29

2.5K 222 7
                                    

,,NAŠE PRVNÍ RANDE BUDE MIMO KOREU?! Kde?" zakřičel Taehyung a setřásl ruce druhého. Jungkook se cítil špatně, asi mu to řekl moc brzy.... Možná to nebyla zase tak dobrá zpráva ... Zamyslel se černovlasý. 

,,Myslel jsem o výletu do Los Angeles. Že bychom mohli jít do Universal Studions nebo něco takového. Jsi - naštvaný?" černovlasý udělal smutnou grimasu. 

Taehyung se v klidu nadechl a vynasnažil se ze sebe dostat odpověď. 

,,P-počkej, jako že teď? Jako že dnes? Teď a tady v tuto chvíli?!!" 

,,Ano teď. Stačí když si vezmeš doklady a můžeme jet." 

On je jako že totálně mega moc bohatý?!!!! Já myslel, že je jen bohatý! Taehyung zatřepal hlavou.

,,Uhhmm.. Okay. Nejsem naštvaný ale. 

Počkej dneska je pondělí, zítra je škola!" Taehyung ze sebe vysoukal se stále nevědomým výrazem. Netušil jak se tvářit nebo cítit. 

,,Jeden si můžeme udělat volno. Jeden den tě nazebije, Taehyungu." Jungkook se usmál a vytáhl svůj telefon.

Znamená to, že s ním budu spát?!!!! Počkat.. Je to jen jedno denní výlet, Taehyungu. takže klid. Nic se nestane. 

,,Musím zavolat řidiči a potom pojedeme k tobě, dobře?" 

,,Myslíš to jako že vážně? My si jen tak odjedeme do LA??!!" zeptal se Taehyung již poněkolikáté. 

,,Ano Taehyungu. Teď pojď za chvíli tady bude odvoz." ujistil ho mladší znovu, vzal jeho maličké zápěstí a vytáhl ho ze školy pryč. 

Hnědovlasý se podíval na jeho ruce a musel se usmát. Také nezakryl menší červenání. 

Pojedu do LA s Jungkookem. Mým crushem. O můj ty bože. Už jsem na půl mrtvý. 


'text me' / VKOOKKde žijí příběhy. Začni objevovat