domov

763 19 0
                                    

v neděli dopoledne jsme se rozloučili s Niallovo rodiči a odjeli jsme na letiště. Vůbec nevím jak jsem se dostala do letadla prostě jsem tam byla. Myslím že jsme snědla něco špatnýho protože se my chtělo spát. V půlce letu jsem se probudila a snažila se od spícího Harryho zajistit kde jsme a co se my stalo.

"Harry co dělám v letadle, jak jsem se sem dostala" začínala jsme panikařit

"Klid Niky dýchej" řekl Niall

"Co dělám v letadle" vyhrkla jsem

"Dobře Harry ti dal nějaký slabý prášky na spaní do čaje" řekl Niall a držel mě za ruku.

"Pane bože jak dlouho ještě poletíme" řekla jsme se zavřenýma očima a hlavou přitisklou na sedadle

"Asi třičtvrtě hodiny"

"Proč tak dlouho, Harry vstávej" řekla jsem

"Ano co se děje" řekl Harry

"Proč jsi mi nedal nic silnějšího"

"Klid Niky" uklidňoval mě Harry

"Dýchej" radil mi opět Niall

"Ne nejde to ja se bojím" začínala jsem znovu panikařit. Harry mě odpoutal a posadil si mě na klín. Seděla jsem snažila se zhluboka dýchat a tiskla se k Harrymu.

"Co se ti na tom nelíbí" zeptal se

"Jsme hodně vysoko a je to děsivý" vysvětlila jsem.

"Co to bylo" řekla jsme okamžitě když se ozvala veliká rána.

"Nejspíše bouřka" řekl Niall a snažil se dívat z okénka přes Harryho.

"Jo bouřka" řekl Harry a zase zatáhl roletku na okénku. Vzal deku a přikryl mě.

"Harry já se bojím" řekla jsem. V letadle bylo šero a všude byly blesky a pršelo. Niall si sedl na sedačku uprostřed místo mě a hrál si s mými vlasy.

"Jak dlouhou ještě" zeptala jsem se

"Nevím teď tam nevidím" řekl Niall

"Kam nevidíš"

"Na tabuli" řekl

"Jakou"

"Pojď sem a podívej se" řekl a chytil mě za ruku. Já jsem se pomalu zvedla a sedla si na svoje místo a Niall zpět k sobě.

"Ještě půl hodiny" řekla jsem po té co jsme se podívala na tabuli. Zase jsem se přitiskla na Harryho. Ten mě hladil a chvíli se díval do mobilu.

"Harry po zítři máš narozeniny" řekla jsme

"Jojo už jsem starej"

"To neříkej"

"Připoutejte se prosím za patnáct minut budeme přistávat" řekla letuška

"Harry jak se to připoutá" řekla jsem

"Ukaž" řekl Harry a snažil se pripoutat pás. Nešlo mu to.

"Prosím vás můžete mi pomoct" řekl Harry na letušku poté co to zkusil i Niall

"Samozřejmě" řekla letuška a s těží připoutala pás.

"Děkuju" řekla jsme a letuška se usmála. Harry my dal ruku a za chvíli jsem přistávaly. Oddychla jsem si když jsme byly na zemi a snažila se odpoutat svůj pás. Nešlo to.

"Harry můžeš mi prosím zase pomoct" řekla jsem. Harry se snažil přepnout pás. Nešlo mu to. Poprosil letušku které to také nešlo. V letadle jsme byly samy. Po chvíli se to letušce povedlo a pás rozepla.

"Děkujeme" řekl Harry a mi jsme vyšli z letadla. Vzali jsme si kufr a šly k autu.

"Máš klíče" řekl Niall na Harryho

"Někde jo" řekl Harry a začal prohledávat kapsy.

"Tady jsou" řekl Harry a vytáhl je z kapsy. Nastoupily jsme do auta a jeli domů.

Dr Styles.  |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat