někdo po mě střílel!

2.2K 48 20
                                    

"auuu" vykřikla jsem a spadla jsem na zem. Co to bylo říkala jsem si pro sebe. Když jsem vyděla jak se pomalu moje tričko mezi ramenem a krkem na pravé straně nasakuje krví.

"Kruci musím za Harrym" vyděšeně jsem vykřikla

Byla jsem naštěstí kousek od našeho domu a tak jsem tam došla za chvíli.

"H-harry" zavolala jsem na Harryho který se na mě podíval

"Pane bože Niky co se ti stalo" vyhrkl

"J-já nevím" řekla jsem

"Pojď Posaď se" rekl Harry

Sedla jsem si a Harry přikázal Niallovi ať připraví auto. Harry mi opatrně sundal tričko a začal otírat krev která z ní stačila vytéct. Pak už si to nepamatuju udělalo se mi špatně a asi jsem omdlela. Probudila jsem se až v nemocnici kde seděl Harry vedle mojí postele a díval se na mě. Z mojí ruky vedly nějaký hadičky do nějakých přístrojů nebo co a venku za oknem pršelo.

"Harry" řekla jsem tiše

"Ni je ti dobře" ptal se vyděšeně Harry

"Jo jsem v pohodě" řekla jsem a chytila jsem ho za ruku

"Co se stalo?" Ptal se mě Harry

"Já nevím, šla jsem vynést odpadky a pak jsem spadla na zem a vyděla jsem krev na mojí ruce tak jsem šla za tebou"

"Víš někdo po tobě střelil"

"Jako z pistole"

"Jo"

"A proč by to dělal"

"To nevím právě proto tu jsou policajti aby to zjistili, ale doktoři jim zakázaly s tebou zatím mluvit aby jsi se nestresovala a až tě pustí tak musíme jet k nim na stanici"

"Aha" řekla jsem a lehla jsem si na bok

"Kdy mě pustí" ptala jsem se Harryho

"Asi zítra"

"Budu tady i přes noc"

"Jo"

"Budeš tady semnou nechci tady bít sama"

"Jo budu neboj, u nás doma je Niall a hlídá Lily tak tady můžu být s tebou"

"Proč jste mě vůbec vzaly do nemocnice"

"Ztratila jsi moc krve a někdo ti musel vyndat ten náboj z ruky"

"Jo"
~~~~~~~~~
2. Den
~~~~
Konečně jsem doma, ale ne na dlouho, asi za 2 hodiny musíme jet k policajtum. Mezitím se prospím a pak pojedeme. Doktoři mi daly ruku do ortézy kterou mám přidělanou k tělu abych s ní nemohla hýbat.

"Niky pojedeme ano"

"Jo"

Na sebe jsem si vzala černé jeansy a dlouhé volné tričko které mi Harry pomohl dát pod ortézu. Venku byla docela zima a tak jsem si vzala i mikinu kterou mi Harry zapl a ruku nechal pod ní

"Tak můžeme vyrazit" řekl Harry

Jeli jsme ulicí až jsme dojeli na křižovatku kde Harry odbočil do leva a za chvíli už jsme stály před policejní stanicí Harry vystoupil a podržel my dveře "díky" řekla jsem mu a on se usmál "prosím"

"Dobrý den" přivítal nás policista který nás vedl do nějaké místnosti na konci chodby. Sedli jsme si na židlia policista za stůl.

"Dobře budu se tě ptát na nějaké otázky ohledně případu"

Dr Styles.  |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat