeesti, oisit herättäny mut" poika mumisi, ja haukotteli.

"Onks sulla parempi olo nyt?" Kysyin hiljaa, halaten Jiminiä.

Poika nyökkäsi, ja hymyili hiljaa. Sitten hän taisteli itsensä vapaaksi sylistäni, ja nousi ylös. Kompuroin hänen peräänsä, ja melkein kaaduin huterilla jaloillani.

"Onks sulla nälkä?" Kysyin rikkoakseni vähän kiusallisen hiljaisuuden.

En saanut kysymykseeni vastausta ollenkaan. Jimin katsoi minua hetken, ja käveli sitten luokseni. Lempeästi hän kietoi kätensä ympärilleni, ja halasi minua. Olin vähän hämmentynyt, mutta hymyillen halasin häntä takaisin.

"Kiitos."

"Ei se mitää, mä tekisin mitä vaa sun vuoks" sanoin.

Jimin irrottautui minusta, ja käveli ovelle.

"On mulla nälkä" hän tokaisi, ja veti oven auki.

Seurasin Jiminiä keittiöön, ja söimme yhdessä mansikkajogurttia. En edes pitänyt siitä, mutta söin koska Jimin halusi. Lopulta heitin loppupurkin roskiin, ja istuuduin takaisin pöytään.

"Haluisiksä tehä jotai?" Kysyin hiljaa, ja katsoin Jiminiä toiveikkaana.

Jimin katsoi minua hiljaa, ja näin hämmennyksen hänen kasvoillaan.

♕Princess♕ boyxboy | FINWhere stories live. Discover now