Část čtvrtá; Trest v Zapovězeném lese?🌕🌲

291 21 5
                                    

Pohled Siriuse

Haha, co teď uděláš ty ubožáku? Srabus je nám najednou nějaký neschopný! Expelliarmus! Vicky proč? Protože už mě nebaví co ti tihle dva pořád dělají!Jsi aspoň spokojená čeho si docílila?

Hlasy se mi ozývaly v hlavě, která mě neuvěřitelným způsobem bolela. Musel jsem se do ní uhodit fakt silně. Zamžoural jsem a snažil jsem se otevřít oči. Z nečekaného světla mě hlava rozbolela ještě více.

,,Potom máme zajít za McGonag-" přerušil jsem někoho, abych se ujistil, že se mi tohle všechno nezdálo.

,,Takže mě vážně sundala holka?" zasmál jsem se a rozhlédl jsem se kolem sebe. Všichni tři se zasmáli a já jsem se pokusil posadit, úspěšně.

,,Jo sundala," pousmál se James ,,máme z toho všichni problém a jak znám McGonagallovou, tak nás zase pošle pro bylinky."

,,Už se nemůžu dočkat," řekl jsem ironicky ,,a je to dneska?" podíval jsem se na Náměsíčníka, který jenom kývl.

,,Jen tak mimochodem, Pomfreyová říkala, že to máš vypít," ukázal na lahvičku s modrou tekutinou ,,uleví se ti." dodal Remus. Přičichl jsem k tomu, což byla chyba, tak jsem to naráz vypil a abych byl upřímný chutnalo to ještě hůře než to zapáchalo. Svůj účel to ovšem splnilo, během pár minut mě hlava přestala bolet a Madam Pomfreyová mě pustila z ošetřovny.

Cestou ke kabinetu profesorky jsme potkali kapitánku Zmijozelského týmu, s kterou si Potter rozumí.

,,Lucy prosím vyřídíš Malfoyové, ať jde, co nejrychleji do kabinetu McGonagallové?" usmál se.

,,Jojo," přikývla ,,dneska se u nás na koleji neřešilo nic jiné." řekla a odešla. My jsme mezitím došli do kabinetu, kde chvíli po nás došla i bílovlasá slečna. Posadili jsme se a čekali jsme na otázky, které nám profesorka položí.

,,Takže pane Blacku řekněte mi, co se stalo. Chci slyšet pravdu." řekla přísně. Věděl jsem, že už pravou verzi slyšela, tak nemám důvod ji lhát.

,,Utahovali jsme si ze Snapea, pak přišla tady Victorie a odhodila mě kouzlem Expelliarmus. Vzhledem k mému chování to bylo zasloužené." přiznal jsem barvu a všiml jsem si zaraženého výrazu dívky, evidentně čekala, že všechnu špínu hodím na ní, protože si naivně myslela, že mě zná. Bohužel ji zklamu, protože to, že zná přiblblé kecy mého mladšího bratra neznamená, že jsou pravdivé.

,,Blacku udivuje mě, že se vinu snažíte přebrat na sebe, ale i přes vaši snahu bude potrestána společně s vámi všemi," podívala se na ostatní Poberty ,,budu chtít ať mi ze Zapovězeného lesa donesete čtyři bylinky, které jste dostali za úkol i při vašem minulém trestu. Za 15 minut se sejdeme u hodinové věže." rozkázala profesorka a v ten moment všichni vstali.

,,Oblečte se teple!" řekla než opustili místnost.

Pohled Victorie

Došla jsem ve spěchu na kolej, kde jsem si pod můj Zmijozelský hábit vzala hrubý černý svetr. Je sice Září, ale v Zapovězeném lese je večer nepředstavitelná zima. Chtěla jsem opustit kolej, ale zastavil mě Luciusův hlas.

,,Co ti dala za trest?" řekl naštvaně. Vůbec ho netěšilo že mám s Nebelvírama někam takhle k večeru chodit.

,,Máme jít nasbírat do Zapovězeného lesa nějaké bylinky." sdělila jsem mu a jenom jsem čekala na jeho reakci.

,,A teď mi jenom řekni, že si děláš srandu. Je normální? Ví vůbec kolik tam je teď večer nebezpečných tvorů? Zajdu za-" přerušila jsem ho.

c o l d ❄  ; { v i c to r i a × s i r i u s }Kde žijí příběhy. Začni objevovat