den 3 - výlet

618 19 15
                                    

"Tak co Niky myslíš že ten výlet zvládneš?"

"Jooo" vykřikla jsem a běžela se prevléknout do pokoje. Když jsme byly všichni nachystini i paní učitelka tak jsme nastoupili do auta a jeli na nějakou farmu.

Tam jsme si vypůjčili koně.

"Harry já nikam nejedu na koni!" zdůraznila jsem.

"A co tady budeš dělat?" řekl a pomohl paní učitelce do sedla.

"Budu tady sedět"

"Pojď vezmi si hlemu a pojedeme společně" řekl mi a pomohl mi nahoru.

"Vůbec-se-mi-to-nelibi"

"Vždyť je to v pohodě" řekl a jeli jsme lesem kolem potoka a pak zase zpět.

"Už mužů jít dolů" ptala jsem se

"Tak počkej než tam dojedeme" řekl mi a po chvíli seskočil z koně. Jenže kůň se splašil i semnou na něm.

(Pozn. Autora: doufám že jste to pochopili😂)

A rozběhl se. Já jsem to nečekala a spadla jsem dolů. Harry a paní učitelka ke mě okamžitě přiběhl.

"Jsi v pohodě" ptal se hned Harry a pomohl mi se zvednout.

"Myslím že mám něco s rukou" řekla jsem a oprášila se

"Ukaž mi to" řekl a chytil mě za rameno

"Už nikdy nepojedu na koni slib mi to" řekla jsem mu a on opatrně chytil moje zápěstí které začínalo modrat

"No pěkně to vypadá takže jedeme do nemocnice"

"Nenene do nemocnice ne!"

"Co s tím chceš dělat?"

"Emm" přemýšlela

"Takže jedem"

"Nenene" chytil jsem ji za ramena a pomálu jsme šli k autu. Ještě předtím jsme, ale odevzdali koně a helmy. Paní učitelku jsem odvezl domů a s Niky jel do nemocnice na rentgen. Když jsme se konečně dostali k Liamovy do ordinace tak Niky spala.

"Niky?" Pomalu otevřela oci a podívala se kde je

"Ještě jsme tady?!" Vyhrkla

"Jo máš zlomenou ruku" podival jsem se na ni a ona pokrčila zameny

"Ještě že ne nos" usmála se. S Liamem jsme ji dali sádru a jeli jsme domů.

"Budeš něco jíst?" Zeptal jsem se ji

"Emmm ne nemám hlad" řekla a šla k sobě do pokoje

"Niky něco by jsi jíst měla" řekl jsem ji.

"Ne ja fakt nemám hlad"

"Niky no tak" řekl jsem ji a dal ji rohlík se salámem. Párkrát si kousla a vrátila to zpět.

"Už jsem se najedla"

"Nene tady máš a jez"

"Haaaaarrrrrrrryyyyy"

"Niky" řekl jsem ji a ona konečně snědla celý rohlík.

"Vidíš dobrý" řekl jsem "Už budu muset jet do práce" řekl jsem zbalil si věci a dal ji pusu.

"Tak ahoj"

"Ahoj. Jo a Kdyby něco volej mě nebo Liamovy ten je doma"

"Dobře" řekl jsem ji a vydal se na cestu.

Pohled Niky.
Chvíli po tom co Harry odjel jsem šla ven na zahradu. Jelikož jsem měla sádru tak jsem nemohla do bazénu. Harry to ani nemám rád když není doma a já se koupu. Sundala jsem si boty a nohy si namočila do bazénu. Lehla jsem si na trávu a nohy měla pořád v bazénu když v tom. "Auu" něco mě štíplo a rovnou dvakrát.

Jak se vám líbí nový cover?

Dr Styles.  |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat