♕♕
feminine
/ˈfɛmɪnɪn/
adjective
having qualities or an appearance traditionally associated with women, especially delicacy and prettiness
♕
Heräsin siihen, että tunsin jonkun huulet omillani. Minulla meni hetki selvittää ajatukseni, ja sitten muistin eilisen. Valehtelematta paras päiväni koskaan. En jaksanut avata silmiäni, joten vastasin Jiminin suudelmaan yhä puoliunessa. Tunsin Jiminin kädet kaulallani, ja minua hymyilytti. Hän oli niin pieni.
Illalla Jimin oli melkein nukahtanut syliini, ja kannoin hänet hymyillen kotiin. Poika kinusi suudelmaa puolen minuutin välein, ja nauraen suutelin häntä uudelleen ja uudelleen. Sitten tulimme vihdoin kotiin, ja kömmimme samaan sänkyyn nukkumaan. Se tuntui niin eriltä nyt, kun sain painaa huuleni Jiminin lämmintä niskaa vasten ja kuiskailla hänelle hiljaa kaikkea sitä, mitä olin aina halunnut sanoa. Jimin painautui minua vasten, ja hymyili. Poika oli riisunut verkkarinsa ja oli sängyssä alusvaatteisillaan, iso sininen paita yllään. Minulla oli samat vaatteet kuin päivälläkin, vähätkö minä välitin. Jimin kietoutui minua vasten, ja kiedoin käteni hänen ympärilleen. Kehomme sopivat niin hyvin yhteen, ja se kevyt jännitys ilmassa nukutti meidät sylikkäin onnelliseen uneen.
Nyt Jimin suuteli minua herättääkseen minut, ja hymyillen avasin silmäni.
"Huomenta prinsessa" naurahdin, ja Jimin hymyili.
"Mä rakastan sua" hän totesi, ja katsoi minua ruskeilla silmillään.
"Oot niin sulonen" mumisin, ja painoin käteni Jiminin poskelle. En voinut uskoa että hän oli oikeasti olemassa, että hän oli siinä. Jimin oli kaunis kuin nukke, vaikka hänen hiuksensa olivat sekaisin ja kasvonsa unen jäljiltä vähän turvonneet.
Jimin nauroi, ja katsoi minua silmiin."Mä oon niin onnellinen eilisestä" hän sanoi hymyillen.
"Mä myös, mun oli pitäny kertoo sulle niin pitkään mun tunteist" tunnustin.
Jimin hymyili, ja suuteli minua. Nostin käteni hänen lantiolleen, se oli kapea ja pehmeä. Poika painautui syliini, ja alkoi leikkiä hiuksillani.
"Ootko ikinä miettiny mitään muuta väriä kun mustaa?" Hän kysyi hiljaa.
Kohotin kulmiani. En ollut ikinä värjännyt hiuksiani.
YOU ARE READING
♕Princess♕ boyxboy | FIN
Fiksi Penggemar-'Jimin, musta sä oot tosi kaunis.' ©vesikorento 2017