Tövis

930 51 4
                                    

Rose birtokon:

-Helena. Ash levelet hozott Őfelségétől.

-Alana, kérlek beszélj vele amíg nem megyek.

-Rendben, de siess kérlek. Tudod, hogy nem szívlelem.

Becsukta az ajtót, mély sóhaj kíséretében felvettem a kabátom és elindultam. Őfelsége vajon mit talált ki.

-Ash! Üdvözlöm, öröm újra látni Őfelsége ''angyali''komornyikját.

Alana fellélegzett, a fehér férfi mosoly között csókolt kezet és átnyújtotta a levelet. Gyorsan átfutottam az elrejtett tartalom miatt.

-Tehát feledhetetlen bált rendezzek, hogy unokaöccse útóljára jól szórakozhasson?

Kérdően nézzek rá,mire újabb mosolyt kapok.

-Őfelsége, megbízik a kertjében lévő rózsák töviseiben. Lordjaim.

Hajolt meg, Michael pedig kivezette.

-Alana nem szükséges részt vállalnod benne.

-Én is rózsa vagyok Helena. Nincs appeláta, Őfelsége érdeke megkívánja.

-Michael, kérlek írd meg a meghívókat. Az első Phantomhive legyen. Madam Red, a többit pedig tudja.

-Igenis Helena asszony.

-Helena mikor esedékes? 

-Két nap múlva, szeptember elsején. Addig mindennel készen kell lennünk. Kimegyek kicsit a kertbe, jössz? 

-Most nem, kiválasztom a ruhám. Te menj csak.

A labirintuson keresztül lesétáltam a szökőkútig, elővettem az íjam és megcéloztam a táblát. Mi ez  a hang. 

-Ki van ott! 

Akár hogy nézzem sehol sem láttok senkit, két zöld csillogó fény láttán meg feszül a kezem és az nyílvessző már suhan is.

-Macska lett volna. 

Folytattam a gyakorlást. Ide kell csalni Őfelsége unokaöccsét és innen nem tér vissza. 

Undertaker:

He. Ez egész közel volt Lordom. Lawrence tényleg nem viccelt ez egy nagyon szórakoztató "halál" lesz. 


HaláltáncWhere stories live. Discover now