Mary vaatenurk
Pärast pikka mõtlemist mul oli plaan valmis. Ma teesklen, et ma armastan Alex-it siis ma saan siit haisvast keldrist välja.
"Alex!!" karjusin ma talle et ta tuleks siia.
Paari sekundi pärast oli Alex siin.
"Mida sa tahtsid?" küsis ta minu kõrvale istudes.
Uhh, ma pean seda tegema korrutasin ma endale. Ma läksin talle lähedamale ja suudlesin teda. Eww. Lõpuks me lõpetasime suudlemise.
"Kas me siis oleme koos jälle?" küsis ta ja naeratas.
"Jah" vastasin ma talle ja tegin fake naeratust.
Alex võttis mul käest kinni ja tiris mind keldrist välja. Lõpuks sain ma sellest lehkavast värgist välja. Ma nägin et oli juba pime.
"Lähme magama" ütles Alex.
"Eraldi tubades ikka?" küsisin ma ta käest lootes, et me ei peaks samas toas magama.
"No kui sa tahad teises toas magama, siis mine keldrisse" ütles Alex.
"okei, okei ma olen siis sinuga samas toas. Ainult et mitte sinna lehkavasse keldrisse tagasi. Jesus Christ" ütlesin ma talle.
"Lähme siis" ütled Alex ja võttis mind sülle.
"Pane mind maha!!" karjusin ma talle.
"Hah, ei" ütles ta mulle naerdes.
"Fain siis" ütlesin ma ja jätsin järele.
Lõpuks me vist jõudsime tuppa kus me tudume vist.. Ta pani mind maha. Ma pugesin teki alla ja teesklesin magamist. Ma tundsin et ta tuli minu kõrvale. Õnneks ta jäi koheselt magama. Nüüd oli minu kord tegutseda. Ma tõusin vaikselt voodist püsti ja läksin kikivarvukil ukse juurde.
Ma avasin ukse kuid see kriuksus. Kurat, õlitage uksed ära. Ma vaatasin Alexi poole, õnneks ta magas. Ma läksin trepist alla kuid ka trepp kriksus. Ma kuulsin ka kellegi teise samme. Ma vaatasin taha ja nägin et Alex on seal. Ma hakkasin jooksma.
"Kui ma su kätte saan, siis ma tapan su ära" karjus ta mulle.
Ma jõudsin uksest välja ja ma nägin et me olime ikka sellel samal saarel.
"Sa nagunii ei tapaks mind" karjusin ma talle tagasi.
"Miks mul siis nuga on?"
Ma vaatasin taha ja nägin et Alexil oligi nuga. Ma ei taha surra. Ma ei taha surra. Ma ei taha surra. Mul hakkasid pisarad voolama.
"MA EI TAHA SURRA" karjusin ma talle.
"Aga täna see just juhtub" karjus ta ja ma kuulsin ta kurja naeru.
Ma nägin kaugel ees seda maja kus olid poisid. Ma jooksin selle suunas, kui ma nägin Niallit.
"Aita mind Niall!" karjusin ma talle nuttes.
Ta jooksis minu suunas.
"Mis juhtus?" küsis ta.
"Alex..." ütlesin ma vaiksel häälel.
Ma pöörasin ümber ja nägin Alexit minu ees.
"Hoia meist eemale!" karjus Niall Alexile.
"Mitte enne kui ma teen ühe asja ära" ütles Alex ja muigas.
"Me peaksime minema" ütles Niall vaikselt.
"Mu jalad ei võta" ütlesin ma Niallile vastu.
Kuid just siis kui Niall oli mind sülle võtmas võttid Alex noa välja ja pani mulle mitu korda kõhtu. Niall hoidis mind süles ja ühe käega ta lõi Alexit kes kukkus pikali.
Niall jooksis meie majja kus poisid istusid. Me panime uksed lukku ja Liam helistas kiirabisse. Zayn helistas politseisse. Öeldi et kiirabi ja politsei jõuavad alles tunni aja pärast.
Ma ei usu, et ma pean tund aega vastu. Täna oli minu päev surra... Õnneks oli meil esmaabivahendeid kaasas. Louis tõi sidemed sealt ja pani mulle ümber. Mul verejooks õnneks vähenes, kuid... Järgmisel hetkel oli mul silme ees must.
-------------------------------------------
Uus osa valmis siis! :) Lugege mu uut raamatut "PartyAnimal"
Votege ja kommenteerige
Ketu xX
YOU ARE READING
Kiusajad
FanfictionMarley on 18 aastane tüdruk kellel on blondid juuksed ja tume sinised silmad. Ta läheb ükspäev uude kooli, aga mis seal teda ees ootab? Loe ja saad teada :)