♕
♕
pretty
/ˈprɪti/
adjective(of a person, especially a woman or child) attractive in a delicate way without being truly beautiful.
♕
Jimin söi aamiaisensa loppuun, ja vei astiansa pois. Kävelin omaan huoneeseeni, ja Jimin kipitti perässäni. Hänen paljaat jalkansa tassuttivat lattiaa vasten, kertoen pojan seuraavan minua. Haukottelin, en ollut vieläkään täysin herännyt. Venyyttelin käsiäni kohti kattoa, ja hymyilin hieman. Jimin käveli taakseni, ja hymyili. Silloin tunsin kuinka Jimin kietoi kätensä ympärilleni takaapäin, ja painautui selkääni vasten. Säpsähdin hieman, mutta annoin pojan halata minua. Hänen pieni kehonsa oli lämmin ja pehmeä, ja tunsin kuinka hän rutisti minua lujasti, mutta kuitenkin hellästi.
"Yoongi, oot oikeesti tärkeä mulle" hän sanoi hiljaa, ja irrotti kätensä sitten.
Olin hiljaa, ja hymyilin. Kukaan ei ollut ikinä sanonut minulle niin.
"Säkin mulle" sanoin hieman vaivalloisesti, olin edelleen huono ilmisten ja tunteiden kanssa. Jimin oli liian hyvä ihminen.
Jimin nauroi suloisesti, ja haroi hiuksiaan. Hänestä olin kai jotenkin huvittava. Niin ehkä minustakin.
Sitten hän hyppäsi sängylleni istumaan, ja katsoi minua."Mua väsyttää" poika haukotteli, ja kaatui sängylle makaamaan.
Katselin Jiminiä hetken, ja hymyillen hän hautautui peittoihin.
"Meen suihkuun" totesin hiljaa, ja kävelin ulos huoneesta jättäen Jiminin jatkamaan uniaan.
Kävelin kylpyhuoneeseen, ja kuoriuduin vaatteistani. Heitin ne pyykkikoriin, ja astuin suihkuun. Väänsin hanan auki, ja annoin veden virrata kehoni läpi, kastellen sen kokonaan. Tunsin kuinka hiukseni liimautuivat kasvoilleni, ja hymyilin. Tunui kuin sataisi, rakastin sadetta.Vihdoin kömmin ulos suihkusta, ja kuivasin itseni valkoiseen pyyhkeeseen. Mustat hiukseni olivat yhä märät, ja katsoin itseäni peilistä. Käännyin etsiäkseni itselleni vaatteet, ja valitsin kaapin päältä löytämäni mustan ison t-paidan, ja saman väriset farkut. Vedin ne päälleni, ja nappasin vielä pyyhkeen olalleni. Kävelin hiuksiani pyyhkien takaisin huoneeseeni.
Jimin istui unisena sängylläni, ja katsoi minua hymyillen."Haluutko säkin käydä suihkus?" Kysyin, ja heitin pyyhkeen tuolini selkänojalle.
"En, ei mun tarvi" Jimin sanoi, ja nousi ylös.
YOU ARE READING
♕Princess♕ boyxboy | FIN
Fanfiction-'Jimin, musta sä oot tosi kaunis.' ©vesikorento 2017