"Sadece benimsin..."

3.5K 222 10
                                    

{user22146301 aaa bölüm~ İyi okumalar~ oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum!}

~Yazar~
Jimin dudaklarını Taehyung'un dudaklarından ayırdı ve başını yere eğip konuşmaya başladı.
"Kralım...ben sizin ile...birlikte olmak istiyorum..."
Taehyung küçüğünün dediği şeyi idrak ettikten sonra belinden tutup kendine çekmişti.
"Demek benle birlikte olmak istiyorsun? Bende senle birlikte olmak istiyorum meleğim. Senin beyaz ve pürüssüz olan vücudunda izlerimi bırakmak istiyorum. Sadece benimsin..."
Demiş tutkuyla öpüşmeye başlamışlardı. İkisi yine bir olmanın heyecanını yaşıyorlardı. Taehyung'un Jimin'i kucağına alıp yatağa yatırması ile gözlerini açmıştı Jimin. Taehyung Jimin'in alnından öpüp üstünde ki kumaş parçalarından kurtarmıştı. Beyaz vücud bütün çıplaklığı ile gözlerinin önündeydi...

&&&&&&

"Ben gerçekten çok akıllıyım. Yatakta bekle dedim o gelir yapar dedim! Ben mükemmelim. Ama bu mükemmeliğimi Yoongi bir türlü görmüyor! Ben güzel değil miyim Jimin?"
Jimin karşısında ki konuşan Jungkook'a bakıp kahkaha atıyordu. Haklıydı gelir demişti.
"Jungkook. Sen çoook güzelsin. Yoongi görmüyorsa afedersin ama kördür. Üzme kendini."
Jungkook koltuktan kalkmış odada dört dönmeye başlamıştı. Aniden Jimin'in kolundan tutmuş bağırarak konuşmaya başlamıştı.
"Jimin! Yoongi'nin yanına gidelim! Hem onla konuşursun! Görsen o siyah saçları ile mükemmel biri! Uf çok akıllıyım!"
Jimin kolunu çekip yatağa oturmuştu.
"Jungkook...arkam ağrıyor olmaz gelemem."
"Hayır geliyorsun! Arkan niye ağrısın senin? Kalk kalk!"
Jimin oflayarak ayağa kalktı. Eğer gitmezse Jungkook başının etini yerdi.

&&&&&&

"Yoongi bak Jimin'i getirdim!"
Jungkook'un bağırması ile bütün hizmetliler ona bakmış daha sonra işlerine geri dönmüştü. Yoongi ise yavaş adımlara onlara yaklaşıp saygıyla eğilmişti.
"Merhaba efendim. Ben Min Yoongi. Buranın aşçısıyım."
Jimin Yoongi'nin saygılı halinden memnun olmuştu. Jungkook'un anlattığı kadar vardı.
"Merhaba. Jungkook sizden-"
Jungkook'un araya girmesi ile Jimin susmuştu.
"Ya ya evet ben senden çok bahsettim. Çok iyi bir aşcı diye. Güzel yemek falan yapar dedim. Dimi Jimin?"
Jimin yüzüne yapay bir gülüş koyduktan sonra onaylamıştı. Jungkook ile kim birlikte olurdu ki? Hele böyle çok konuşuyorken? Diye düşünmeden edememişti Jimin.

Believe İn Love ;;; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin