No One Pov's❄Minyak wangi disembur ke seluruh kawasan yang dikehendaki termasuk ketiak. Bau minyak wangi semerbak menusuk ke dalam hidung.
“Wah wangi pun ngeh ngeh. ”
“amboi nak gi jumpa setan pun wangi. nak kena wangi jugak ke?. ”sergahan si abang pada si adik membuatkan si adik tersengih.
“opkos duh. Dia bekas nak jadi makwe aku kot. Kenalah tunjuk yang aku ni handsome, hebat AHAHAHA. ”jawabnya dengan ketawa riak.
Si abang mengejek si adik dengan mimik muka. Menyampah sia.
“ee poyo kau dik. Bukan jadi makwe pun, poyo je kau lebih. Nak pergi jail pakai minyak wangi sampai nak mampus orang bau. ”
“jeles latew. Yoongi hyung jeles AHAHAH. ”
“TAKDE MASA AKU NAK JELES SETAN. ”
Si adik tetap galak ketawa sampai air liur memercik keluar. Yoongi mejeling tajam adiknya jimin geram. Babengnya.
“dah jom ah. Layan ke perangai babeng kau memang takkan sudah. Dahh joommm. ”yoongi menarik tangan jimin untuk turun ke kereta yang berada di bawah.
Selepas 3 tahun kejadian yang berlaku pada mereka,mereka berpindah ke kawasan seoul. Dalang disebalik yang membakar rumah mereka juga telah ditangkap.
AHAHAHAHA PADEN MUKA.
---
“ Hyung Kita dah sampai. Jum turun. ” Jimin menggoncang badan yoongi kuat. Yoongi terkejut dari tidur lantas mengesat air liur basinya.
“ Pistol dah bawak?. Senapang? Bazuka? Bom? Seruling?.cawak? Dah cek?. ”soal yoongi masih mamai.
Dahi jimin berkerut. Penbenda bawak alatan macam nak gi perang je. Melebih lak yang ni sekor.
“ HOI ABENDE HYUNG NGARUT NI?! SERULING,CAWAK TU SESAT KENAPA? "jimin menolak kepala yoongi biar dia sedar sikit dari dunia dia. Mamai lagi ni Haih.
“oi sakit kepala aku siamang. ”yoongi menggosok kepalanya yang ditolak oleh jimin. Memuncung kedepan dia bila jimin hanya abaikan dia.
jimin keluar dari kereta diikuti oleh yoongi. Mereka berjalan masuk ke dalam jail yang didiami oleh manusia kureng waras tu sikit je cuma saiko banyak.
“weh, hyung aku takut ah. ”jimin memeluk tangan yoongi erat. Yoongi menjelin adiknya tajam. Nasib baik dah siapkan pampers awal-awal kalau tak jimbit ni kencing dalam seluar nanti habes la dia kena jadi makcik cleaner tak berbayar.
“ alah buat lek je. Polis kan ada tepi kita ni. Hokulloh. ”
Polis yang terdengar percakapan mereka terasa kembang bontot akibat mereka berasa diri mereka boleh diharap. HOHO.
sampai sahaja di bilik untuk tetamu berjumpa dengan tahanan, jimin berebut nak duduk dulu kat kerusi yang tersedia.
“ encik berdua sila tunggu di sini. ”
Mereka mengangguk kepala tanda 'bires'. Polis tersebut blah.
Selepas 5 minit menunggu, datanglah seorang yeoja berpakaian baju berwarna oren. Mukanya ditunduk.
Jimin meneguk air liur.yoongi pula sebok bermain dengan fhone. Malas melayan.
Yeoja tersebut duduk di kerusi berhadapan dengan mereka.
“ anyeong, sowon shii. ”sapa jimin lembut. Yeoja yang bernama sowon mengangkat kepalanya dan tersenyum senget.
“anyeong jimin. ”sapanya balik dengan suara sedikit serak. Dia memandang jimin dengan mimik muka sebak dan senyuman nipis menghiasi bibirnya.
YOU ARE READING
˝ [ⓒ] Memories | YOONMIN ˝
Fanfiction[ C O M P L E T E ] [ Ff ni melalut and merepek sikit.jap bukan sikit tapi BANYAK KKK. Agagagaagga ] 🌚✨ ☁; sedih hidup bila seseorang yang kita paling sayang tak ingat siapa kita.mana perginya semua kenangan kita ? hanya pergi sepertinya ia takkan...