#Hommik
Ma ärkasin üles. Ma vaatasin kella mis näitas juba 7. Ma pesin endal hambad ja näo ära ja siis läksin alla. Emal oli mulle juba toit valmis tehtud. Ma sõin toidu ära ja hakkasin uksest välja minema kuna kell oli kohe 8. Ma kallistasin ema ja astusin siis uksest välja. Auto oli juba värava juures. Ma läksin auto juurde, panin oma kohvri taha ja läksin istusin autosse. Autosid oli kaks, ma istusin ühte neist.
Autosse millesse ma istusin oli Louis ja Niall. Ma ütlesin neile "tsau" ja vaatasin aknast välja. Me olime juba umbes tund sõitnud kui me peatusime. Me olime hesburgeri ees. Me astusime autost välja ja sisenesime hessi. Ma tellisin endale juustueine, Louis tellis sama mis mina ja Niall tellis endale Hesburgeri eine. Kui me oma eine kätte saime läksime me tagasi autosse. Autos me hakkasime sööma. Varsti sai meil söödud ja me hakkasime autos raadiot kuulama. Me kuulasime teise laulu ära ja siis tuli kolmas laul.
"See on ju meie laul" ütles Niall naeratades.
"Teie?" küsisin ma küsival pilgul Nialli ja Louise poole vaadates.
"Ja meie" ütles Niall ja naeris.
"Mis ajast te laulate?" küsisin ma nende käest.
"Umbes kolm aastat tagasi juba." vastas Louis.
"Ma ei teadnudki.. Te mingid kuulsad siis?" küsisin ma jälle.
"Noh, võib öelda küll." ütles Niall ja näitas oma Twitterit.
Tal oli seal üle 16 miljoni jälgija. Ma jäin sõnatuks. Miks siis koolis veel keegi nende käest autogrammi ega pilti pole veel küsinud vaid hoiduvad neist? Ohh, küsimused, küsimused. Varsti me jõudsime lennujaama. Me läksime autost välja ja võtsime oma kohvrid.
#Lennukis
Me jõudsime väikse lennuki peale ja istusime maha. Meile öeldi et lend kestab 12 tundi. Me mõtlesime et vaatame õudukat ja siis lähme magama. Me tellisime "The Possession" õuduka. See kestis umbes poolteist tundi. Kui film sai läbi läksime me magama.
Seal oli kolm ruumi. Ma läksin esimesse ruumi kus oli kaks eraldi voodit. Kuid seal olid juba Louis ja Zayn. Järgmine ruum oli samasugune nagu eelmine kuid seal oli Liam ja Harry. Kui ma viimasesse ruumi läksin oli seal üks suur voodi ja seal oli Niall. Ma ohkasin ja lahkusin ruumist, kuna ma pidin vist magama diivanil. Keegi võttis mu käest kinni. Ma pöörasin ümber ja nägin Niallit.
"Sul pole kusagil magada?" küsis ta minu poole vaadates.
"On küll, diivanil" vastasin ma.
"Äkki oled siin? Ma ei taha et sa oma selga ära magaksid" ütles ta mulle ja tiris mind sinna tuppa.
"Ma ei tea.." vastasin ma. "ma jään juhul kui meil on eraldi tekid"
Ta noogutas ja võttis kapist teise teki ja pani voodile. Ma läksin väiksesse vannituppa riideid vahetama. Ma panin omale pitžaama selga ja pesin hambad ära. Ma väljusin vannitoast ja läksin voodisse. Ma jäin koheselt magama.
#Hommik
Ma avasin oma silmad ja nägin Niallit enda ees magamas. Ma ehmatasin ja kukkusin voodist maha, löödes oma pea vastu kappi. Mul hakkas kuklast verd jooksma. Ma läksin lennukis olevasse väikesesse kööki. Ma avasin külmkapi ja võtsin sealt midagi külma. Ma asetasin külma kuklasse ja istusin maha.
Varsti ma kuulsin samme mis tulid minu poole. See oli Liam. Ta jooksis minu juurde.
"Mis sul juhtus?" küsis ta mind vaadates.
"Ah, ei midagi erilist. Ma kukkusin vastu kappi." vastasin ma.
"Näita kui palju sul verd tuleb" ütles Liam.
Ma võtsin külma pealt ära ja Liam vaatas mu kukalt. Ma pöörasin ümber, kuid ma ei näinud teda. Ma nägin ainult suurt vereloiku. See.. see veri on kõik minult. Mul läks silme eest mustaks.
Liam-i vaatenurk
Kui Marley näitas oma kukalt nägin ma et seal oli suur verejooks. Ma jooksin ruttu esmaabi kapi juurde ja võtsin sidemed sealt. Ma jooksin tagasi ja nägin Marleyt maas lamamas. Ma panin talle ruttu sideme ära ja viisin ta diivanile ja panin ta jalad kõrgemale kehast. Seni kuni ta lamas seal läksin ma riideid vahetama, sest varsti me maandume. Teised poisid ei olnud veel ärganud seega ma läksin neid äratama.
Marley vaatenurk
Ma avasin oma silmad ja nägin ennast diivanil lamamas. Ma tõusin püsti ja tundsin oma peas suurt valu. Siis tuli mul meelde et ma kukkusin vastu kappi. See õnnetus ja siis oli mul veel see jalaga õnnetus kui Amy mulle noaga sisse viskas. Õnneks mu jalg on paranenud kiiresti ja ma ei pidanud enam karkudega käima. Ma nägin kui Liam tuli minu juurde.
"Kas kõik on ok?" küsis ta minult ja istus diivanile.
"Pea valutab" vastasin ma.
"Okei, aga ma arvan et see läheb varsti üle. Mine vaheta omal riided ära, me maandume varsti." ütles ta ja ma noogutasin.
Ma läksin sinna ruumi kus mu riided olid. Niall oli ka seal ja pakkis oma asjad kokku. Ma panin omal riided selga ja pesin hambad ära. Ma panin omal pitžaama kotti ja viisin koti toast välja. Varsti me maandusime. Me kõik plaksutasime ja astusime lennukist välja. See oli väike saar, kus ei olnud ühtegi inimest. Me olime mahajäetud saarel. Seal oli paar suurt maja. Ma arvan et see oligi just meie jaoks...
---------------------------------------------
Sorri et ma ei jõudnud teha uut osa. Mul oli klassiõhtu ja kõik see koolilõpp. Teate isegi :D Aga sain siis lõpuks uue osa valmis.
Votege ja kommenteerige :)
Ketu xX
YOU ARE READING
Kiusajad
FanfictionMarley on 18 aastane tüdruk kellel on blondid juuksed ja tume sinised silmad. Ta läheb ükspäev uude kooli, aga mis seal teda ees ootab? Loe ja saad teada :)