Çarşamba.
♡~♡~♡~♡~♡
"Yoora hemen yürümeyi kes ve arkana dön!" Yoongi'nin son kez yüksek sesle seslenmesiyle yürümeyi bırakıp dudaklarımı birbirine bastırdım ve arkamı döndüm.
Kollarını bağdaş yapıp arkamda durdu. Üzerindeki takımın kolları kırışacaktı ama böyle yaparsa:(
"Yoora... Neden sıra arkadaşın Taehyung'un kafasına kalın matematik kitabını vurma ihtiyacı duydun?"
Dilini yavaşça dudaklarının üzerinde gezdirirken dikkatimi toplamaya çalışıyordum.
Kekelememeye çalışarak konuşmaya başladım. "Uhm... Çünkü... Gülme şekli sinirlerimi bozuyor?"
Kollarını serbest bırakırken aynı zamanda sıkkınca nefes aldı ve burun kemerini sıktı. "Do Yoora, derslerin pekiyi olduğu için yaramazlıklarını görmezden gelmeye çalışıyoruz, ama sınıf arkadaşına senin vurmanın etkisiyle 13 dikiş atıldı ve yarım saat kadar hafızası yerinde değildi."
Minik gözlerini kısıp tek elini pantalonunun cebine attı. "Bir daha olursa artık ceza almaya başlayacaksın."
Kafamı öne eğerek mırıldandım. "Özür dilerim Bay Min."
Kaşlarını havaya kaldırıp yüzümü süzdü. Ne duymak istediğini biliyorum.
Sesimin kısık çıkmasına özen gösterdim. "Bir daha olmayacak."
Sonrasında ise önünde eğildim ve hızlıca yanından geçip giderek sınıfıma girdim.
Sınıfta kimsenin olmamasının verdiği rahatlıkla kendi sırama yayılıp telefonumu çıkardım ve aldığım yedek numarayı kullanıma açtımç
whocares:
Sorunlu öğrencilerle uğraşmak zor olmalı Bay Min.>♡
♡
Ardından arkama yaslanarak düşünmeye başladım.
Haylazlıklarımın bir sebebi yoktu. Sadece kötü kız olmayı seviyordum. Notlarım her zaman en yüksek not olurdu ve yaptığım yaramazlıklar bu yüzden bağışlanırdı. Hayır, ders çalışan biri değildim ve derste de Yoongi'ye düşünmekten başka bir şey yapmazdım.
Ama biyolojik genimden olmalı bu zeka. Çünkü annem ve babam Kore'nin sayılı biliminsanları arasındaydı.
Onlarla yaşamıyordum, ama bu benim için sorun değildi. Onlardan ihtiyacım olan sevgiyi alıyordum.
Yani bu durum kötü kız olmamanın sebebi kesinlikle değil.
Gereksiz düşüncelerimi aklımdan atmamı sağlayan şey telefonumun titremesi oldu.
yoongimin:
<Aslına bakarsak Yoora oldukça zeki ve mantıklı biri.<Ama sanırım gerçekler yerine hayallerinde yaşamayı tercih ediyor ve bu da ona bu yaramazlıkları yaptırıyor.
<Yani sen öğrenci, diğer öğrenci arkadaşlarına sorunlu deme hakkında sahip değilsin.
<Yoora sorunlu bir öğrenci değil.
♡♡
Okuduğum mesajla derin bir nefes aldım. Bu adanın benim üzerimde sarhoş edici bir etkisi vardı ve kurtulamıyordum. Ben ondan kurtulamıyorsam, o da benden kurtulamayacaktı.
*♡:・゚✧*:・♡
Hello sıkılınca bölüm atarım çünkü sadece zevk için yazıyorum bu kitabı.
Açıklama yazmamın sebebi olur da okurlarsa neden böyle sallama bşr kitap diye sormasınlar diye.
neyse öptüm bay soktum say:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kiss me again, yoongi
Fanfiction"Sınıftaki herkes senin ondan hoşlandığının farkında." "Ne?" Yüzümü ekşittiğimde ayağa kalktı. Onu taklit ederek ben de ayağa kalktım ve sınıftan çıkarak müzik sınıfına doğru ilerlemeye başladık. "Sen derslere katılmazsın Yoora. Her zaman en arkada...