#Hommik
Ma ärkasin üles kuna ma kuulsin et keegi loopis kividega mu akent. Ma tõusin voodist püsti ja läksin akna juurde. Ma vaatasin aknast välja ja nägin seal niiöelda 'kiusajate kampa'. Ma läksin trepist alla ja uksest välja.
"Noh, mis tahate?" küsisin ma nende käest.
"Miks sa täna koolis ei käinud?" küsis Zayn.
"Kas sa siis tõesti ei näe milline ma välja näen?" küsisin ma naerdes.
"Emh, näeme." ütles Zayn ja vaatas minu poole.
"Mis sinuga siis juhtus?" küsis Liam.
"Ah, see oli see Amy kamp" vastasin ma ja ohkasin.
"Ah see kamp, nad on kooli kõige hullemad kiusajad peale seda kui Amy nägi meid." ütles Louis ja tegi mulle silma.
"Nojah" vastasin ma ja vaatasin maha.
"Kuule, äkki viitsid meiega randa tulla? Täna on ilus ilm." küsis Harry.
"Hmm... Umh.. Okei siis, aga mul läheb veel aega." vastasin ma.
"Me oleme kahe tunni pärast sinu maja ees kui sobib?" küsis Harry. Ma noogutasin ja läksin tuppa tagasi.
Ma läksin kööki ja panin omale kaussi hommikuhelbeid ja piima. Ma istusin laua taha ja hakkasin oma hommikusööki sööma. Kell oli juba kaksteist, poisid pidid minu maja ees olema pool üks. Ma sõin ära ja panin oma kausi kraanikaussi. Ma läksin trepist üles oma tuppa. Ma panin omale lühikesed püksid ja laia kampsuni. Ma käsin veel vannitoas ja pesin oma hambad ära. Ma läksin vannitoast välja ja panin oma telefoni, rahakoti ja võtmed oma väikesesse kotti. Ma sammusin alla ja hakkasin oma plätusi jalga panema kui ema uksest sisse astus.
"Kuhu sa lähed?" küsis ema minu poole vaadates.
"Randa jalutama" vastasin ma ja naeratasin.
"Vaata et sa siis kauaks ei jää" ütles ema ja läks diivanile telekat vaatama.
Ma läksin välja ja nägin värava juures poisse. Me hakkasime jalutama randa. Lõpuks me jõudsimegi randa. Ma võtsin omal plätud jalast ja kõndisin vees, Niall ja Louis kõndisid ka vees. Liam, Zayn ja Harry kõndisid liival. Korraga tuli Louis minu juurde ja lükkas mind. Ma kukkusin vette nii, et ma sain märjaks.
"Miks sa seda tegid?" Küsisin ma Louise käest.
"Mm, igav oli" ütles ta naerdes.
Kõik teised poisid nägid ka kuidas Louis mind vette lükkas ja nad hakkasid ka naerma. Ma tõusin kurjalt veest püsti ja läksin liiva peale jalutama. Me kõndisime veel natuke kui ma nägin kaugel mingit kampa. See oli Amy kamp. Nad tulid meie juurde ja jäid meie ees seisma. Neid oli rohkem kui meid. Neid oli isegi rohkem kui siis kui ta lõi mind eile.
"Noh Marley. Kartsid kooli tulla, jah?" küsis Amy ülbelt. Kõik tema kambast hakkasid naerma.
"Kuule, lõpeta ära!" ütles Liam valjult.
"Hah, kas sa arvad et sa saad meile vastu vä?" küsis ta irvates.
Liam läks Amyle lähedamale ja lõi teda täie jõuga näkku. Amy kukkus maha ja hakkas oigama. Ta ninaluu oli katki. Paras talle. Ise norib tüli minuga. Mõtlesin ma ja naersin mõttes. Amy tõusis püsti ja vaatas mind kurjalt. Ta võttis omal kusagilt noa ja viskas selle mulle otse jalga. Ma vaatasin oma jalga ja nägin et sellest tuli palju verd. Ma kukkusin liivale ja mul hakkasid pisarad voolama. Ma kuulsin kui Amy naeris seal kõvasti. Ta kamp hakkas ka naerma ja ma kuulsin kui nad läksid ära. Poisid tulid minu juurde ja küsisid kas minuga on kõik korras. Minuga ei ole midagi praegu korras. Korraga mul läks silme eest mustaks.
