"dobré ráno Niky venku je sníh tak vstávej ať můžeme jít ven" řekne Harry a já vyběhnu z postele k oknu
"To je strašně super" řeknu a začnu se oblíkat. Poté jdu do koupelny kde si vyčistím zuby a rychle se jdu nasnídat
"Ahoj Nialle" řeknu vesele a on se na mě jen díva
"Ahoj, jsi nějaká veselá" řekne po chvíli
"Jo venku je sníh" řeknu
"Tak se najes a půjdeme" řekne Harry
"Půjdu s vámi" řekne Niall
Po snídani se rychle obléknu a vyběhnu ven.
"Pozor ty dlaž..." Nestačí doříct Harry větu a já už ležím na zemi.
"Dlaždice kloužou" řekne a podá mi ruku. Já se zvednu a začnu se smát. Niall udělá sněhovou kouli a hodí ji po mě. Oplatim mu to a utíkám pryč.
"Co kdybychom se šli podívat na rybník jestli je tam led" řekne Harry a mě to přijde jako dobrý nápad. Přeci už jen pár dní mrzne.
"Tak co" řekne Niall a sedne si do dřepu k zamrzlému rybníku.
"Já myslím že dobrý" řekne Harry a udělá krok dopředu. Led ho udrží a tak jde ještě kus dál. Když se dostane do čtvrtky rybníka tak se vrátí a my si jdeme pro brusle. Po chvíli přijede i Louis a jde bruslit s námi. Všechno je v pořádku všichni se baví až do chvíle než spadnu a podemnou se udělá malá pavučina.
"Harry" vyhrknu a snažím se opatrně dostat co nejblíž ke kraji Harry za mnou přijede a led už začíná praskat. Já a Harry jsme se propadly do studené vody. Nebyla ani moc hluboká, ale za to studená.Niall s Louisem nás vytáhly na břeh. Byla jsem v šoku. Hrozně jsem se lekla a byla my zima.
"Pojďte půjdeme domů" řekl Niall a i s Louisem jsme se vydali k domovu.
"Co jsi tam dělala Niky" zeptal se Harry
"Spadla jsme a pak to začalo praskat" vysvětlila jsme
"To se mi ještě nestalo, určitě to nebude tím" řekl
"Nevím" řekla jsem. Doma jsem se osprchovala a vzala si teplé oblečení. Sedla si na gauč a zabalila se do deky. Harry šel taky do sprchy. Sundala jsem si obvaz ze včerejška protože byl celý mokrý a hodila jsem ho do koše. Měla jsem trochu fialovou ruku a tekla mi krev.
"Nialle" řekla jsem"Ano" řekl Niall který seděl s Louisem u stolu. Pomalu jsem k němu došla a ukázala mu ruku.
"No pěkný" zvedl se a já nevěděla co to znamená. Šel pro Harryho tašku a oba jsme si sedli na gauč. Louis si sedl k nám a díval se na Nialla.
"Prasknul ti steh" řekl
"Co to znamená" řekla jsem
"Myslím že máš naraženou ruku" řekl znovu a zmáčkl mi zápěstí.
"Bolí to" zeptal se
"Jo" odpověděla jsme po pravdě
"Ach jo" řekl a Harry vyšel z koupelny v čistém oblečení
"Co se děje" řekl
"Nejspíš si narazila ruku a prasknul ji steh" vysvětlil Niall a Harry k nám přisel. Zdálo se mi že kulhá.
"Asi jo" řekl a sedl si za mě. Držel mi ruku a Niall vyndal steh. Poté udělal nový a velkou náplastí mi to zalepil. Poté se Harry zvedl a šel si udělat čaj. Pořád kulhal a tak jsme za ním šla.
"Harry" obejmula jsem ho
"Ano, děje se něco" řekl
"Jo" řekla jsem
"A řekneš mi co" zeptal se
"Jo, máš něco s nohou"
"Jak si na to přišla"
"Vidím jak chodíš" řekla jsme
"Bude to dobrý" řekl a zalil čaj horkou vodou.
"Ne, já chci aby se na to Niall podíval" řekla jsem nejistě.
"Ne Niky vážně to bude dobrý" řekl paličatě Harry
"Řeknu mu to buď já nebo ty" řekla jsem protože se o Harryho bojím.
"Niky jen jsem si vyvrkl kotník"
"Harry prosím"
"Fajn" vydechl Harry a já jsem to běžela říct Niallovi. Harry si sedl na gauč a Niall k němu.
"Už začínáš být jako Niky" řekne Niall a směje se
"Hej to není vůbec vtipný" kouknu se na Nialla vražedným pohledem.
"Au Nialle tohle bolí" řekne Harry
"Promiň" řekne Niall a vyndá obinadlo kterým následně obváže Harrymu nohu.
"Fakt pěkně jsi si to vyvrkl" řekl Niall
"Bude to v pohodě" řekne Harry.
"Dám ti něco na bolest" řekne Niall když už se Harry zvedá.
"Tak na to se dívat nebudu" řeknu a otočím se směrem k televizi. Vadí mi jen když se podívám na Harryho tetování na noze ještě vidět jak.... Fuj. Hnusný pocit.
ČTEŠ
Dr Styles. |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*
Fiksi PenggemarHarry Styles přítel mojí matky a zároveň lékař, je velmi chytrý a neodbitný, když si něco vezme do hlavy prostě to musí udělat a nikdo mu v tom nezabrání a k mojí smůle ani já a moje fóbie z doktorů TOTO JE FAKT STRAŠNÝ XD DOPORUČUJU NEČÍST 🙃 POPŘÍ...