"mama kena pgi ke ?? .. "tnye hafiz smbil merengek..
"mama kna pgi jgk sbb kja kn syg .. dh jaga diri leklok ye syg" ... kata datin suria untuk menyedapkan hti anaknye yg sorang ni ..
Sebenarnye dia brat hti untuk meninggalkan ank tunggalnye brsma org gaji nye ... datin suria dan dato hamdan Harus ke Singapore untuk urusan bisnes mereka ...
" ye la mama nnti sampai sna telefon tau .. " kta hafiz sedikit satu.. knpe la dia merasakan hati nye tidak sedap sjk dri pagi tdi ...
" ok syg dh mama gn papa grak dulu ... apa2 Hal call tau .. bye baby boy ... Assalamualaikum.. pi sklh tu hati2 ye .. kata datin suria sblum brangkat ke Singapore ...
" ok mama bye waalaikumsalam " kata hafiz smbil memandang ke arah mamanye ..
Setelah mama dan papa nye brtolak .. dia trus masuk ke dlm rumah ... tinggal la dia brsama pmbantu rumah nye brdua ...
" mak som !! Sya nk keluar kejap .. " kata hafiz .. " ok hati2 ye hafiz ... " kata mak som ..
" hello , Keisha jom kluar " kata hafiz kepada gf nye ...
" nak pi mana ?? " Tanya Keisha
" gurney plaza " kata hafiz
"Ok bole pukul bape darling ?" Tnya Keisha lembut ...
" sekarang la .. sya amik kt umh " kata hafiz
" ok tunggu tau .. bye syg " kata Keisha
" ok syang " kta hafiz
Hafiz trus mnghidupkan enjin moto nye dn kluar dari perkarangan rumah nye..
------------------------------------
Gurney plaza"Syg jom kita tgk wayang " kta Keisha smbil memaut tangannye ke hafiz ...
" ok syg jom ... nk tgk cerita apa " tnya hafiz smbil mencuit Pipi gfnye...
Setelah mereka brdua lepak di gurney plaza .. masing2 ingin pulang ke ... hafiz yg dri tdi merasa tidak sedap hati mula la brmain pikiran yg negatif....
" kenapa la Aq rasa tk sedap hati ni " kata hafiz dlm hati ..... sesampainye mereka di tmpat parkir moto .. dan mereka pulang ke rumah masing2...
--------------------------------
Di rumah hafiz" Assalamualaikum mak som " sapa hafiz
" waalaikumsalam hafiz " balas Mak som
" maksom masak apa ni " tnya hafiz
" masak makanan favourite kamu la " kta mak som smbil trsnyum melihat anak majikannye itu ..
" kari ikan" ?? Kata hafiz... maksom mengangguk tnda benAr ....
Selepas makan pada petang itu ... hafiz menerima satu panggil dari org yg tidak dikenalinye ....
" Assalamualaikum ni hafiz ke " Tanya orang itu untuk memastikan itu hafiz ...
" ye sayang brcakp .. knpe ye Cik ? " tnya hafiz mulai risau ...
" btul ke nama ibu dan ayh Cik ni datin suria dn dato hamdan.. btui Cik ? " tnya org di talian..
" ye knpe ye ? Bole saya tahu .... " kata hafiz
" ibu dh ayh Cik terlibat dalam kemalangan.. mereka brdua sudah brada di hospital sekarang" kata org itu .. rupanye org yg sedang menelefon itu Adalah nurse yg brtugas pada waktu itu ...
YOU ARE READING
You Always In My Heart ❤️ ( COMPLETED)
RomanceAmira hmm cakap pasal dia sapa yang tak kenal . Instafamous .. plus pulak dengan hafiz yang nerd dan blur yang baru pindah .. Nak dijadikan cerita mereka dipaksa kahwin akibat wasiat yang diamanahkan oleh ibu bapa hafiz .. bukan setakat mereka saja...