2.Osa

677 62 6
                                    

#Hommik

Marley vaatenurk

Ma ärkasin üles oma äratuskella peale. Ma ei tahtnud täna üldse kooli minna, aga ma ikka pidin. Ma läksin pesin ennast ära ja panin riidesse. Ma panin omale valged püksid ja roosa topi. Peale seda ma läksin alla ja tegin omale paar võileiba. Ma sõin need ära ja hakkasin kooli minema.

#Koolis

Ma jõudsin kooli. Esimene tund oli mata. Ma läksin mata klassi ja nägin seal Amy-t. Ma läksin ta kõrvale istuma ja võtsin siis kotist asjad välja.

"Tsau" ütlesin ma ja kallistasin Amyt. Ta vastas samaga.

Tunnikell käis ja õpetaja tuli klassi. Umbes poole tunni pealt tuli sisse 'kiusajate kamp'. Õpetaja ei öelnud neile midagi. Kas isegi siis õpetajad kartsid neid? Mõtlesin ma endamisi.

Tund sai läbi ja mul hakkas loodusõpetus. Amy-t sinna ei tulnud. Ma läksin loodusõpetuse klassi ja istusin oma kohale. Mu kõrval ei istunud mitte kedagi. Korraga keegi koputas mu õlale. Kui ma pöörasin ümber nägin ma enda ees mingit poissi.

"Kas ma võin sinu kõrvale istuda?" küsis ta ja näitas minu kõrval olevale kohale. Ma noogutasin ja ta istus sinna.

"Mis su nimi on?" küsis ta ja naeratas.

"Marley" vastasin ma "Ja sinu?"

"Alex" vastas ta ja ma noogutasin. "Kas sa tahaksid minuga täna õhtul kinno tulla?" küsis ta.

"Ja, ikka." vastasin ma ja naeratasin.

Ta andis mulle enda telefoni numbri ja ma talle enda. Klassi astus 'see' kamp. Nad kõik vaatasid minu poole, kuid ma pöörasin oma pilgu ära. Tunnikell käis ja tund algas. Midagi erilist seal tunnis eriti ei juhtunud.

Kui tund sai läbi oli söögivahetund. Ma läksin sööklasse ja nägin seal Amy-t. Ma läksin tema juurde ja istusin lauda. Me rääkisime natuke ja siis hakkasime füüsika klassi juurde minema. Me tõusime lauast püsti ja ma nägin et 'see' kamp tõusis ka püsti ja hakkas meie poole tulema. Ma hakkasin kiiremini kõndima ja Amy ka. Varsti ma tundsin kui keegi võttis mu käest kinni. Ma vaatasin kes võttis ja see oli Harry.

"Mida te tahate?" küsisin ma kurjalt.

"Sa lahkusid eile kuidagi liiga vara meie juurest." ütles Harry.

"Marley, mis siis toimub?" küsis Amy ja vaatas mind imeliku pilguga.

"Ma pärast räägin." ütlesin ma talle ja Amy läks joostes minema.

Tõeline sõber. Mõtlesin ma.

"Mis sa täna õhtul teed siis kallis?" küsis Niall.

"Lähen kinno" vastasin ma ja vaatasin tema poole.

"hah, kellega?" küsis ta naerdes.

"Alex-iga" vastasin ma ja hakkasin naerma. Ma ei tea isegi miks.

"Ütle siis talle et see tänane kino jääb sul täna ära." ütles Louis.

"Ei!" karjusin ma. Louis tuli minu juurde ja vaatas mulle silma.

"Aga miks mitte?" küsis ta ja suudles mind. Ma lükkasin ta ära ja jooksin füüsika klassi.

#Peale tunde

Tunnid said läbi ja ma läksin koju. Ma jõudsin koju ja keegi helistas mulle. See oli Alex.

Kõne:

Marley: Ja?

Alex: Tsau, kuule saame tunni aja pärast kino ees kokku.

Marley: Okei, näeme siis.

Ma lõpetasin kõne ja hakkasin kino poole minema. Sinna oli pikk tee. Lõpuks jõudsin ma sinna ja nägin Alex-it.

"Tsau" ütlesin ma ja kallistasin teda. Ta vastas samaga.

Me läksime kino saali ja enne seda me ostsime omale veel popcorni ja joogi. Film hakkas ja tuli välja et see oli õudukas. Mõni kord oli õudne koht ja ma katsin oma näo käte sisse. Lõppkokkuvõttes oli see lahe film. Me läksime kinost välja.

"Kuidas see film sulle meeldis?" küsis Alex.

"See oli lahe." vastasin ma.

Alex vaatas minu poole ja korraga tundsin ma Alex-i huuli enda omadel. See oli võrratu. Me lõpetasime suudluse ja jalutasime siis käsikäes enda kodude juurde.

"Ma saadan su ära" ütles Alex ja ma noogutasin talle vastuseks.

Lõpuks jõudsime me minu kodu juurde ja siis ta läks oma kodu poole. Me suudlesime veel enne seda.

Ma läksin tuppa ja hakkasin õppima. Õnneks ei olnud eriti paljut õppida. Kui mul õpitud sai mõtlesin ma et äkki läheks parki jalutama. Pargis ma nägin tuttavat kuju. Ma läksin lähedamale ja nägin seal Alex-it. Tal oli nuga käes. Ma läksin ruttu põõsa taha et ta mind ei näeks. Kui ma põõsa tagant välja vaatasin nägin ma teda kellegi tüdrukuga. Ta võttis oma noa ja hakkas teda.. pussitama. TA ON MÕRVAR? Ma helistasin politseisse ja juba paari minutiga oli politsei pargis. Ma läksin Alex-si juurde.

"Miks?" küsisin ma tema käest.

"Ma olen sarimõrvar, anna andeks" ütles ta.

"Ma vihkan sind ja ma ei anna sulle kunagi enam andeks!" karjusin ma talle ja jooksin oma koju.

#Kodus

Ma läksin oma tuppa ja lukustasin selle igaks juhuks. Ma panin omale siis pitžaama selga ja läksin magama.

-------------------------------------------

Votege ja kommenteerige :)

KiusajadWhere stories live. Discover now