Liam-i vaatenurk
Ma nägin kaugelt Amy kampa ja nad tulid meie poole. Nad jäid meie ees seisma. Ta hakkas Marleyga õiendama ja mul hakkas temast kõrini. Ma läksin talle lähedamale ja lõin talle näkku. Ma arvan et ta ninaluu läks katki. Ta kukkus mu löögi tagajärjel maha ja hakkas oigama ninast kinni hoides. Ma taganesin poiste juurde. Amy tõusis püsti ja ta vaatas Marleyt kurja pilguga. Korraga ta võttis kusagilt noa ja viskas selle kusagile. Ta hakkas kõvasti naerma, kamp järel. Nad läksid ära ja ma vaatasin kas Marleyga on kõik korras. Kui ma tema poole vaatasin nägin ma et tal oli nuga jalas.
Ma helistasin ruttu kiirabisse ja jooksin Marley juurde. Ta lamas maas teadvuseta. Varsti saabus kiirabi ja nad vaatasid Marleyt. Nad panid ta kanderaami peale ja tõstsid ta autosse. Me poistega läksime ruttu bussipeatusesse et haiglasse sõita. Õnneks me jõudsime just siis bussipeatusesse kui buss tuli. Paari minuti pärast me jõudsime haigla juurde ja me läksime haiglasse. Me küsisime Marley kohta ja meid saadeti tema palati ukse taha. Arstid olid veel seal sees. Umbes tunni aja pärast tulid arstid välja ja lubasid meid sisse. Marley oli ärkvel ja me läksime ta voodi juurde."Kas sinuga on kõik korras?" küsis Zayn Marley käest.
"Minuga on kõik normaalne peale selle jala, kuhu mulle noaga sisse visati." ütles Marley.
Marley-l oli vasak jalg kipsis. Korraga astus arst sisse.
"Marley Swate, te saate juba täna välja kuid te peate karkudega käima" ütles arst ja tõi kargud Marley voodi juurde.
Marley vaatenurk
Arst tuli sisse ja ütles et ma saan täna välja ta tõi mu voodi juurde kargud millega ma pean hakkama käima. Ma ütlesin poistele et nad läheks välja kuna ma pidin riideid vahetama. Ma sain omale kuidagi riided selga, võtsin kargud ja läksin välja. Ma kirjutasin ennast välja ja poisid saatsid mind koju. Ma ütlesin neile "tsau" ja nad vastasid samaga. Tänase päevaga sain ma teada et nad ei olegi nii hullud nagu ma arvasin alguses. Ema oli kodus ja tuli minu juurde
"Appi, mis sul juhtus?" küsis ema minu poole vaadates.
Ma ei tahtnud emale tõtt rääkida seega ma mõtlesin ühe vale välja.
"Emh.. Mu jalg jäi auto alla" ütlesin ma emale, see vale ei tulnud eriti hästi välja kuid õnneks ema uskus mind ja noogutas
"Ole järgmine kord ettevaatlikum siis" ütles ta ja läks kööki.
Ma ei tahtnud täna midagi süüa ja ma mõtlesin et ma lähen magama. Ma läksin karkudega trepist üles millele kulus umbes viisteist minutit. Ma läksin enda tuppa, panin kargud voodi kõrvale ja läksin voodisse. Ma ei vahetanud oma riideid ära kuna selleks oleks kulunud nii kaua aega. Ma läksin teki alla ja sulgesin silmad. Umbes poole tunni pärast jäin ma alles magama.
---------------------------------------------
Votege ja kommenteerige :)
Ketu xX
YOU ARE READING
Kiusajad
FanfictionMarley on 18 aastane tüdruk kellel on blondid juuksed ja tume sinised silmad. Ta läheb ükspäev uude kooli, aga mis seal teda ees ootab? Loe ja saad teada :)