32

2.1K 191 15
                                    

Po dlouhých deseti hodinách do LA, dva kluci mířili do hotelu se zapsat. Poté šli na autobus do Universal Studios, Taehyung byl víc než nadšený. Jungkook mluvil perfektně anglicky. Taehyung mu záviděl, že umí tak dobře anglicky, a mezitém koupil lístky do parku.

,,No ty vole! To je tak velký!" vykřikl Taehyung, když uviděl otáčející se globus.

Jungkook ho dohnal a obmotal mu ruku kolem ramen. ,,Pojď na nějakou horskou dráhu!"

,,Dobře!"

,,JOOOOOOO!" zařval Taehyung, když byl pevně připoutaný k vozíku oné horské dráhy. Jeli nahoru a dolů, do tmy, zatím co kolem nich svištěl studený vítr. Jungkook se zasmál ostatním vystrašeným lidem a užíval si jízdu.

-O několik hodin později-

Od pondělí, kde už není tolik návštěvníků, už prošli skoro všechny atrakce. Na nějakých atrakcích byli dokonce třikrát, obzvlášť na atrakci s jménem Simpsnovi, protože ten seriál Taehyung strašně miluje. Užíval si jak to všechno vypadalo tak realisticky.

,,Jsem hodně hodně unavený Jungkooku." Taehyung si po dlouhém dnu řvaní a nadšení promnul své oči.

,,Já taky. Pojď, už půjdeme zpátky do hotelu." Zívnul Jungkook. Už pomalu zapadalo slunce a teplota venku se ochlazovala.

Když byli v autobuse na cestě zpátky, Taehyung uviděl osvětlené ruské kolo tak masivní, že nikdy předtím větší neviděl.

,,Jungkooku! Koukni na to ruské kolo!" Jungkook přilepil na sklo obličej a rozzářili se mu oči úžasem.

,,Chceš tam jít?"

,,Můžeme?"

Jungkook přikývl na souhlas a vystoupili na další zastávce.

'text me' / VKOOKKde žijí příběhy. Začni objevovat