Waktu rehat POV
" ehh budak nerd tu knpe kerek sngat... mnymph aq ! " kta Amira smbil mnjulingkan matanye ..
" tkyh nk complains sngt satgi kau tetiba suka dia acane tu ??? " kta yaya smbil ketawa memandang Amira .. rakannye lain smua ketawa slps yaya kta bgitu smbil memandang ke arah Mira ..
" hahahaha kn .. tpikn yaya org tu dh berpunya tkkn dia nk org lain kot mahu nye su azwar tu merajuk setahun. !! " kta izzaty smbil menjeling ke arah mereka berdua ...
" ehh2 korang ni ckp org mcm la korang tu ade bf .. at least Aq ade bf bkn mcm korang .. everytime alone .. haha !! Kta Amira smbil ketawa ..
" ok fine .. mls nk bertekak dgn kau ni .. yela slalu nk menang je .. ye kmi tahu la yg kmi tkde bf at least bkn mcm org sikit2 bila broken Cari kita jgk kn zaty !!! " kta yaya
" psni jgn cri kmi bila nk detail org or information psai org !! " kta zaty dgn geram ..
" alah korang jgn la merajuk lak !!" Kta Amira smbil merangkul tngannye ke tngan mereka brdua .. apa lgi yaya dn zaty pon berhabur ketawa ..
" ehh mana rina erkk " ?? Tnya yaya tetiba .. yela dri tdi dia tk nmpk batang hidup kawan tu ..
" rsanye pi dating la tu " kta zaty
" woi korang mngumpat psai aq ke " sergah rina ..
" kau pehal tk reti bgi slam .. kita ni org Islam tau .." kata zaty .. mula la tu dgn ceramah nye nak uztazah .. deep siak hahaha .. smua org trkedu dgr apa yg zaty katakan..
" Assalamualaikum " ? Perli rina
" waalaikumsalam.. haaa mcm tu la " kata zaty
" pahal Kau mcm bru lepas mengintip je .. " tnya yaya
" ye mmg pon aq pgi mengintip " kata rina
" kau intip sapa " tnya zaty dn Amira serentak .. rsanye yaya sudah tahu psai ini .. itu sbbnye dia diam ..
" alah bdk bru tu alah apa tah korang pnggil nerd kan .. " ? Tnya rina ..
" haah btui la tu " kta yaya
" apa details dia " ? Kata Amira
" ok dia tu ank Yatim piatu pstu dia kmungkinan kna kawen pda usia yg muda kot sbbkn wasiat .. " yngtu ja details dia " kta rina brsungguh2
" mmg pon aq pon dh tau dh dia punya psai detail dia smua .. trmasuk la dgn ex gf dia tu .. " kata yaya selamba
" aq dpt tahu yg ex dia tu akn brsekolah kt sini " kata yaya .. bru sja ingin men cerita kan lebih lanjut loceng sudah brbunti menandakan waktu rehat sudah pon abis dh mula kan sesi p&p mereka ...
------------------------
Dlm klas POV" ok murid2 hrini kita akn msuk tajuk bru ye .. " kta cikgu karmela iaitu cikgu matematik mereka ..
" ok hrini kita akn bljar .................... " selesai sja p&p mereka trus ke makmal konputer untuk subjek ICT ....
--------------------------
Makmal komputer POV" Wei Im !! Korang ni ok ke kwan gn aq " tnye hafiz tetiba...
" ofc la ok klu x ok knpe kmi kawan dgn kau " kata imran .. " at least aq bukan mcmtu budak pompuan tu .. siap palau kau kata nerd .. kau th sikit punya hensem la .. haih tkdk mata kot " kata imran smbil ketawa ...
" woi im kau kta apa Aq tk brape nk dgr tdi kau mulut jga sikit erkk " kata yaya seakan marah ... tetiba dituduh bgitu ...
" kn pahal lak err mcm la korang tu baik sngat " kata rina smbil menjeling ke arah bf nye yg sedap mengumpat psai org ....
" okok " kata imran smbil tunduk...
" tau tkut... hahahahahahaha " kata yaya smbil menjelir lidahnye ke arah imran ....
" baik kau diam dri kau bercakp " kata hafiz
" suka hati aq la yg kau sibuk pahal " kata yaya smbil menjeling ...
" dh2 korang yg belakang tu diam ... korang nk main lgi x komputer tu ... klu x nk lpsni tkyh masuk dh " kta cikgu Naufal smbil mencekak pinggang nye..
" okok cikgu kami diam .. nnti klu kmi tk ckp jgn tnye yee " kta zaty selamba..
" ok tkpa " kta cikgu naufal ..
Setelah masa ICT sudah tamat dn jugak tamat persekolahan pada hari ni dgn mennadakan loceng sudah berbunyi ......
-------------------------
" ehh Kayu ni menyibuk je .. kat mna2 Aq ade kayu ni pon ade .. " kata hafiz" kau pahal nerd aq pon nk blik jgk .. mngkin rumah aq sma jln gn kau kot nerd " kata Amira ...
" kau tu yg ikut aq pahal " kata hafiz
" mnada ikut .. yg kau perasan sngat knpe nerd " kata Amira melawan ..
" Aq nk pi rumah kawan mama aq... kata mama aq dia suruh aq pgi tmpat tu .. mna aq tau trjumpa Kau kt sini .. " kta Amira selamba
" ouhkk lntk Kau la " kta hafiz smbil menjeling ..
" dh ahh dri aq tgk kau kn baik aq tgk org gila kt hospital gila .. ingat hensem kot ingat aq ni nk ikut .. " kta Amira brlalu pgi ..
" ehh mcm la kau tu cntik sngat " kata hafiz
" mmg aq cntik pon " kata Amira smbil ketawa
" perasan errr kayu !!! " prli hafiz
" diam la kau " kta amira smbil menyepetkan Matanye..
" btw kau ade dkt sini nk tnye .. alamat rumah ni kt mna? " tnye Mira ..
" ehh ni alamat rumah aq ni !! Kta hafiz
" Ouh ok bole aq ikut kau pgi umh kau.. ? " tnye Mira ..
" bole jom " kata hafiz..
YOU ARE READING
You Always In My Heart ❤️ ( COMPLETED)
RomanceAmira hmm cakap pasal dia sapa yang tak kenal . Instafamous .. plus pulak dengan hafiz yang nerd dan blur yang baru pindah .. Nak dijadikan cerita mereka dipaksa kahwin akibat wasiat yang diamanahkan oleh ibu bapa hafiz .. bukan setakat mereka saja...