5.Osa

604 62 2
                                    

#Hommik

Ma ärkasin üles. Täna oli laupäev. Ma tõusin vaevaliselt püsti ja läksin hambaid pesema. Ma sain hambad pestud ja läksin alla. Varsti ma jõudsin alla ja läksin kööki. Ma tegin endale paar võileiba ja läksin laua taha neid sööma. Ema tuli trepist alla minu juurde kööki.

"Mine siis välja ka" ütles ema mulle.

"Ja ole ettevaatlik"

Ma noogutasin ja läksin välja. Ma läksin lähedale parki ja istusin maha. Korraga istus keegi minu kõrvale ja võttis mu ümbert kinni. Ma vaatasin kõrvale ja nägin seal Alex-it.

"Mida sa siin teed? Kas sa vanglas ei peaks olema?" küsisin ma tema käest.

"Ma põgenesin vanglast." vastas ta ja naeratas.

Ma helistasin politseile ja nad ütlesid et nad tulevad parki. Varsti ma kuulsin politsei auto undamist. Alex vaatas minu poole kurja näoga.

"Ma veel maksan sulle kätte!" ütles ta ja jooksis minema.

Politsei jõudis minu juurde. Ma rääkisin et ta jooksis ära ja et ta tahab mulle kätte maksta millegi eest. Politsei ütles et mind saadetakse kusagile teise riiki, muudetakse mu välimust ja mu nime. Ma noogutasin kurvalt ja politsei sõidutas mind koju tagasi. Ma tänasin neid ja lahkusin autost. Nad pidid mulle helistama kui nad mulle järele tulevad.

Ma läksin tuppa ja rääkisin emale kõik ära. Ta noogutas ja tal hakkasid pisarad voolama. Ma kallistasin teda.

"Kõik saab korda, ma saan hakkama." ütlesin ma talle ja kallistasin ema edasi.

Varsti keegi helistas mulle. Ema tõi mulle telefoni ja ma nägin et helistajaks oli Harry. Ma võtsin kõne vastu.

Kõne:

Marley: Ja?

Harry: Tsau, sul on ikka kõik korras? Me kuulsime et politsei viib sind kusagile ja sul muudetakse välimust ja nime.

Marley: Kust sina seda tead?

Harry: Emh.. Ma ei saa sulle öelda.

Marley: Okei, aga miks sa helistasid?

Harry: Kui sa lähed kusagile siis äkki me saame ka kaasa tulla?

Marley: Ma ei tea. Küsi politsei käest.

Ma lõpetasin kõne ja suundusin üles oma tuppa. Ma mõtlesin et paneks oma asjad kokku. Ma panin omale vajalikud asjad kohvrisse. Varsti oli mul kohver pakitud. Peaaegu kogu mu tuba oli tühi, kuna mul oli vähe asju. Varsti helistas mulle politsei.

Kõne:

Politsei: Tere, homme kell kaheksa oleme me teie maja ees. Olge siis valmis.

Marley: Jaja, ikka.

Politsei lõpetas kõne. See oli päris lühike kõne. Ma läksin arvutisse facebooki. Ma saatsin Louisele, Zaynile, Liamile, Niallile ja Harryle sõbrakutse. Paari minuti pärast nad võtsid mu sõbrakutsed vastu. Ma eemaldasin Amy omal sõbrast ja korraga hakkas Harry minuga rääkima.

Harry: Tsau, me oleme homme sinu maja ees kell kaheksa koos politseiga kui sobib?

Marley: Mida? Te tulete minuga kaasa?

Harry: Ja. Nad ütlesid, et siis on sul lõbusam natuke ja kui see mõrvar leiab sind seal üles siis me kaitseme sind. :)

Marley: Okei siis.. Aga ma pean minema nüüd, tsau.

Ma panin arvuti kinni ja läksin telekat vaatama. Ma tellisin omale "Possession-i" filmi ja hakkasin seda vaatama. See oli super lahe. Varsti tuli ema sisse toiduga ja pani selle mu kapi peale mis oli mu voodi kõrval. Ta lahkus ruumist ja ma hakkasin toitu sööma. Varsti sai mul söödud ja ma vaatasin filmi edasi. Kui film lõppes jäin ma koheselt magama, kuna ma olin juba super väsinud ja homme ma pidin olema kell kaheksa valmis.

-------------------------------------------

Votege ja kommenteerige :)

Ketu xX

KiusajadWhere stories live. Discover now