Kiusajad

1.4K 69 6
                                    

#Hommik

Ma ärkasin üles oma äratuskella peale. Täna on mu esimene päev uues koolis. Ma lebasin veel natuke voodis ja siis läksin pesema. Ma pesin ennast ära ja siis hakkasin ma riideid valima. Ma panin omale mustad püksid ja laia öökulliga särgi.

Peale seda ma läksin alla kööki. Ema ei olnud veel üleval seega ta ei olnud teinud ka hommikusööki. Ma tegin ise omale paar võileiba ja sõin need ära. Ma läksin esikusse panin omale conversid jalga ja hakkasin kooli poole minema.

#Koolis

Ma sisenesin kooli. See oli super ilus ja suur. Ma vaatasin tunniplaani, esimene tund oli mata. Ma hakkasin mata klassi juurde minema kui keegi peatas mind.

"Tere, kas te olete see uus õpilane?" küsis keegi.

Ma pöörasin ümber ja nägin enda ees pikkade brünettide juustega tüdrukut. "Ja" ütlesin ma.

Ta sirutas oma käe välja ja ütles "Amy"

"Marley" ütlesin ma ja surusin ta kätt.

"Meil on mata tund koos. Tahad minuga istuda?" küsis ta ja naeratas.

"Ja, muidugi" vastasin ma ja me hakkasime liikuma mata klassi.

Me jõudsime mata klassi ja istusime kõige tagumisse pinki. Me panime asjad lauale ja rääkisime omavahel natuke. Varsti astus klassi mingi kamp kus oli viis inimest.

"Oh ei, nad tulid siia." ütles Amy ja vaatas selle kamba poole.

"Mis nendest?" küsisin ma ja vaatasin ka selle kamba poole.

"Nad on kooli kõige hullemad kiusajad." ütles Amy ja võttis neilt pilgu ära "kõik kardavad neid" lisas ta veel.

Ma noogutasin ja me kuulsime kella. Kõik karjusid klassis kuni õpetaja tuli.

Mata sai läbi ja tuli loodusõpetuse tund. Ma panin mata asjad kappi ja hakkasin klassi poole minema.

"Mul hakkab nüüd inka, tsau. Näeme järgmisel vahetunnil" ütles Amy ja läks minema.

Ma olin üksi.. Mul polnud teisi sõpru siin koolis. Ma läksin loodusõpetuse klassi ja panin asjad lauale. Kui mul said asjad lauale pandud läksin ma koridori istuma. Korraga ma kuulsin samme enda poole. Ma vaatasin enda ette ja nägin seda kampa kellest Amy rääkis, 'kiusajate kamp'.

"Sa oled siin uus jah?" küsis lokkis pruunide juustega poiss ülbelt.

"Ja, mis siis?" küsisin ja vaatasin maha.

"Sa tuled täna peale tunde siia kooli kõrvale parki ja kui sa ei tule siis sa ei taha teada mida me sinuga teeme" ütles blondide juustega poiss ja nad sammusid minema.

Tunnikell käis ja ma läksin loodusõpetuse klassi. See tund oli nii igav. Õpetaja ainult rääkis ja rääkis blah, blah, blah. Lõpuks sai tund läbi ja ma läksin järgmise klassi juurde. See oli kirjandus. Ma jõudsin klassi ja nägin seal Amy-t kõige tagumises reas istumas. Ma läksin tema kõrvale ja panin koti ära.

"Tsau" ütles Amy mulle ja naeratas. Ma vastasin talle samaga.

"Ma pean sult nõu küsima" ütlesin ma Amy-le. Ta noogutas. "Seda et see kamp.. ehh, vaata need kiusajad."

"Noh?" küsis Amy ja vaatas mulle imelikult otsa.

"Nad ütlesid, et kui sa ei tule täna kooli kõrvale parki, siis sa ei taha teada mida me teeme sinuga" ütlesin ja vaatasin Amy-t. "Kas minna või mitte?"

"Sa ei tohi minna!" ütles Amy valjul häälel. Ma noogutasin.

Käis tunnikell ja ma panin asjad lauale. Me pidime kirjutama järgmiseks nädalaks mingi loo.

Tund sai läbi ja me läksime Amy-ga sööklasse. Me võtsime ainult juua ja istusime lauda. Täna ei olnud üldse hea toit. Mingi veest tehtud puder või midagi sellist "Öak". Me nägime et need kiusajate grupp sai küll midagi muud. Nad said omale friikartuleid ja kala. Ahh, ebaaus. Kõik hoidsid neist eemale ja istusid neist mitu lauda eemal.

"Kas ma täna saan sinu juurde?" küsis Amy ja naeratas.

"Oot, ma saadan emale sõnumi." ütlesin ma ja võtsin oma telefoni välja ja saatsin emale sõnumi.

Paar minutit läks mööda ja mulle tuli sõnum, kus ema kirjutas et Amy saab minu juurde.

"Sa saad minu juurde" ütlesin ma ja naeratasin talle.

Kui tunnid läbi said hakkasime me minema Amy-ga minu juurde. Me läksime pargist mööda ja me nägime seda kampa. Õnneks nad meid ei näinud.

#Kodus

Me jõudsime minu juurde. Mu ema ei olnud kodus. Oli juba lõuna ja me mõtlesime et teeks endale süüa. Me tegime makarone ja läksime laua äärde sööma. Kui me ära sõime läksime me õppima. Me hakkasime tegema kirjandust. Muud meil ei olnudki teha. Peale seda me hakkasime filmi vaatama. Film sai läbi.

"Ma pean nüüd minema" ütles Amy "kell on juba väga palju, homme näeme"

Ma vaatasin kella mis näitas 11. Ma saatsin ta väravani ja kallistasin teda.

"Tsau" ütlesin ma ja ta vastas samaga.

Ma läksin tuppa tagasi ja läksin magama. Ema tuleb vist täna hiljem koju mõtlesin ma ja jäin magama.

#Hommik

Ma ärkasin üles ja mul tuli meelde et ma ei läinud eile parki. Ohh, eii. Ma läksin siis pesema ja panin samad riided mis eile. Ma läksin alla kööki, võtsin ühe õuna tee peale kaasa.

#Koolis

Ma hakkasin minema inimeseõpetuse klassi juurde kuid mulle tulid ette

------------------------------------------

Jälle uus lugu siis minu poolt :)

Votege ja kommenteerige mis te sellest loost arvate ja et kas ma peaksin edasi kirjutama. :P

KiusajadWhere stories live. Discover now