Siedział cały sparaliżowany, wgapiając się w ekran swojego starego telefonu. W dalszym ciągu nie mógł się otrząsnąć. Nie miał pojęcia co się dzieje. W co on został wciągnięty?
Chyba został wciągnięty w jakąś zabawę. Złą zabawę.
Wzdrygnął się, gdy usłyszał kolejny sygnał przychodzącej wiadomości. Z szybko bijącym sercem analizował kolejną treść SMS-a. Cały się trząsł w środku.
Od: Nieznajomy
Skarbie widzę, że odczytałeś.Od: Nieznajomy
Ja nie żartuję. Masz mi szybko odpisać.
Twój tatuś Hoseok się niecierpliwi 💕Gdy przeczytał imię swojego rozmówcy, wszystko do niego dotarło. To był Jung Hoseok. Człowiek, którego znał od niemal podstawówki. Z tego, co pamiętał był on wtedy cichym i spokojnym dzieckiem. Nie sprawiał żadnych problemów. Zdobywał zawsze dobre stopnie. Był koleżeńskim chłopcem. Nawet nie raz mu pomagał mu w przygotowaniu się do klasówek.
Wszystko zmieniło się od czasów gimnazjum. Jung przeżył poważną zmianę. Stał się wulgarny oraz zaniżył swoje oceny. Z pilnego ucznia stał się największym nieukiem i chuliganem w szkolę. Zaczął również uganiać się za Taehyungiem. Zaczepiał go niemal codziennie, mówiąc mu sprośne słówka. Dotykał go w różnych miejscach, które wykraczały granicę koleżeńską. Kim jednak ignorował jego zaloty, ponieważ był bardziej nieśmiałym chłopcem niż teraz. Nie był też nim nigdy zainteresowany.
Po skończeniu nauki w gimnazjum młody blondyn myślał, że uwolnił się od natrętnego adoratora. Jednak nie wiedział jak bardzo się mylił. Już pierwszego dnia Hoseok znalazł go w nowej szkole i uwięził go w swoich ramionach. Dobrze, że od dawna miał przy sobie Jimina, który postanowił go pogonić mopem.
No właśnie Jimin.
Jimin nie zasłużył sobie na to. Nie powinien zostać uwikłany w tę całą chorą sytuację. Wiedział, że Jung nienawidzi Parka z czystą wzajemnością. Chciał się zemścić za wszystkie sytuacje, gdzie odganiał go od Taehyunga. To nawet logiczne, że został jego ofiarą.
Młody Kim nie wiedział co robić w tej sytuacji. Miał sobie poradzić z tym sam a może powiedzieć o tym komuś bliskiemu? Na przykład chemikowi?
Szybko wyrzucił sobie tę myśl z głowy. Jest już prawie dorosły i musi sam poradzić sobie z tą sytuacją. Nie chciał również by jaka kolwiek krzywda stała się jemu przyjacielowi. Musiał najpierw wybadać grunt.
Do: Nieznajomy
Czego chcesz? Wypuść proszę Jimina! Hoseok to nie jest zabawne.Od: Nieznajomy
Spokojnie baby. Jeśli będziesz robić to, co ci karze i się potem trochę zabawimy to twojemu przyjacielowi włos z głowy nie spadnie i wróci szybko do domku.Do: Nieznajomy
C-co mam zrobić?Od: Nieznajomy
Najpierw wyślij mi zdjęcie swojej słodkiej pupci 👅. Najlepiej w jakiś pięknych majteczkach.
CZYTASZ
The Fuckboy Teacher
FanficNastoletni Taehyung to nieśmiały oraz niewinny chłopiec, kochający wszystko, co różowe i słodkie. Pod naciskiem starszego brata zaczyna naukę w wybranej przez niego szkole. Poznaję tam jego byłego znajomego - Jungkooka. Jest on przystojnym i zimnym...