Tanrı onları ayırmamıştı... {Final}

3.4K 211 37
                                    

Yazar
Taehyung'un uzun süredir odada kalmasından şüphelendiği için içeri girmişti hekim. Taehyung'un Jimin'e sarılarak uyuduğunu görünce gülümsemişti yaşlı adam. Yüzünde ki kırışıklar daha da kırışmıştı... İki bedenin yanına yaklaştı. Halbuki uyumuyorlardı... Taehyung ve Jimin'nin nefes almadığını anlayınca yüzünde ki gülümseme kaybolmuş yerine ifadesiz bir yüz bırakmıştı. Hızla üzerlerinde ki örtüyü yere atmış ikisinin de nabızlarını kontröl etmişti. Bedenleri soğuktu,kalpleri durmuştu.

&&&&&&

Büyük bir cenaze töreni ile iki beden yakılmıştı. Bazı insanlar ağlıyor,bazırları ise Krallığın durumunu düşünüyordu. Jungkook ise iki bedenin yakılmasını hiçbir his barındırmayan gözleri ile izliyordu. Taehyung krallığı Jungkook'a emanet etmişti. Lâkin Jungkook nasıl yönetebilirdi bu koskaca krallığı?
Taehyung son nefesini verdiğinde bile gülümsemişti. O ne kadar acı çeksede Meleğinin yanına gidiyor olması mutlu ediyordu onu... Şimdi ise birlikteydiler. Gökyüzünde bulutların üzerindeydiler belki. El ele tutuşuyor,birbirinin kokularını içlerine çekiyorlardı. Tanrı onları ayırmamıştı. Ruhlarını buluşturmuştu...





(Ve son... Finali yapmak istemezdim ama saçmalarım diye düşündüm. Şuan ilk kitabımı final yapmış bulunmaktayım ve...bu duygusal bir durum. Okunmaz diye düşünmüştüm. "Kim bu kadar saçma olan kitabı okur ki?" demiştim. Çok teşekkür ederim. Sizler benim umudumsunuz. Sizleri seviyorum. Belki bunu okumayanlar olur...
Neyse kitabın ikinci serisini çıkarmak istiyorum. Yoongi ve Jungkook'un aşkı yarım kaldı sonuçta. Onları birleştirmek istiyorum. Taehyung ve Jimin gibi aşkları kuvvetli olsun...
SİZİ SEVİYORUM~ TEŞEKKÜR EDERİM~!)

Believe İn Love ;;; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin