chapter 25

10K 326 38
                                    

Irene's P.O.V

"Tim wij gaan naar huis" zegt ik en sta op. Tim kijkt op van zijn telefoon en knik. "Ik ga wel even mee" zegt hij en staat op.

Wat ben ik toch blij met zo'n vriend! Hij doet alles want een meisje in een jongen ziet. Als je hem nodig heb staat die klaar voor je. Hij laat me nooit is de steek en beschermt me altijd. En ow ja, hij is knap!

Samen met Tim en Kim loop ik naar buiten. Ik pak mijn scooter en Tim zijn fiets. "Wil je aanhangen?" vraag ik. Tim knik. Kim zit inmiddels al achter op. "Ja?" vraag ik. Tim knikt en we rijden weg naar mijn huis.

***

ik parkeer mijn scooter in het schuurtje en Tim legt zijn fiets voor in de tuin, wat hij altijd doet. Samen met Tim en Kim loop ik naar de voordeur. Ik pak mijn sleutel uit mijn tas en maak de deur open. Ik loop naar de keuken en gooi mijn sleutels op het aanrecht. Daarna loop ik door naar de woonkamer waar om een of andere reden alles donker is. Ik doe het licht aan en ineens springt iedereen op. "VERASSING!!!"

Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. Zowat mijn hele school staat in mijn woonkamer. En natuurlijk ook mijn vriendinnen en zelfs Koen...

Ik krijgt tranen in mijn ogen en meteen pakt Tim me van achter beet. "gefeliciteerd" zegt hij en geef met en kus op me wang. Ik draai me om en geef hem een knuffel.

Ik laat Tim los en ineens word ik van achteren besprongen door Femke, Anne, Paris en Laura. ik lach en kijk daarna Laura. "Jij wist hiervan" zeg ik. Ze grijns en knik trots. "Iedereen die mijn kent weet dat je zo iets niet tegen mij moet zeggen want ik vertel het altijd door" giegelt ze. Ik schud lachen mijn hoofd.

"Het was wel schrikken hoor! je was ineens weg en ik dacht dat je naar huis zou gaan en dan zou het feest verpest zijn" zegt Laura. Meteen draai ik me om naar Tim. "Dus over dat ik naar jou huis moest is omdat ik niet naar mijn huis mocht" zeg ik en Tim knikt trots.

"Allemaal leuk en aardig hoor! Maar ik ben niet zo in de feeststemming" zeg ik en wil naar boven lopen maar Koen houd me tegen. "Kom op! We zijn hier met z'n alle om jou verjaardag te vieren. En dat ga ik niet alleen vieren want jij moet erbij zijn" zegt hij. Ik glimlach klein naar hem. Tim komt er tussen. "En wat er vorig jaar is gebeurt is gebeurt. Laat het achter je en feest met ons mee" nadat Tim dat heeft gezegt zet Femke de muziek aan en iedereen begint te feesten. Ik lach en begin maar mee te dansen.

De deur gaat open en meteen is iedereen stil. Op de muziek na dan die Femke wat zachter heeft gezegt. "Ik dacht dat hier een feestje was maar het lijkt hier eerder op een begraafplaats" grinnikt Chantal. "Wat doe je hier?" vraagt Paris op een bitchie toon. "Feesten wat denk jij dan" zegt ze en loop naar de muziek om hem aan te zetten maar Femke blijft er voor staan. "Je bent niet uitgenodigd" zegt Femke ook op een bitchie toon. Ze zucht een draai zich om naar Tim. "Timmie, zeg jij er is wat van" zegt Chantal op haar flirt toon. Ik rol met mijn ogen en kijk naar Tim die een keer slikt.

Als ik nu niet in een trieste bui zou zijn dan had ik haar nu echt een klap in haar gezicht gegeven. "Timmie?" zegt Chantal terwijl ze een stap naar voren zet. Oke, nu is het genoeg!

Ik stap op haar af en ga tussen Tim en Chantal in staan. "Of je gaat nu weg! Of ik vertel dat jij zat te huilen bij de directeur, ow wacht. Oeps, al gezegt" grinnik ik. Chantal wordt zo rood als een tomaat waar ik eigenlijk echt een foto van moet hebben. "aargh!!" zucht ze geïrriteerd en draait zich om. "kom meiden we gaan!" zegt ze en loopt weg. Haar aanhangers die mee waren gekomen trippelen achter haar aan. Nadat we de deur horen dicht slaan begint iedereen te juichen en zet Femke de muziek weer aan. Iedereen begint weer te feesten en ik doe gewoon mee, beter dan de hele avond alleen op je kamer en zitten huilen. Ik plant een kusje op mijn ring en begin wat vrolijker te dansen met Anne en Paris.

***

De middag gaat snel voorbij en het is al avond. Iedereen is nog steeds bij mij thuis. Ik ben met Laura aan het dansen midden in de woonkamer. Ik heb al wat gedronken en volgens mij begin ik ook een beetje dronken te worden. Ik ga helemaal los en denk niet meer aan mijn moeder. Dit is mijn avond en ik ga ervan genieten ook!

Ineens voel ik iemand achterme die me begint te schuren. Door de drank weet ik niet wat ik doe en doen gewoon me. Ik grinnik en Laura zie ik met haar hoofd schudden. Betekend dit dat het een nerdje is en lelijk is? Nee, ik weet zeker dat er alleen maar knappe jongens hier zijn dus het zal wel goed zijn. Ik kijk naar Femke die een duim naar me opsteekt en lacht. Oke, nu ben ik echt benieuwd wij er achter me staat... Er zit maar een ding op en dat is omdraaien.

-----------

ik heb een paar dingen te zeggen:

1. wat vinden jullie van de nieuwe voorkant?? ik zelf vind hem wel goed gelukt.

2. ik heb heel lang niet meer geüpdate en dat spijt me heel erg!

3. ik zou het leuk vinden als jullie het boek 'did i hate you?!' lezen van @MissDL02 het is voltooid en ze is ook al bezig met een vervolg. die heet: 'did i love you?!' ik zet hier onder de pronoloog van van het boek.

-inleiding-

Hey ik ben Jennifer Mackay en ik ben 16 jaar oud, ik heb krullend bruin haar en blauwe ogen. ik ben niet populair en haat Rody kapten. hij is de meeste populaire jongen op school en ik mag hem niet en hij mag mij niet komt goed uit dus.

Hey ik ben Rody Jacksen en ik ben 18

Jaar oud ik heb blond haar en bruine ogen.ik ben populair omdat ik de beste voetballer ben van onze school.

Ik haat Jennifer Mackay en zei haat mij komt mooi uit dus.

Maar tussen haat en liefde loopt een dunne lijn

4. IK BEN VERSLAAFD AAN YOU AND I BIG PAYNO REMIX!!! ♡_♡ ALS JE HEM NOG NIET GEHOORD HEB DAN BEN JE SLECHT!

nee hoor, schatje ik hou van jullie !!

read, vote & comment

xxxxxxx

Verliefd op mijn beste vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu