Jimin:
İsmimi söyleyince güldü. Gülüşü öyle tatlıydı ki hiç anlatılan gibi değildi...
Etrafına bakıp kılıcını kaldırdı.
"Geri çekiliyoruz!" şaşkınlıkla ona bakıyordum. Nasıl yani geri mi çekiliyorlardı? Bana dönüp kolumdan tuttu
"Benimle geliyorsun itiraz etme!" cümlesine karsı çırpınmayı kestim. Gitsem ne olacaktı ki? Burada zaten kimsem yok. Ailem ben 3 yaşında iken ölmüşlerdi aslında katledilmişti, 13 yaşıma kadar amcamın yanında kaldım sonra ise kaçtım, hergün şiddet görmektense kaçmak iyi bir çözümdü değil mi?
Düşüncelerimden sıyrılıp ata binmeye çalıştım fakat başarısız oldum, bu yaşıma kadar hiç at binmemiştim ki! O daha doğrusu 'Taehyung' güldü ve belimden tutup ata oturtturdu, ben oturunca oda arkama oturdu. At harekete geçtiğinde sırtımı göğsüne yasladım ve bacaklarından tuttum. Neden kesik kesik nefes alıyordu?&&&&&&
Krallığa gelince şaşkınlıkla etrafa bakmaya başladım. Düşündüğüm gibi değildi. Rengarenk çiçekler ile donatılmıştı. Bizim çiceklerimiz solmuştu, bizim krallığımız çökmüştü...
Taehyung'a baktığımda bana baktığını gördüm, hemen başını çevirip yanımızda ki tavşana benziyen adama baktı ve konuşmaya başladı.
"Hiç durumu izza edemem Jungkook. Odama çekeleceğim. Yanımdaki kişi Jimin onu sarayın en köşesinde bulunan odaya götür. Artık onunla ilgileneceksin!" cümlesini bitirince bana kısa bir bakış atıp atına binip uzaklasmıştı. Amaç neydi şimdi? Neden getirdi ki beni?&&&&&&
Jungkook denen tavşan adam beni odama getirmişti,iyi biriydi. Odaya ilk geldiğimde temiz ve rahat olduğu belli olan yatağa uçmuştum evet uçmuştum çünkü ilk defa bu kadar temiz ve rahat bir yatak görüyordum. Yatağa uzanmış ve tavanı izliyordum. O kadar karışıktı ki kafam doğru düzgün düşünemiyordum. Neden düşmanı olan bir krallığın savunmasız bir halkını getirirdi ki insan?!
Kapının aniden açılması ile hemen uzandığım yerden kalktım ve üstümü düzelttim, gelen kişi Taehyung idi. Saygıyla önünde eğilip yüzümü yere eğdim. Tanrım lütfen birşey yapmasın!
Çenemin tutulup yüzüne yaklaştırılması ile gözlerimi sonuna kadar açtım. Şaşkın halim komiğine gitmiş olucak ki güldü ve biraz daha yaklaştı yüzüme...
"Nasılsın Jimin?" çekici çıkan sesi ile sorulan soruya derin bir yutkunma ile cevap vermiştim.
"İ-İyiyim Kralım." cevap verdiğimde beni bırakmış ve yatağa oturmuştu.
"Neden seni buraya getirdiğimi merak ediyor musun?" başımı merakla yukarı aşşağı salladım. Yatağın boş tarafı yani yanını patpatladı. Yanına oturmamı istiyordu dediğini yaptım oturdum. Gözlerimin içine bakıp konuşmaya başladı.
"Seni ihtiyaçlarımı gidermen için getirdim..."^^ ^^ ^^ ^^