1.Osa

767 68 6
                                    

#Koolis

Ma hakkasin minema inimeseõpetuse klassi juurde kuid mulle tuli ette.. 'kiusajate kamp' eieiei.. Nad ei lasknud mind mööda, et ma saaksin klassi. Tunnikell juba helises ja kõik läksid klassidesse. Mina ja see kamp olime ainukesed kes olid veel koridoris. Ma hakkasin ruttu minema jooksma kuid nad olid kiiremad ja said mu kätte.

"Oi kui julge tüdruk sa meil oled, kui sa oleks parki tulnud, siis sa oleks praegu sinikaid täis. Aga sina oled nii julge, et me teeme sulle midagi muud" ütles üks brünettide juustega poistest.

"Mida te siis teha kavatsete?" küsisin ma ja vaatasin nende poole.

Neli poissi lihtsalt lahkusid kuid üks blondide juustega poiss jäi minuga.

"Mida sa kavatsed teha?" küsisin ma talle kurjalt otsa vaadates.

"Seda" ütles poiss, lükkas mind seina vastu ja suudles. Öakk.. Lõpuks ta lõpetas suudlemise ja jooksis minema.

Käis tunnikell. Ma magasin nüüd nende pärast tunni maha, nagu tänud. Ma läksin inimeseõpetuse klassi juurde Amy-t otsima ja juba ma ta ka leidsin. Ta märkas ka mind ja tuli minu juurde.

"Hey, Marley. Kus sa olid?" küsis Amy ja vaatas mulle murelikult otsa.

" 'kiusajate kamp' " ütlesin ma ja vaatasin maha.

"Mida nad sinuga tegid? Kas sinuga on ikka kõik korras?" küsis Amy paaniliselt.

"Sa ei taha teada mida nad minuga tegid ja minuga on kõik korras, rahune maha" ütlesin ma naerdes.

Tunnid said läbi ja Amy läks enda koju ja ma enda. Pool teed me saime koos minna aga siis me läksime lahku. Ma kõndisin veel natuke kuni nägin enda ees jälle.. seda kampa. Nad tulid mulle lähedamale kuni nad seisid otse mu ees. Nad ei hirmutanud mind üldse. See blondide juustega poiss tuli minu kõrvale ja võttis mu ümbert kinni.

"Noh, mis me täna siis teeme musi?" küsis ta.

"Mida sa ajad?" küsisin ma ja võtsin ta käe enda ümbert ära.

"Sa ei tulnud parki ju, niiet nüüd pead seda iga päev taluma." ütles poiss ja irvas.

"Kui ma pean teid iga päev taluma siis öelge vähemalt oma nimed" ütlesin ma ja vaatasin maha.

"Mina olen Niall" ütles blondide juustega poiss.

"Mina olen Harry" ütles lokkis juustega poiss.

"Mine olen Liam" ütles üks brünettide juustega poiss.

"Ma olen Zayn" ütles mustade juustega poiss.

Ja lõpuks siis viimane.

"Mina olen Louis" ütles ta ja ma noogutasin neile.

"Head aega siis" ütlesin ma ja hakkasin nende eest ära minema.

"Kuhu nüüd nii kiiret?" küsis Zayn "Tule ikka meie juurde ka" ütles ta.

"Miks ma peaks?" Küsisin ma.

"Aga miks mitte?" küsis Louis ja võttis mu sülle.

"Lase mind lahti!" karjusin ma ja lõin teda.

"Mkm" ütles ta lühidalt ja hoidis minust tugavamini kinni, et ma ära ei saaks.

Argh, täielikud kiusajad. Nad jõudsid mingi maja juurde ja jäid seal seisma. Vist nende kodu. See oli mega suur. Nad astusid majja ja Louis laskis must lahti. Ma kukkusin põrandale.

"Ai, mis sul viga on?" küsisin ma tema käest ja vaatasin teda kurja pilguga.

Ta ei vastanud midagi vaid läks istus kuskile diivanile telekat vaatama. Kõik läksid sinna peale minu. Nüüd oli mul võimalus minna ära. Ma tegin ruttu ukse lahti ja jooksin minema. Nad õnneks ei märganud et ma ära jooksin.
Lõpuks jõudsin ma koju. Ma võtsin oma jalanõud jalast ja läksin enda tuppa. Õnneks ei olnud mul midagi homseks õppida. Ma läksin siis arvutisse facebooki. Ma lisasin Amy endal seal sõbraks ja siis vaatasin Louise, Zayni, Liami, Nialli ja Harry facebooki. Mul ei olnud sõnu. Neil oli nii palju sõpru. Umbes üle 15 miljoni sõbra. Kuidas? Nendel? Ja 15 miljonit sõpra?
Ema jõudis koju ja ma panin arvuti ära. Ma läksin alla ja ütlesin emale "tsau" ta vastas mulle samaga ja läks siis kööki süüa tegema. Emal sai söök valmis ja ma läksin laua taha sööma. Kui mul söödud sai, tänasin ma ja läksin enda tuppa. Kell oli alles üheksa kuid ma olin väga väsinud. Ma panin omale pitžaama selga ja läksin magama.

--------------------------------------------

Votege ja kommenteerige mis te sellest arvate siiamaani :)

KiusajadWhere stories live. Discover now