Me läksime ühte majja sisse. See oli super suur. Me pakkisime asjad lahti. Mulle üldiselt ei meeldinud et need poisid minuga koos siia tulid. Ma oleks üksi ka hakkama saanud. Võibolla lihtsalt kuulsad peavadki saama seda mida nad tahavad..
Ma mõtlesin et läheks üksi vaatama saare peal ringi. Kuna oli ilus ilm, võtsin ma rannarätiku ja bikiinid ja läksin randa. Õnneks poisid ei pannud tähele et ma läksin. Ma kõndisin metsa taga olevasse randa. Ma panin omal rätiku maha ja bikiinid selga ja mõtlesin minna vett katsuma. Vesi oli mõnusalt soe ja ma läksin ujuma.
Varsti sai mul ujumisest isu täis ja ma läksin veest välja, rätiku peale päikest võtma. Ma olin natuke aega päikest võtnud kui hakkas vihma sadama. Ma võtsin ruttu oma rätiku ja jooksin maja poole. Lõpuks jõudsin ma majja.
Mulle tuli vastu Harry.
"Kus sa olid? Me otsisime sind igalt poolt." karjus Harry. "poisid otsivad sind praegu väljas"
"Ma käisin päikest võtmas" ütlesin ma talle.
Kas tõesti ei saa siis enam ise kusagil käia. Koguaeg nad peavad mul sabas jooksma. Nagunii ma saan iseendaga hakkama. Harry vist helistas teistele et nad tuleksid tagasi. Kell oli juba 21.00. Ma mõtlesin teha endale süüa ja siis magama minna. Kui ma läksin külmkapi juurde siis seal ei olnud midagi süüa. Siin saare peal ei olnud poodi ka. Ma kuulsin et teised poisid tulid ka tagasi. Ma läksin siis elutuppa ja nägin et nad istusid seal. Nad olid läbimärjad.
"Käisite ujumas?" küsisin ma nende käest naerdes.
Nad vaatasid kõik minu poole kurjalt.
"Kuule kus meie toit on?" küsisin ma.
"Oota toitu polegi?" küsis Niall imestunult minu poole vaadates.
"Ei" vastasin ma talle. "kust me siis toidu saame?" küsisin ma nende käest.
"Me peame vist ise hankima." vastas Liam.
"Ohh, täna ma vist küll süüa ei saa" vastasin ma.
Ma läksin oma tuppa. Seal oli suur voodi, garderoob ja suur vannituba. Ma panin omal pitžaama selga ja pesin ennast ära. Ma läksin magama.
#Hommik
Keegi tuli ja hüppas mu voodil. Ma tegin silmad lahti ja nägin enda ees Niallit.
"Hommikusöök on valmis, tule" ütles Niall ja läks mu voodilt maha.
Ma ei viitsinud praegu vahetada riideid ära seega ma läksin kohe Nialli järel alla. Ma istusin laua taha. Toiduks oli muna ja kala. Hea hommikusöök ikka. Kuid meil polnud midagi muud seega ma hakkasin toitu sööma. Varsti sai mul toit söödud ja ma tänasin neid. Ma läksin üles ja vahetasin omal riided ära. Siin saare peal ei olnud kinosi ja teatreid seega ma ei teadnud mida teha.
Täna ma otsustasin lihtsalt vaadata telekat. Seal tuli palju huvitavaid filme. Kui ma hakkasin filmi vaatama tulid poisid ka sinna. Nii läkski see terve päev. Peale filmide vaatamist ma läksin magama.
Ma ärkasin üles kuna keegi tuli minu tuppa. Ma ei näinud kes tuli.
"Mida sa tahad?" küsisin ma.
Ta ei vastanud vaid tuli voodi juurde.
"Mine minema!" karjusin ma talle.
Ta ikka ei vastanud vaid süstis mulle midagi.
"Mida.. sa.. tegid?" küsisin ma ta käest, mul tuli suur väsimus ja ma jäin magama.
Ma ärkasin üles kusagil ruumis. Siin oli voodi ja vannituba. Kõik oli olemas. Aga ma ikkagi ei saanud aru kus ma olen. Varsti tuli keegi uksest sisse. Ma vaatasin ukse poole ja nägin seal.. Alexit?
"Kuidas sa mu üles leidsid?" küsisin ma kurjalt tema käest.
"Ma panin su telefonile jälistus seadme." vastas ta irvitades.
Ta tuli minu kõrvale voodi peale istuma. Nüüd oli mul võimalus siit minema saada. Ma jooksin ruttu uksest välja ja siis esikusse. Enne kui ma jõudsin ust avada jõudis Alex mulle järele. Ta võttis mind ühe õla peale.
"Pane mind maha!" karjusin ma talle ja lõin kätega ta selga.
"Ei pane" ütles ta ja läks tagasi keldrisse.
Ta pani mind voodi peale istuma.
"Mida sa tahad?" küsisin ma ta käest.
"Ma tahan sinuga olla. Me saame nüüd siin kahekesi olla. Politsei ei leia meid kunagi üles." ütles ta.
"Ma ei taha enam sinuga olla." ütlesin ma talle.
"Kas sa tahad olla siis nende kuulsustega?" küsis ta minu käest
"Ikka parem kui sinuga." vastasin ma talle.
"Mida?" ta küsis minu käest.
"Sa oled ju mingi killer" vastasin ma.
"Ma võin ennast muuta." ütles ta ja võttis mu käest kinni.
"Kunagi sa lähed ikka vangi, ükskõik kas sa muudad ennast või ei." ütlesin ma talle ja tõmbasin oma käe ta haardest ära.
Selle lause peale tõusis Alex püsti ja lahkus keldrist. Ma olen siin lõksus. Ma pean mingi plaani välja mõtlema.
Zayn-i vaatenurk
Ma ärkasin hommikul üles ja mõtlesin Mary üles äratada. Kui ma ta tuppa jõudsin ei olnud seal kedagi. Äkki ta oli siis juba üleval. Ma läksin alla kuid seal ei olnud kedagi, isegi mitte Mary-t.
"Kus Mary on?" hõikasin ma poistele.
Ma kuulsin samme mis tulid trepist alla.
"Mismõttes, kas teda polegi siin?" küsis Harry mu käest.
"Ei" vastasin ma.
"Mida me nüüd teeme? See oli meie kohustus teda kaitsta ju?" ütles Liam paaniliselt.
"Me peame teda otsima minema." ütlesin ma.
Me panime ennast riidesse ja läksime Mary-t välja otsima.
---------------------------------------------
Uus osa siis lõpuks valmis. :) Marley-l muudeti nimi ära seega ta on nüüd Mary.
Votege ja kommenteerige :)
Ketu xX
YOU ARE READING
Kiusajad
FanfictionMarley on 18 aastane tüdruk kellel on blondid juuksed ja tume sinised silmad. Ta läheb ükspäev uude kooli, aga mis seal teda ees ootab? Loe ja saad teada :)